Hva tror dere om Thomas Myhre?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KristofferØ
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 587

Hva tror dere om Thomas Myhre?

KØBENHAVN (VG Nett) Etter at keeperkollegaen slapp inn fire mål mot Blackburn i helgen, håper Thomas Myhre på et keeperbytte. Ellers forsvinner han før jul.

Det finnes sikkert en Thomas Myhre-tråd fra før, men..

Tror ærlig talt ikke Myhre får førstelagsfotball i noen Premier League-klubb. Tror han returnerer til norsk fotball i løpet av desember måned, og nå har det seg vel sånn at LSK trenger en klassekeeper.. (og siden han er aktuell på markedet om dagen, så spekulerer flere medier.. "LSK + Myhre?" osv..)

For å være ærlig vet jeg ikke hvem av Heinz og vår alles landslagskeeper som er best.. Noen som kan informere meg litt? Og hva kommer folk til å si hvis Myhre velges og Müller vrakes?
    I år så tar vi ostepop
    Vi elsker Lillestrøm
    HEI!
  • bøllefrø
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2004
    • 462

For å være helt ærlig så er vel Myhre en mye bedre keeper enn Heinz. Han står bra på landslaget og hjalp også Fredrikstad til endel poeng i sommer.

Myhre er ikke akkurat den spilleren jeg har likt best opp gjennom årene, men han har heller ikke kommet med noen stygge uttalelser (som Martin Andresen) som gjør det for vanskelig å komme til oss.

Så hvis han er klar for å komme, mener jeg det er en klar forsterkning!

Kommentar

• gulf
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2005
      • 210

LSK har jo i en årrekke hatt utmerkede sisteskanser, og jeg er helt sikkert på at Thomas Myhre ville vært et utmerket valg til å overta stafettpinnen... Vi snakker tross alt om Norges landslagskeeper

Kommentar

• McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5102

Jeg tar godt i mot Thomas Myhre, hvis han mot formodning skulle komme til oss, men jeg er også trygge på at Heinz kan gjøre en meget god jobb for oss de neste åra, hvis han blir satset på.

Keepersituasjonen er jeg ikke bekymret over. Der tror jeg vi har svaret i egen tropp.

Kommentar

• trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7135

Hva jeg synes om Thomas Myhre? God, men høytlønna. Neppe en god kombinasjon for en klubb som prøver å balansere budsjettet.

Jeg er verken sikker på om Heinz er en ordentlig toppkeeper, ei heller om han har lyst til å bli i klubben. Han har taklet benkingen på en profesjonell måte, men kontrakta hans går vitterlig ut nå, og jeg kunne i grunn tenkt meg en litt mer profilert keeper med flere ekstremegenskaper. Heinz er god, for all del, men har aldri overbevist meg.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

Thomas Myhre er gift med ei jente fra Stavanger. Kommer han hjem på permanent basis tror jeg Viking kommer til å grave meget dypt for å sikre seg underskriften hans.
            Og i hans øyne er nok dessverre Viking minst like attraktive som LSK med ny stadion, veldig bra publikumsoppslutning, stor satsing osv.

mvh
            Gammer`n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Bæng
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Nov 2005
              • 146

myhre er en god keeper hadde vært fint om han kom til klubben
              Fetsund Kanris...

Ufc www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• KimFL
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 1410

Hva med Lars Hirschfeld i Tromsø.....han er jo uten kontrakt nå. Ser i avisene at RBK er interessert i han, men han er vel lite lysten på å slite benken på Lerkendal.
                Han har ihvertfall stått utrolig bra for Tromsø i høst.....han har vel både tysk og kanadisk pass, så han går inn under EU-kvoten....

Kim F.L.

Kommentar

• Mr. Hopperstad
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Aug 2005
                  • 28

Thomas Myhre har vært en av landets beste keepere i en årrekke. Noe som er problemet, en årrekke. Hva vet vi om han holder mål like lenge som O'store Claus. Ønsker selvfølgelig Myhre som førstekeeper, men fornuften sier meg noe annet: kjøp en ung(ikke for ung), som kan utvikles og bli værende i klubben lenger enn hva Myhre vil/ville ha blitt.
                  *BRASSEBERGET*

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

Myhre er ikke gammel med tanke på at han er keeper. Hirschfeld er også meget god. Heinz Müller har jeg ikke helt tro på.

Heller en kanon-keeper, og to unge keeper til i stallen
                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

Velkommen skal han være!! Norges beste keeper for øyeblikket

Kommentar

• fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1509

Tror Myhre kan gi forsvarsrekka den tryggheten som forsvinner med st.claus. Synes nå det hadde vært best om bestefar tok en sesong til jeg da, men det er vist lite trolig nå.

Myhre har det definitivt i seg til å kjøre på ett par sesonger til på topp nivå.
                        Personlig synes jeg vi kan enten satse på Myhre og prøve å utvikle noen av våre egne keepere som kan ta over når Myhre gir seg. Forutsetter selvfølgelig at han blir i klubben ett par år, og ikke drar en fredrikstad og stikker ved første mulighet.
                        Eller så kan vi gutse på han keeper'n fra Tromsø, og ha Heniz som backup for nå.

Men uansett, ikke bekymra for sisteskansen. Der har vi alltid hatt noen av de bedre.
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

Kommentar

• superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

Har vi glemt at vi har Heinz Muller? Mannen har ikke akkurat spilt seg ut av laget i år... Er sikker på at om han får tillit vil han levere varene.
                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Kaare-J
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2005
                            • 334

Vi bør heller prøve å få Claus til å bli værende. Vill keeper. 8)
                            Alt for Kongen

Kommentar

• lp
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Dec 2003
                              • 223

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Har vi glemt at vi har Heinz Muller?
                              Mannen har ikke akkurat spilt seg ut av laget i år...
                              Er sikker på at om han får tillit vil han levere varene.

kontrakten hans går vel ut etter denne sesongen.....?
                              Så får vi se om han vil bli og om klubben vil ha han.....
                              Personlig ser jeg på Heinz som en meget godt andre valg....
                              Skjetten gutta
                              Wenche Myhre,
                              "Muligens Hooligans" ;)

Kommentar

• Bekkis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 441

Heinz Müller er ingen dårlig keeper. Han gjorde det bra frem til han ble skadet, men det er ikke lett å danke ut en vegg som Claus... Håper han får vist seg fra sitt beste i de første royal leuge matchene, så alle får se hvor god han er. leverte tross alt en meget sterk sesong i odd i 04...

Kommentar

• Fugl1120
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 3528

Heinz imponerte vel ikke bemerkelsesverdig i åpningen av sesongen? Jeg husker hvert fall en rimelig grusom sesongåpning i Kristiansand der vår kjære Heinz må ta på seg skylda for minst et av målene(3-1 er sikker)
                                  Lauken er vår venn!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

Müller har muligheten til å spille seg inn i våre hjerter i Royal League.

Thomas Myhre er ikke veldig gammel for en keeper, dersom Müller ikke overbeviser i RL, synes jeg vi skal gå for Myhre
                                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• Svart og gul
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2004
                                      • 438

Vi går selvfølgelig for Myhre som førstekeeper hvis han vil til oss - det er det ingen tvil om!
                                      En profilert norsk landslagsspiller er akkurat det klubben trenger. Ville gitt et ytterligere løft på både sponsor- og tilskuersiden..

Kommentar

• Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

Lillestrøm har 20 års tradisjon med keeper av topp klasse. Jeg håper for guds skyld at denne tradisjonen videreføres. Siden vi ikke har en "sjef" i backrekke må vi ha en sånn i mål.

Vi trenger også en sulten, rask, frekk(og gjerne kjekk høyreback til å vikariere for Chris og eventuelt ta over når Chris forsvinner.

Kommentar

Working...