Pål Strand

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bæng
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2005
    • 146

    #21
    vi burde bruke strand på vingen der er han god ikke som back...det blir helt feil...vi har blant annet stafanuto som kan spille back
    Fetsund Kanris...

    Ufc www.ultrasfeltc.com

    Kommentar

    • Mr. Hopperstad
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Aug 2005
      • 28

      #22
      Re: Virker dårlig trent!!

      [quote="kissi_Fjellhamar"]Jeg har alltid ment at Strand kunne blitt en mye bedre spiller og ikke minst mer jevn i prestasjonene hvis han hadde vært bedre trent. Som back kommer denne svakheten enda tydeligere frem,da han blir en litt for slapp første forsvarer hele tiden. Grunnen har vært todelt: 1. Mye skader 2: For mye muskler!

      Sier meg enig med Kissi_Fjellhamar_PANZERPUNG!

      Strand bør spille ving. Når vi har backer i både Rambekk og Shane ser jeg ikke hensikten med å ha en av Norges beste servere bak midtstreken! Få opp kondisjonen og vedlikehold serven og fintene dine Strand så snakker vi pølsbod for landets øvrige høyrebacker i flere år fremover...
      *BRASSEBERGET*

      Kommentar

      • fjacob82
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 1507

        #23
        Må si meg helt enig med Kissi Panzerpung og mr.Hopperstad her.

        Tror Uwe gambla litt. Hadde vi vunnet hadde det ikke blitt så heftig diskutert. Da hadde alle spillerne blitt hyllet istedenfor.

        Men burde hatt han på kanten, og Rambekk bak eller noe.

        Men, tross alt første året til Uwe. Tror han kan overbevise enda mere neste år. Da har han lært og fått viktig erfaring som jeg tror vi kan dra nytte av framover i RL og serie og cup.

        Fugla på topp, blir vel tre ganger gull på lsk neste år. RL, serien og Cup.
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

        Kommentar

        • superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

          #24
          Jeg synes denne diskusjonen blir litt rar. Uwe lyktes veldig bra med Påsan på backen i matchene frem til Finalen, og hva er da mer naturlig enn å bruke han i samme posisjon?

          Dog, jeg stiller spørsmålstegn ved hvorfor Steffanutto ikke er blitt brukt mer denne sesongen. Han har da virkelig gjort en god figur da han har hatt sjansen?
          Enøyd i de blindes dal.

          Kommentar

          • general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

            #25
            han har vel ikke lyktes veldig bra??

            Pål Strand er ingen back og bør ikke brukes der.
            Han plasserer seg feil i for mange situasjoner.
            Ikke hissig nok opp i ballfører (jamfør Shane og SToffe) og når han er det så blir han fintet ut pga manglende forsvar egenskaper.
            Han er heller ikke den hodespilleren som Shane, Rambekk og Stoffe er (utifra muligeheter, to av gutta er jo svært lave, men de hevder seg).

            I tillegg kommer pasningsfoten til Påsan ikke til rett fra en posisjon bak på banen. Kurven på leggene blir feil i forhold til retning vi skal heade ballene i mål.
            Seriegull 2016!!!

            Kommentar

            Working...