Blir Haddad værende?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Runbernt
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • May 2004
    • 127

Blir Haddad værende?

Da Haddad debuterte i 2.div mot Molde 2 så jeg med en gang at denne spilleren kan vi få mye glede av. Han viste mye bra før han ble sliten. Jeg visste at han hadde hatt noen labre fotball-måneder forut for dette, så jeg tenkte at han blir bra når formen kommer.
    Nå har han vært på Åråsen i 2-3 måneder. Er han en spiller vi bør satse videre på? Jeg skulle så gjerne se han som toppspiss i LSK, men jeg er usikker. Han trenger mer tid for å bli klar for 90 minutter. Han har kommet til en del sjanser(en meget viktig egenskap for en spiss), men så langt ikke scoret i obl.kamp for a-laget. Uttalelsen -"Gi meg et innlegg å scorer jeg" holder ikke vann hittil. Han er god med ballen, har et bra rykk og er brukbar i lufta. Ser ut som han har en del å gå på når det gjelder taktiske valg, defensiv jobbing og effektivitet foran mål (ro og avslutningsteknikk).

Haddad har ikke vært her lenge. Det er lett å se potensialet. Er Haddad en vi bør satse på videre? Jeg er ikke overbevist, men heller mot et forsiktig ja...
    Runbernt
  • ChriZza
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 4265

Haddad er en go'gutt, og jeg synes han fortjener å få bli...
    Greit, han ikke har fått vist oss en ordentlig avslutning enda,
    men gi han litt tid så kommer det nok.,!
    Han unnskyldte at det ikke har blitt mål enda..
    Og om det er til noen trøst lovet Haddad meg på Martins søndag at han skulle score i Royal league..

Kommentar

• KristofferØ
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 587

Han er vel den eneste spissen pr. dags dato som klarer å utrede noe selv, men allikevel vil jeg si at vi ikke bør satse videre på han.. Ikke akkurat noen Diallo/Zane.. Men hvis han får tillit neste sesong også, er jeg overbevist om at Uwe gjør rett, fordi han helt sikkert vurderer det frem og tilbake før han gjør noe..

Får han bli, så er det flott, men han er nok ikke noen toppscorer.. mer targetman.. Nå skal jeg være litt inkonsevent og si imot meg selv: Jeg tror faktisk han og Mifsud hadde gjort det bra sammen..
      I år så tar vi ostepop
      Vi elsker Lillestrøm
      HEI!

Kommentar

• Supermann
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 433

Litt tid trenger han, det er tydelig.
        Det virker som han er helt håpløs på avslutningene, men han gjorde noen pene "triks" med ballen under tragedien på Søndag..
        Ultras Felt C
        www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

Re: Blir Haddad værende?

Bør helt klart bli, ett kjempetalent i mine øyne! Gi denne mannen ballen!
          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• KristofferØ
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 587

Re: Blir Haddad værende?

Opprinnelig skrevet av superbøffel
            Bør helt klart bli, ett kjempetalent i mine øyne! Gi denne mannen ballen!
            Det var det også meningen at jeg skulle skrive vettu.. Kampen vi alle har glemt/lyst til å glemme er og blir drit, og særlig da Sundgot spilte ballen ut til Riise som hadde både 1. og 2. forsvarer på seg istedet for å servere til Haddad... Skuffende at Sundgot er så barnslig mot Haddad, kanskje det ikke er med vilje, men det virker som han oppfører seg som veteranen og er negativ til de med klippekort :|
            I år så tar vi ostepop
            Vi elsker Lillestrøm
            HEI!

Kommentar

• Flisby`n
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 312

Hvorfor i all verden skal vi nå tvile på Haddad??? Greit at han ikke har bøtta inn med mål, men han har vel vist at han kan bli en klassespiller innenfor rimelig tid.

Selvfølgelig er det overdrevet og tro på magi hver gang han får ballen, men at han blir bra er det ingen tvil om!

(husk også at vi mister powell innen noe tid, hvem skal da være luftsterk på topp når arild er skada/karantene??? Mifsud, myklebust, riise eller koren?)
              En kjeeempescoring av tommy!!

Kommentar

• general
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1150

Mifsud trengte litt tid han også (selv om han slet mye benk)

Haddad er en spennende spiller som vi ikke har sett mange av i Lsk, med hans ferdigheter osv. En showmaker som også kan dra opp pr rundt Lsk. At flere av våre spisser har litt fart og teknikk skader heller ikke
                Seriegull 2016!!!

Kommentar

• bøllefrø
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2004
                  • 462

Han koster vel heller ikke så mye å holde? Free transfer, sign-on fee og kanskje ikke heeeelt Powell-lønning?

Kommentar

• gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

Hvorfor i all verden skal vi nå tvile på Haddad???
                    Haddad er jo "bare" et navn i en større kabal. Hvis Oliver fra Odd kommer, i tillegg til Gilbert og Mifsud - så må man jo se på stallens sammensetning totalt sett.
                    Blant annet må Korens offensive kvaliteter vurderes, og hvordan vi kan få han til å lage enda flere mål. Han har jo vist seg langt mer målfarlig enn Powell og Haddad, f eks...?
                    Kan Koren bli en ren spiss?
                    Kan Trond Olsen bli en ren spiss når Påsan (måtte det skje !!!) flyttes opp som kantspiller igjen.
                    Og hva med lille Mykle?

Jeg har også sans for Haddad, men hans kvaliteter må helt klart vurderes opp mot hva vi trenger i stallen, totalt sett. Glem heller ikke at han trolig vil trekke 6-700 000 ut av lønnsbudsjettet.
                    Kommer Odd-Oliver vil det dermed kanskje være riktigst å fylle på med en enda yngre, lovende spiss?

Dette er vanskelig. Men heldigvis tror jeg vi ennå kan bruke tid med Haddad. Det er neppe så mange andre som står i kø for å snappe ham. Royal League kan bli hans store sjanse til å overbevis, men jeg er søren ikke sikker på om han har kontrakt lenger..?

mvh
                    Gammer`n
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

Kommentar

• McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5102

Hvis man vurderer Ocecan opp mot Haddad, og tar i betraktning økonomiske utgifter, EØS-problemet, ferdigheter osv, så heller jeg mot Haddad i stedet for Occean.

Greit nok, han har ikke puttet ennå, men alle ser at potensialet er der, og økonimisk sett kan han på sikt bli en gullgruve ala Heidar.

Occean er jeg kritisk til, ja ok han er god, men han koster skjorta, og lager trøbbel sammen med Kasey og Khaled.

Ja til Haddad, nei takk til Occean.

McGuffy

Kommentar

• Flisby`n
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 312

Er ikke uenig i dette gamle-perta, men jeg mener allikevel det vil være feil å ikke satse videre på en spiller som ganske tydlig viser at han behersker nivået, og høyst sannsynlig har mer å gå på.
                        Kanskje det beste hadde vært å "byttet" han i en supergod 18-åring, men Haddad er vel ikke akkurat gamle fyr`n selv heller......

Jeg har fra dag en ment at Haddad blir en bra spiller, men jeg er og like skuffa (eller kanskje mer overraska) over at han ikke har satt de tre-fire store sjansene han har hatt hittil.

(Dessuten synes jeg som fyren virker utrolig sympatisk, og det hadde jeg vel minst venta etter det litt ullene ryktet han skaffet seg ved exit-sverige)
                        En kjeeempescoring av tommy!!

Kommentar

• chrissp
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 2403

Helt klart at Haddad må bli.

Ikke minst for å synge HaddadHaddadHaddad!!

Men i tillegg har han et potensiale som jeg ikke har sett hos mange den siste tiden. Det er ikke uvanlig at spisser trenger litt tid på å score mål, og derfor er det alltfor tidlig å avfeie han.

Han har virket litt for fix på noen løsninger noen ganger, men han er jo ikke utlært. Med Uwe som trener vil han kunne lære å bli mer kynisk og gå rett på mål.

HaddadHaddadHaddad!!
                          Bølerkanaris

Kommentar

• gamle-perta
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2418

Er ikke uenig i dette gamle-perta, men jeg mener allikevel det vil være feil å ikke satse videre på en spiller som ganske tydlig viser at han behersker nivået, og høyst sannsynlig har mer å gå på.
                            Har heller ikke påstått at vi IKKE skal satse på Haddad. Men vi bør kanskje bruke litt mer tid før vi bestemmer oss ? (selv om jeg egentlig tror Uwe har sett nok, og at han har stor sans for ham....)
                            Et pluss med typer som Haddad er at de kan utvikle seg til profiler som media og publikum liker, det har også en stor verdig.
                            Men i den kategorien er vel vår venn Oliver også..

Men tilbake til mitt tidligere spørsmål: Har kan kotrakt som også gjelder for deler av Royal League-perioden, eller gikk den ut i går?

Mvh
                            Gammer`n
                            Mvh
                            Gammer´n (Per T)

Kommentar

• kissi_Fjellhamar
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • May 2005
                              • 69

HADDAD HADDAD HADDAD HADDAD HADDAD HADDAD!!

En riktig fargeklatt av en spiller dette her. Sportsklubben bør satse på han av flere grunner.

1) Han har ferdigheter som ikke mange andre spisser på over 190 cm har; glimrende teknikk. Det er denne kombinasjonen som i sin unge og lovende tid til tore andre flo som gjorde han mega populær og attraktiv.. Samme kan skje med haddad

2) UNIK i dagens LSK stall. Ingen har Haddads egenskaper som teknisk rask target man i LSK idag!

3) Naturligvis enormt potensiale, das de tingene han er best på er ting det er vankselig å bli god på, mens de tingene har er dårligere på er det lettere å forbedre; jeg nevner:
                              Positive: Teknisk meget god, høy og rask.
                              Negative: Utrent, taktisk uklok, defensivt arbeid

4) Rimelig løsning. Gi lønna i svanske kronor så virker det ekstra bra. ingen tranferkostnader.
                              De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

Kommentar

• kissi_Fjellhamar
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • May 2005
                                • 69

HADDAD HADDAD HADDAD HADDAD HADDAD HADDAD!!

En riktig fargeklatt av en spiller dette her. Sportsklubben bør satse på han av flere grunner.

1) Han har ferdigheter som ikke mange andre spisser på over 190 cm har; glimrende teknikk. Det er denne kombinasjonen som i sin unge og lovende tid til tore andre flo som gjorde han mega populær og attraktiv.. Samme kan skje med haddad

2) UNIK i dagens LSK stall. Ingen har Haddads egenskaper som teknisk rask target man i LSK idag!

3) Naturligvis enormt potensiale, das de tingene han er best på er ting det er vankselig å bli god på, mens de tingene har er dårligere på er det lettere å forbedre; jeg nevner:
                                Positive: Teknisk meget god, høy og rask.
                                Negative: Utrent, taktisk uklok, defensivt arbeid

4) Rimelig løsning. Gi lønna i svanske kronor så virker det ekstra bra. ingen tranferkostnader.
                                De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

Kommentar

• theriksen
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Apr 2005
                                  • 123

Er det ikke slik at Kasey får norsk pass i 2006 slik at Occeans inntreden likevel ikke vil skape trøbbel..?

Selv føler jeg meg rimelig sikker på at LSK beholder Haddad. 6 - 700 000kr i årslønn er nok et sterkt overdrevet tall, dessuten tror jeg nok klubben vil tjene det inn igjen på publikumsinteresse. Man merker jo hvor godt KFL liker Haddad om dagen, så alt i alt tror jeg Haddad forblir LSK-spiller. Han uttalte jo tidligere i år at han og LSK forhandlet om en toårsavtale. Hvor fortrolig han er som kilde vet jeg dog ikke.
                                  Tor H. Eriksen
                                  Sleeping is a form of art,
                                  hence am I an artist.

Kommentar

• Bakern
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Sep 2005
                                    • 91

Håper virkelig mannen signerer en 3-4 årskontrakt med fugla. Haddad minner virkelig mye om Mifsud, kom til LSK om sommeren, viste at han hadde mye potensiale inne, men fikk det ikke ut før våren neste sesong, fremtidlig stjerne,

Haddad og MIffe på topp 2006!
                                    Bakern
                                    *Stolt medlem nr. 1000*

Kommentar

• LSK-forever.tk
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Sep 2005
                                      • 48

Haddad er Helt og Norges beste spiller!!!

Haddad må bli..

Nye Zlatan..

Kommentar

• Percy Nilegård
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 5146

Kan ikke helt se at dette skal være noe å lure på. Den mannen blir stor i LSK drakta, merk mine ord.

Dog har jeg tatt feil før...
                                        "Alltid blodsprengt"!
                                        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

Working...