Karakterboka, cupfinalen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7155

Karakterboka, cupfinalen

Jeg orker ikke å beskrive kampen. Alle har sett den, og alle har antakelig en like bedriten dagen derpå som jeg har i dag.

Min konklusjon er dog at LSK, selv om ingen av gutta vil komme til å innrømme det, undervurderte Molde. Derfor tok Molde tak i kampen fra start og rundspilte LSK de første 25 minuttene, derfor tok de ledelsen og derfor tvang de LSK til å måtte jage utlikning i hele kampen. LSK lot Molde spille på seg selvtillit og flyt tidlig i kampen, og det tapte vi cupfinalen på.

Reitmaier - 4 - Kjemperedning mot Friend i første omgang. Kunne lite gjøre med tre av måla. Redningen forut for 2-3 er også enorm. Men igjen flere dårlige klareringer. Ser ganske teit ut når han flakser i løs luft mens Konate header inn 2-1, men det målet var ikke primært hans feil. Stakkars fyr. Jeg unnet ham virkelig et trofè. Tviler på at vi får se ham på Åråsen i 2006, men det er lov å håpe.

Stoffer - 4 - 0-1 er i noen grad hans feil. Forholdsvis greit bakover, men så godt som usynlig offensivt, generelt høy feilprosent på pasningene og en flora av rævva oppspill. Likevel langt fra LSKs dårligste.

PSA - 3 - Har all skyld for to av måla, kanskje tre, faktisk. Utfra videoopptaket tolker jeg det nemlig dithen at det skulle vært PSAs jobb å ta ut det lille rommet bak Kippe som ville stoppet Friend på vei gjennom forut for 0-1. Sleit ofte med plasseringene, og sleit voldsomt med Friend de gangene han var i en mot en-dueller med kanadieren. En dårlig kamp av PSA, som får en svak treer av meg. Plutselig var juniorfeilene fra to år siden der igjen; kanskje var det nervene som gjorde utslaget. Vil lære av denne erfaringen og forhåpentligvis vokse på det.

Klippe - 5 - Gikk i krigen for LSK i går. Gjorde en meget habil jobb mot Friend og jobbet vettet av seg bak der. I mine øyne den eneste av de fire bak som kan være bekjent av egen innsats i går.

Påsan - 2 - Jeg har vært positivt innstilt til Pål som back-konseptet noen ganger, men håper det nå har gått endelig opp for Rösler: PÅL STRAND ER INGEN BACK! ER INGEN BACK! ER INGEN BACK! Kom aldri til innlegg og LSK fikk dermed ikke brukt hans offensive kompetanse. Defensivt ble han avkledd gang på gang. 1-2-målet har vi vel snakket ferdig om. Jeg synes skikkelig synd på Pål, som fortjener å spille der han er best, og det er som venstreving og ingen andre steder.

lille-Riise - 4 - Jobbet som bare faen og spilte med en glød mange andre så ut til å mangle. Kom dog altfor sjelden til innlegg, og har fortsatt en altfor høy feilprosent. Men kan være bekjent av egen innsats, om ikke annet. Han må bli roligere med ballen i pressede situasjoner før vi får se hans fulle potensiale.

Koren - 6 - Med bare gjørme under føttene midt på banen gjorde Robbie en mer enn grei jobb. Vi ser gang på gang at sloveneren vår ikke bare er en ballkunstner, men også et fantastisk arbeidsjern og det var kanskje primært det jeg merket meg i går. Hadde håpløse arbeidsforhold på gjørmehølet han spilte på, men gjorde virkelig manns jobb. Få sleit mer med underlaget enn Koren i går. Sleit med å finne lukene som han pleier på vanlig føre, men var høyt og lavt.

Mouelhi - 5 - Nydelig og iskald scoring av vår mann fra Tunisia, som gjorde en god kamp, nok en gang forholdene tatt i betraktning. Ballspillere som Kiko og Koren vil alltid slite med å briljere på et så skamløst dekke, men han var helt ok i går. Ser stadig hvilken intelligent spiller han er - og til neste år tror jeg han, og ikke Wehrman, må være favoritt til å besitte den andre midtbanerollen. Gjør få feil, plasserer seg glimrende og er veldig god til å finne rom. Hadde vi hatt en fotballbane og ikke en dårlig pløyd åker å spille på ville Mouelhi blitt kampens store spiller i går. Kommer til å bli kanonbra til neste år og virker som en flott fyr i tillegg.

Søgård - 4 - Jobbet vanvittig, men lyktes ikke å ta tak da Berg Hestad sto frem og tok kontroll over midtbanen etter pause, slik han klarte på Åråsen sist lørdag. Ingen innflytelse offensivt i går, men grei jobb defensivt. Viser med hele seg at han elsker Sportsklubben. En stor mann som tok tapet meget tungt.

Powell - 6 - Viste enorm arbeidsinnsats i det som var hans fjerde siste kamp for LSK. Best av angrepsspillerne i går og ga Marcus Andreasson mye trøbbel. Var IKKE offside da han ble spilt gjennom alene med keeper (de idiotene som klager på at straffa var feil kan dermed stikke en hånd opp i ræva). Kunne avgjort kampen på overtid, men var ikke kald nok og skøt rett på keeper fra 16 meter. En fin kamp av svensken som gjør at jeg er fristet til å snu på en femøring og trygle om at han fortsetter i klubben, omtrent.

Sundgot - 4 - Iskald straffe av beste goalgettermerke. Utover det ble han veldig godt pakket inn av Moldes gode forsvarere. Ble sjelden rettvendt og ble ofte tatt ufint. Det må dog sies at han ikke fikk all verden å jobbe med (hvor mange gode innlegg fra kant hadde LSK i går?). Synd med headinga på 2-3 som nesten gikk inn. Var voldsomt nedbrutt etter kampen, stakkars fyr.

(Haddad - 2 - Usynlig, noe som hadde meget mye med underlaget å gjøre. Fikk knapt en eneste kompispasning å jobbe med, gjorde flere feil når han en sjelden gang fikk det, og fikk aldri vist seg frem. Gi ham nå kontrakt da, for faen!)

(Rambekk - 4 - På det jevne. Men provoserende høy feilprosent på pasninger til å være så godt som uthvilt når alle rundt ham var utkjørte)

(Myklebust - kunne skaffet 3-4, men ble stoppet av en god keeper. Spørs om han ikke burde kommet på før, han virket pigg i beina)

Uwe - 4 - Påsan som back, Sundgot/Powell som hodesterkt men tregt spisspar, muligens mindre motiverende i garderoben før kampen enn han kunne vært utfra den første halve timen å dømme trekker ned. Men hva faen skal man forvente. Uwe kan ikke gå på vannet heller, og forutsetningene for finalen ble endret (og tildels parodiske) som følge av NøFFs bedritne nasjonalarena. Er maktesløs når folk i forsvaret gjør så elementære feil bakover. Jeg digger Uwe sanseløst og håper han nå får rammebetingelsene av pengemennene i klubben til å forbedre laget foran 2006.

Colasvingen - 5 - En klar 10 de første tjue minuttene av kampen. Men utover i andre omgang, og gjennom ekstraomgangene, dør vi hen. Kanskje ikke så rart. Jeg innrømmer at jeg døde flere ganger i går sjøl også. Et fantastisk og veldig, veldig rørende syn å se hele Colasvingen stappfull av LSK-supportere i går for oss gutta som har vært med noen år og veit hvor langt ned i knestående Sportsklubben har vært.

En spesiell hilsen til Grusom B, forresten, som jeg så matchen sammen med. Veldig hyggelig å møte deg, selvom det var for jævlig at det skulle være på en sånn dag. Neste gang jeg treffer deg skal du forresten få høre lydopptaket av oss under 2-2-scoringa til Sundgot. Kristiansand Dyrepark kan faen meg bare ta seg et stev, for det er de mest sinnssyke lydene jeg har hørt i hele mitt liv.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • KimFL
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1410

Kan vel ikke akkurat påstå at Molde rundspilte LSK de første 25 min. Synes det var jevnt, kanskje med et ørlite overtak for LSK på midtbanen, ihvertfall i 1. omg. I 2. omg var det vel heller dødt løp....

Men gjennombruddspasninga til Friend, da vi stod med laget høyt på banen ødela mye....

Litt tilfeldig resultat. Mye pga banen, men også pga at LSK er for dårlige foran mål. Burda ha putta noen av sjansene i 2.omg. Men stor kamp av Molde-keeperen. Hadde et par store redninger som redda gullet for dem.

mvh
    KimFL

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7155

For meg så det veldig klart ut som at LSK forærte initiativet til Molde etter de første fem minuttene, da ingenting egentlig skjedde (en dårlig heading fra Sundgot som gikk utenfor). Fram til målet satt jeg etterhvert bare og ventet på 0-1. Ingen tvil i mine øyne om at Molde dominerte den perioden.

Kommentar

• 50 Kent
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jun 2005
        • 55

Alltid gøy å bla i karakterboka di trigz, god lesning, du skal ha skryt!

Jeg har sett det spennende potensialet i back-eksperimentet med Strand, men på dager som igår ser man hvor stor fallhøyde det er for en som ikke er noen skolert back.
        Jeg er også svak for Rambekk, dog i utgangspunktet på stopper-plass, men han har ikke helt funnet formen igjen etter sitt lille avbrekk tidligere i høst. Syns også Shane hadde fortjent noen flere sjanser i høst, det har tross alt variert veldig med Strand der.

Mouelhi er jeg også enig i kommer til å bli ei fest å følge neste sesong, dette er en stor fotballspiller altså, som etter en god vinter og vår kommer til å bli knall. Om han skubber ut Wehrman skal jeg ikke si noe om, det blir spennende å se.
        Koren forsvinner vel om ikke altfor, altfor lenge, og jeg tror muligens Mouelhi kan gjøre litt av den samme jobben. Han har helt klart ferdighetene til det, selv om han er mer defensiv av natur. Ikke at det vil være så negativt dersom han erstatter Koren, for neste år vil vi ha vinger på begge sider av banen som i utganspunktet trives best på siste tredjedel av banen.

Angående kampen generelt tror jeg den ville sett annerledes ut dersom den ble spilt på gress... Aner ikke hvem som trekker i de forskjellige trådene i NFF, men nå har vi spilt fotball i detta landet en stund og verken været eller kamp-programmet den siste tiden er noe vi først har sett i år. At det er mulig å arrangere begge cupfinalene to dager på rad i det været med Tsjekkia-kampen rett rundt hjørnet er umulig å forstå. Det snør tett på Ullevål om dagen, ingen tvil. Og hvor skal Lyn og Vålerenga spille sine kamper i Royal League? Selv om jeg driter i akkurat det siste der..
        \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
        -Zlatan-

Kommentar

• Franken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 1036

Er uenig i din karakter på Mouelhi. Greit han scorer et flott mål, og gjør ett og annet. MEN; mot slutten av kampen og ekstraomgangene gjør han en del håpløse valg. Tar kjappe frispark, som han misser på. Spiller på tvers, når vi har alle mann framme. Rett og slett en del fryktelige valg, slik jeg ser det. Dette irriterte meg enormt på søndag. Joda, en bra spiller. Men når en ligger under, og Uwe har alle mann framme, da MÅ ballen fram dit. Ikke på tvers!
          Fra Baillsund

Kommentar

• Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

Heisann! Takk for sist, var som du sa særs hyggelig å hilse på. Bare så synd med omstendighetene. Jeg er ganske voldsomt mye mer deppa enn hva jeg trodde jeg skulle bli i går. For jævlig. Skulle skrevet en liten karakterbok jeg også, men jeg orker det bare ikke. Dere får vente på neste humbug og kanari, der kommer karakterbok for hele året. Må bare få opp humøret litt først, så det blir lesbart.

God karakterbok, by the way.
            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Franken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1036

Meg du hilsa på?
              Fra Baillsund

Kommentar

• Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

Kippe får ikke god karakter av meg... Han slo alt i alt 11 riktige passninger i løpet av 120 min. Skulle vært tatt av banen etter 25 minutter. Friend vant alle hode dueller.

Kommentar

• King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

Re: Karakterboka, cupfinalen

Opprinnelig skrevet av trigz
                  Reitmaier - 4 - Kjemperedning mot Friend i første omgang. Kunne lite gjøre med tre av måla. Redningen forut for 2-3 er også enorm. Men igjen flere dårlige klareringer. Ser ganske teit ut når han flakser i løs luft mens Konate header inn 2-1, men det målet var ikke primært hans feil. Stakkars fyr. Jeg unnet ham virkelig et trofè. Tviler på at vi får se ham på Åråsen i 2006, men det er lov å håpe.

Stoffer - 4 - 0-1 er i noen grad hans feil. Forholdsvis greit bakover, men så godt som usynlig offensivt, generelt høy feilprosent på pasningene og en flora av rævva oppspill. Likevel langt fra LSKs dårligste.

PSA - 3 - Har all skyld for to av måla, kanskje tre, faktisk. Utfra videoopptaket tolker jeg det nemlig dithen at det skulle vært PSAs jobb å ta ut det lille rommet bak Kippe som ville stoppet Friend på vei gjennom forut for 0-1. Sleit ofte med plasseringene, og sleit voldsomt med Friend de gangene han var i en mot en-dueller med kanadieren. En dårlig kamp av PSA, som får en svak treer av meg. Plutselig var juniorfeilene fra to år siden der igjen; kanskje var det nervene som gjorde utslaget. Vil lære av denne erfaringen og forhåpentligvis vokse på det.

Powell - 6 - Viste enorm arbeidsinnsats i det som var hans fjerde siste kamp for LSK. Best av angrepsspillerne i går og ga Marcus Andreasson mye trøbbel. Var IKKE offside da han ble spilt gjennom alene med keeper (de idiotene som klager på at straffa var feil kan dermed stikke en hånd opp i ræva). Kunne avgjort kampen på overtid, men var ikke kald nok og skøt rett på keeper fra 16 meter. En fin kamp av svensken som gjør at jeg er fristet til å snu på en femøring og trygle om at han fortsetter i klubben, omtrent.
                  Takk for nok ett flott innlegg trigz og jeg er enig i de fleste av dine karakterer, men ikke de 4 jeg har limt inn rett over her.

Reitmaier fortjener en 5er. Hadde ett par flotte redninger og er i nærheten av å ta 3 av målene. 2-1 målet har han litt skyld i, men hvis Påsan hadde gjort jobben sin å dekket Konate så hadde det ikke blitt mål.

Stoffe spilte til en 2er!! i går mener jeg. Ekstemt dårlige pasninger som ofte gikk utover sidelinjen eller rett til Molde spillere og han skal ikke bli løpt ifra av Rob Friend!

PSA fortjener en 1er (og knapt nok det). Gjorde veldig mye rart igår og slet voldsomt med Friend. Tabben hans på 4 målet er skremmende dårlig.

Powell 4. Gjorde nok en gang en god kamp, men han klarer ikke å score og det er en viktig jobb når man er spiss. Apropos den sjansen han bommet på overtid er jeg glad han ikke scorte, fordi Sungodt var i offside da...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

Colasvingen fortjener ikke mer enn en 4`r, og det er takket være tifo- gruppa at det ble så høyt.

Kommentar

• e.d
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 688

colasvingen: 2 poeng. dette får den pga estetikken. At den var jævla vakker å se på, sammen med tifo. synginga får 0 poeng. håper jeg slipper å se forklaringer som dårlig organisering, den harde kjerne stod for spredt, dårlige forsangere, nummererte plasser, lillestrøm spilte dårlig, eller whatever. kvelden før stod synginga til 10 poeng så det er tydelig at formtoppen kom en dag for tidlig.

Lillestrøm: 3 poeng. i årets største kamp presterte de blandt årsverste. Og jeg fikk se det jeg trodde ikke var mulig, - at de gikk tomme for krefter. Dette har ikke noe med manglende evne eller viljø og gjøre. Det har med manglende treningsgrunnlag å gjøre. Røsler får se å få litt fart på treningene framover. Stod det ikke i VG for en tid siden at Lillestrøm var blandt de lagene som trente minst og halvparten så mye som Start? (Tar forbehold om at jeg husker feil, men mener ihvertfall at Start lå langt foran i antall treningstimer pr. uke). Gi meg en grunn til at Lillestrøm ikke skal være det laget som trener mest i Norge.
                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

• Bæng
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Nov 2005
                        • 146

jeg ble skuffa over meg selv og resten av kanarifansen i går det var dårlig...det var store mellomrom mellom hver sang som ble starta...det eneste som var bra var tifo som hadde gjort en bra jobb
                        Fetsund Kanris...

Ufc www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7155

Opprinnelig skrevet av e.d
                          colasvingen: 2 poeng. dette får den pga estetikken. At den var jævla vakker å se på, sammen med tifo. synginga får 0 poeng. håper jeg slipper å se forklaringer som dårlig organisering, den harde kjerne stod for spredt, dårlige forsangere, nummererte plasser, lillestrøm spilte dårlig, eller whatever. kvelden før stod synginga til 10 poeng så det er tydelig at formtoppen kom en dag for tidlig.
                          Vel, her kan vi sikkert hente inn Grusom B for en second opinion, vi satt på pressetribuna begge to. Det første kvarteret var sjukt bra - og det var et intenst, vanvittig trøkk fra svingen de gangene det først trøkka etter det også. Men det er klart, store deler av andreomgang (etter 1-2) og begge ekstraomgangene står til stryk.

Mig har blitt fortalt at fylla var for manges del et problem i forhold til stemninga. Jeg begriper ikke at noen kan være så hinsides korttenkte at de drikker seg drita før en cupfinale...som begynner klokka ETT!!

Uansett var det ikke så ille som du skal ha det til, det er jeg ikke enig i.

Kommentar

• Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

Vanskelig for undertegnede å bedømme Colasvingen da jeg stod der selv, men det virket ihvertfall fra Felt B som om futten forsvant fra sangene etter altfor kort tid. Var det for mange? For mange som ikke er vant til å synge i lengre tid? Aner ikke. Vet bare at jeg ikke har stemme igjen etter å ha bidratt med 120dB på alt som ble satt igang. :lol:

Mulig at jeg pådrar meg manges vrede nå, men: Evig og for alltid er etter min mening på grensen til deprimerende i toneleie. Det er ikke den sangen man burde forsøkt å dra i gang når det butter mot på banen. Gospel eller Forza Fugla ville etter min mening vært bedre.

Men for all del: jeg så stadig inn mot senter av svingen, hvor ett par karer jobbet ganske så besatt kampen igjennom med å få igang sangene, så all honnør. Det ble jo ganske tungt for oss alle etterhvert utover i ekstraomgangene... :cry:
                            Knurr...

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7155

Helt enig ang Evig og alltid. Jeg synes den er rævva sjøl og skjønner ikke at den synges så ofte. Null trøkk, dårlig tekst og melodi som jeg heller hadde forventa å høre i en begravelse. En stemningskiller.

Kommentar

• Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

Jeg må si meg enig med Trigz. Synginga var ikke i nærheten av så dårlig som mange av dere påstår. I forhold til moldes "fans" var det faktisk en maktdemonstrasjon. Men, jeg er samtidig enig i at evig og alltid synges for mye og at den ikke har det trøkket den burde hatt. Når man hører river-versjonen er den helt konge, skikkelig gladsang. Når vi synger den får jeg kjipe asosiasjoner. Hvorfor må alle sanger inneholde lsk, lillestrøm eller fugla? Litt symbolikk har aldri skadet(så lenge vi ikke trekker inn religion), så hva med å prøve å skrive om sangen for å gi den mer trøkk?

Det virket også på meg som at øvre cola var veldig mye mer gira enn nedre, som så ut som en familietribune storparten av kampen. Når kampen utviklet seg som den gjorde er det heller ikke så rart at synginga dabber litt av, vi forventet fest og flott ballspill, og fikk potetjorderugby i stedet. Trist dag, trist stemning.
                                Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• SuperErik
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 535

Kippe og Koren er kanskje de to eneste som fortjener godkjent etter denne kampen. Lista er lagt høyere i en slik kamp,og derfor forventer jeg mere.

Mouelhi skuffet meg bittelitt igjen,selv om han rettet opp mye av inntrykket med sin scoring. Nå fikk han riktignok en vanskelig posisjon der ute på kanten,men jeg ser nok en gang mye med han jeg ikke helt liker.

Han skal selvfølgelig få mere tid på seg til å innrette seg,men jeg er litt bekymret over at han ikke har slått mere ut i blomst på a-laget og 2.laget.
                                  Skal vel sies at jeg forventer meg litt av han etter all skryten..så derfor er nok lista også her lagt litt høyere.

Ellers faktisk litt bittert å tenke på at Powell absolutt burde avgjort finalen 2-3 minutter på overtid. Han fikk ta ned ballen på brystet på 16-meter udekket og kunne bare hamre den inn. Setter den istedet håpløst rett på den lurvete Molde-keeperen. En giga-sjanse..
                                  - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

Kommentar

• trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7155

Opprinnelig skrevet av SuperErik
                                    Mouelhi skuffet meg bittelitt igjen,selv om han rettet opp mye av inntrykket med sin scoring. Nå fikk han riktignok en vanskelig posisjon der ute på kanten,men jeg ser nok en gang mye med han jeg ikke helt liker.
                                    Dette må du nesten begrunne litt mer. For meg sto Mouelhi frem som en av våre bedre spillere. Videre spørs det vel hvor mye du faktisk kan kreve av en playmaker på et slikt underlag. Både Mouelhi og Koren led voldsomt under underlaget, men Mouelhi er flink til å søke rom og har en voldsomt god evne til å forutse løpsmønsteret til de foran seg.

Dessuten er det en stor overgang å komme til norsk fotball, med alle sine muskler, aggro og fysiske spill, fra den mer kontinentale tradisjonen Mouelhi har vært vant til. Gi ham vinteren og jeg er overbevist om at vi har en storspiller til neste år.

Kommentar

• Flisby`n
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 312

Re: Karakterboka, cupfinalen

Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                      Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Kunne avgjort kampen på overtid, men var ikke kald nok og skøt rett på keeper fra 16 meter. En fin kamp av svensken som gjør at jeg er fristet til å snu på en femøring og trygle om at han fortsetter i klubben, omtrent.
                                      Powell 4. Gjorde nok en gang en god kamp, men han klarer ikke å score og det er en viktig jobb når man er spiss. Apropos den sjansen han bommet på overtid er jeg glad han ikke scorte, fordi Sungodt var i offside da...
                                      Hadde Powell satt den i nettet hadde det neppe blitt blåst offside. Han er offside i det skuddet går, men det blåses kun viss det blir retur.
                                      En kjeeempescoring av tommy!!

Kommentar

• e.d
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 688

Er jeg helt på jordet her? Synginga synes jeg var årsverste muligens med unntak av Tromsø kampen på Åråsen. Og Molde fansen lagde da mer liv enn oss kampen sett under ett? Mest liv i kanarifansen ble det til alt overmål i pausa da de dustete Tufte spillerne viste seg fram.
                                        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

Kommentar

Working...