Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er azzuri som sliter, også mine hjemmesider sliter idag. De jobber med å fikse saken, så det blir vel etterhvert. Hvilke filer er det alle driver å legger ut forresten?
kfl.no er veldig treg. Det skyldes ikke nedlastinger av filer, men et problem hos leverandøren. Jeg har selvfølgelig kontaktet de og bedt de fikse dette så fort som mulig.
Når det gjelder filer fra kfl.no som .torrent filer, så er dette også en sak vi skal jobbe med fremover.
www.kanari-fansen.no kommer til å ble betraktelig bedre innen sesongen 06. (sesongen lsk i hvertfall vinner køppen) :mrgreen:
det med torrent filer er en fordel og en bakdel med. Det må altid være noen som "seeder" . Feks om en fil blir lagt ut i dag og jeg finner ut i mars 06 at jeg vil laste den ned og ingen seeder fila så får jeg ikke lasta den ned... :\ Men men..
det med torrent filer er en fordel og en bakdel med. Det må altid være noen som "seeder" . Feks om en fil blir lagt ut i dag og jeg finner ut i mars 06 at jeg vil laste den ned og ingen seeder fila så får jeg ikke lasta den ned... :\ Men men..
Hvis web serveren alltid seeder, er ikke det noe problem.
Kommentar