CUP TIFO

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

CUP TIFO

Hva syns folket om finale TIFO`en vår? Jeg kan fortelle at TIFO gruppa jobba ræva av seg, ettersom vi først fikk alt stoff osv en uke før finalen.

Bilder;

• Jaren-kanari
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 185

Tifo'en var mektig !!!
    Super jobb av tifofolket ! Stolt av dere !!!!!!
    Jaren-kanari
    Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

Kommentar

• Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

Meget bra jobba folkens!!

Kommentar

• iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

kjempebra!

hva sto det på det øverste banneret? Så ut som folk hadde vanskeligheter med å holde det oppe.

Hva sto det på de andre bannerene som ble holdt opp?
        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

"Et lag, en felles drøm. Cupen skal hjem til Lillestrøm"

Det andre? Mener du det med hvitt,rødt, og blått, og litt gult på? I så fall er det det Norske flagget i bakgrunn, med teksten "Super Kanaris" som vi har brukt flere ganger i år.

Takk for skryt, bidrar absoulutt til enda mer motivasjon.

Kommentar

• King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

Årsbeste, men synes "tegningen" på OH`en ble litt liten så det var vanskelig å se hva det var og hva det sto..
            Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

TIFOen var omfattende og det var gjort en utrolig bra jobb på forhånd med den.

OH:

Størrelsen på OH`en var bra, men tegningene og teksten var laget alt for liten til at den syntes på avstand. Det er også det folk som er med i tifo-gruppene til andre klubber i Norge jeg har snakket med trekker for.

TEKST BANNER:

Tekst banneret var meget pent malt, minuset her er utførelsen. Hvis ikke tekst banneret skal holdes nederst helt foran tribunen men midt på som LSK-TIFO gjorde på Ullevaal må det festes stenger på den og den må holdes i 90 grader, ellers synes ikke teksten.

STRIPES PÅ SIDENE:

Var på forhånd limt sammen så de skulle komme opp samtidig, og ikke minst rett opp. Meget bra utført etter min mening. Minuset var at høyre siden dro dem ned alt for tidlig, før spillera hadde kommet på banen. Men de fungerte meget bra den tiden de var oppe sammen med alt det andre.

LOGO-BANNER:

Helt ytterst på hver side nederst ble det rullet ut to bannere med logoer. En med LSK logo og en med KFL logo. Bra utførelse. Sittafolket der gjorde var flinke og holdt dem oppe lenge. Jeg hadde faktisk problemer med å få det ned igjen

Alt i alt en meget omfattende og stor TIFO. Den største LSK-TIFO har hatt?! Minuset er for liten størrelse på skrift og tegninger på OH`n. Hadde det vært brukt f.eks svart skrift i steden for gul hadde nok skriften syntes bedre på avstand. Gult på hvitt underlag syns dårlig hvis det ikke er stort nok.

Synes LSK-TIFO har tatt flere skritt i riktig retning i år, men har fortsatt endel hakk opp til de to-tre beste. (Enga-Tifo, Bastionen TIFO og TIFO Trondheim). Det har selvsagt noe med økonomi å gjøre, men jeg håper neste sesong at LSK-TIFO ikke kjører mange mindre TIFO`s. Bruk heller pengene på å lage 2-3 jævli store og gjennomført bra TIFO`s.

Og så håper jeg folk støtter TIFO gutta, de gjør en jævla bra jobb uten å få så mye igjen for det, gi dem litt ros neste gang du ser dem, sett pris på at noen gidder. Neste gang du ser en bøsse med TIFO på så putt et par sedler oppi. Før opp kr på innmeldingsgiroen til kfl og gi penger på mobilen(fast trekk i mnd. med flere forskjellige alternativer).

Ellers er det tungt å komme over cupfinaletapet mot molde. Men neste år er det vår tur,da skal vi bringe edelt metall tilbake til Åråsen. Vær stolt over å være LSK`er.

FORZA LILLESTRØM!
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

Kommentar

• gj
                Seniormedlem
                • Nov 2003
                • 3360

Det kommer en bildepakke til fra meg i kveld: "Tribunen"

Bl.a. bilde av tifo fra annen vinkel. Her er det mye mektig!

Kommentar

• oldboys
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Sep 2005
                  • 20

Veldig bra! Lukta gull av Tifo'n, men desverre så gikk det ikke slik. Godt jobba ihvertfall!

Kommentar

• ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

Flere bilder:

Her kommer tegningen ordenterlig frem.

Kommentar

• Do'h
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 1891

Veldig bra tifo.
                      Minuset var at skriften ble veldig liten på banneret og at man ikke så hva det sto på tekst banneret.

Men bra gjennomført av alle i Tifo-gruppa, Stå på!
                      LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• RuneK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 861

Jeg får starte med å takke for bra tilbakemeldinger og da tar jeg med alle.

Innlegget til Vestfold kanari ( Øystein ) sier og oppsummerer det jeg selv ville sagt om Tifoen.
                        Tegningen og skrift kom ikke nok frem slik vi ønsket den, men vi lærer.
                        Neste gang skal vi faan meg kline til, og om noen få uker starter vi en ny sesong til 2006. Vi har allerede klare planer for første seriekamp og denne lukter det fugl av.

Ellers så har vi nå avsluttet 1,5 ukes helvete med jobbing og er klare for litt fri. I alt dette kjøret så røyk symaskinen i stykker så her trenger vi en ny og gjerne en med litt bedre kvalitet enn den vi hadde. Det hadde foresten vært kult med tur-teller på symaskiner for da kunne vi sett hvor langt vi har kjørt denne kassa. For å si det sånn så tror jeg den klarte en Skutle før det var slutt. Uansett den gjorde jobben helt til siste stangflagg som skulle sys sammen hehe.

Vi i TIFO vil Takke alle som har hjulpet LSK TIFO på beina igjen etter noen år med labert initiativ. Vi lover å fortsette 100% for fugla og regner med at alle dere andre også gjør det samme.

Rune K
                        Støtt FuglaTifo
                        Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• RuneK
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 861

Jeg får starte med å takke for bra tilbakemeldinger og da tar jeg med alle.

Innlegget til Vestfold kanari ( Øystein ) sier og oppsummerer det jeg selv ville sagt om Tifoen.
                          Tegningen og skrift kom ikke nok frem slik vi ønsket den, men vi lærer.
                          Neste gang skal vi faan meg kline til, og om noen få uker starter vi en ny sesong til 2006. Vi har allerede klare planer for første seriekamp og denne lukter det fugl av.

Ellers så har vi nå avsluttet 1,5 ukes helvete med jobbing og er klare for litt fri. I alt dette kjøret så røyk symaskinen i stykker så her trenger vi en ny og gjerne en med litt bedre kvalitet enn den vi hadde. Det hadde foresten vært kult med tur-teller på symaskiner for da kunne vi sett hvor langt vi har kjørt denne kassa. For å si det sånn så tror jeg den klarte en Skutle før det var slutt. Uansett den gjorde jobben helt til siste stangflagg som skulle sys sammen hehe.

Vi i TIFO vil Takke alle som har hjulpet LSK TIFO på beina igjen etter noen år med labert initiativ. Vi lover å fortsette 100% for fugla og regner med at alle dere andre også gjør det samme.

Rune K
                          Støtt FuglaTifo

Kommentar

• RuneK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 861

OK, skal prøve noe til Royal også da.

Ikke glem oss når dere melder dere inn i KFL 2006, 30 kroner TIFO støtte.

PS I love you all

Rune K
                            Støtt FuglaTifo

Kommentar

Working...