Helgen - tilbakemeldingstråd

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

Helgen - tilbakemeldingstråd

Hva var bra? Hva var dårlig?

Siden vi skal til finalen neste år, så vil vi i KFLs styre gjerne høre litt hva dere mener om selve helgen, som startet på Martins fredag og ble avsluttet i teltet søndag klokken 2400.

Petter
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

Re: Helgen - tilbakemeldingstråd

Opprinnelig skrevet av petter
    Hva var bra? Hva var dårlig?

Siden vi skal til finalen neste år, så vil vi i KFLs styre gjerne høre litt hva dere mener om selve helgen, som startet på Martins fredag og ble avsluttet i teltet søndag klokken 2400.

Petter
    ..avsluttet på Martin's 0200 på mandag.
    Jo, takk er ikke helt "oppe&går" ennå. Syns det meste var veldig bra. Fantastisk stemning i teltet ! Var vel ikke så mye flatfyll/bråk heller, ikke som jeg så ihvertfall (i så fall hadde det vel vært kanarifyll-oppslag i RB). Det store høydepunktet var Kippes tale i teltet etter kampen, husker ikke helt hva han sa, men voksne folk ble rørt.

Det eneste jeg skulle ønske vi kunne gjort annerledes var å plassert de stående/syngende på nedre Cola.
    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• 50 Kent
      Medlem
      Hoffnarr
      • Jun 2005
      • 55

Vil først og fremst si at opplegget i helga har vært en super opplevelse for alle som er glad i Fugla, det tror jeg alle kan si tross kamputfallet.. Var jo ikke noe resultat å forholde seg til på Martins fredag eller på telt-turen på lørran, og da hadde hvertfall jeg det sabla gøy! Massiv skryt til styret i KFL og deres samarbeidspartnere!

Og hadde cupen kommet hjem hadde sikkert også gjennomsnitts-supporter'n sett mellom fingra på prisen for helgepass/inngang i teltet og de 13 minuttene med Jahn Teigen. Inntrykket var at de fleste koste seg stort, men det som har kommet meg for øret av kritikk går på prisen for hele greia og de 13 relativt dyre minuttene Jahn Teigen var på...
      Dette må jo selvfølgelig sees i sammenheng med oppstyret rundt pakke-prisen på billetten, men det er jo ikke KFL's bord.
      Jeg deler forsåvidt synet på at det ble kostbart, uten at jeg klager. Dette er jo opp til hver og èn, det er snakk om prioriteringer.

På selve kampen bød synginga på litt trøbbel, tromma ble borte når alle stemte i og kollektiv takt likeså. Men dette var vel sang-gruppas største opplegg noensinne(?), og dèt tatt i betraktning var det slett ikke så verst.

Eneste klagen jeg vil fremføre er at inngangen til teltet ble lagt midt i tidenes største vanndam... :wink:
      \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
      -Zlatan-

Kommentar

• Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

Som jeg sa på forhånd så skulle vi hatt en med megafon midt på øvre, det ville bidratt til at alle hørte når sangen starta. VK stod på nedre med ca 25 mann, men det var ikke lett å få med folk på synginga når det ofte kom 2-3 forskjellige versjoner fra øvre.

Megafon trengs til storkamper for å få med folk på sangene og for at alle skal starte riktig samtidig. Tromma hørtes ikke av oss selv om vi ikke stod veldig langt fra den.

FORZA LILLESTRØM.

ROYAL LEAGUE SKAL HJEM TIL LILLESTRØM :wink:
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

Kommentar

• trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7154

Jeg gjentar meg selv fra en annen tråd:

Til neste år (for da er vi jo i cupfinalen igjen, høh) bør det derfor være mye mer systematikk over billettsalget. For eksempel ved at Kanarifansen får hele Cola øvre, eventuelt at man ordner det så de syngende blir plassert samlet. Det er fullt mulig å arrangere og ikke noe problem utover at man må gjennomføre billettsalg til Kanarifansen samlet og muligens før man åpner for salg til menigmann. Ettersom salget fortsatt skjer gjennom klubben må det være mulig å få gjennomført.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• semper fi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 823

Er vel, som de fleste andre, enig i at synginga kunne vært organisert på en annen måte, eller rettere sagt tribuneorganiseringa....Ellers er jeg mildt sagt skuffa over at den annonserte strippinga til Petter uteble.......Bortsett fra Teigen, var vel dette det jeg gleda meg aller mest til

Ellers bare skryt til ildsjelene i kfl og alle andre som bidro til en helvetes fest :wink:
            -After Dark Ultras-

Kommentar

• gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

FENOMENALT !

Hele helgen var veldig bra planlagt og gjennomført. Sutringa, ja det er sutring, over at vi visstnok sang dårlig skyldes etter min mening kun èn ting: At gutta på banen var på hæla fra første spark. I en så viktig kamp påvirket det selvfølgelig oss nervevraka som sto på tribunen.
              Hadde vi styrt kampen, så er jeg overbevist om at synginga hadde blitt optimal !
              Selv om vi i "vanlige" kamper er svært gode også i motgang, så er det ingen bombe at dette arter seg litt annerledes i en finale.

Håper ikke tapet på Ullevaal førte til så stor omsetningssvikt i Lillestrøms utelivsbransje at man ike tør ta sjansen på et lignende opplegg neste gang (les: neste år).

Men et stort minus var det: At vinnerlaget i Quizen bare fikk en øl hver i premie :wink:

mvh
              Gammer`n
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

Kommentar

• KristofferØ
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 587

Har to kommentarer:

1. My my myyyy Delilah!!

2. FLOTT opplegg, likte helga veldig godt, fordi det hele tiden var noe som skjedde, og vi viste virkelig hvorfor vi har gjort byen til vårt eget lille Fuglebur

God stemning, mye folk, brede smil (før kampen); Et eventyr i seg selv!
                I år så tar vi ostepop
                Vi elsker Lillestrøm
                HEI!

Kommentar

• hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

Jeg sitter ikke igjen med en fornøyd følelse etter helga. Men det har kun med resultatet å gjøre, for opplegget rundt var helt glimrende! Kan man få et mer egna sted for en gullfest? Perfekt størrelse, bra med sitteplasser og lettvindt tilgang på drikke! Teltet må vi bruke igjen neste sesong(forhåpentligvis). Med tanke på hvor bra stemning det var på lørdag, så kan jeg bare forestille meg hvor bra det hadde blitt på søndag med gull.

Håper også det blir kanari-busser til ullevåll ved neste finale. Glimrende å slippe å bekymre seg for transport. Og til de som klaga over prisen på teltet. Er 300 kroner for et helgpass virkelig så mye når du kan oppleve ditt livs fest?
                  Alt i alt, veldig bra! Så jeg sier som ronnie selv om jeg ikke har hørt uttrykket før: Kudos til gutta som organiserte helga.
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

Kommentar

• Loddet
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 325

Jeg syns alt i Lillestrøm var bra. teltet var fett. Tilogmed det partybandet var bra (var litt skeptisk til det på forhånd.
                    På Ullevål sang vi dårlig. Tror det er veldig smart å gjøre det lettere for de som vanligvis står sammen får lov til å stå sammen på cupfinalen også. Vi hadde trengt team scooter, og de hadde sikkert trengt oss også..

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Oct 2004
                      • 4583

Så søte dere er kosegutter :lol:
                      LOUD
                      PROUD
                      ULTRA

Kommentar

• King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

Alt bortsett fra opplegget på stadion var bra. Unumrerte neste gang og en megafon hadde kanskje ikke vært så dumt nei. Skulle også ønske at tromma gikk konstant istedenfor at den var så mye "av og på" som den var.
                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Yiddo
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Sep 2005
                          • 41

Alt var egentlig glimrende!

Eneste jeg har å utsette på opplegge er de nummererte plassene, som etter min mening ødela mye for stemninga.

Kommentar

• Supermann
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 433

Hvordan har det seg at det var 18 års grense på teltet, men så leser jeg i RB at det løp 3-4 7 åringer foran scenen med flagg?

Greit, jeg respekteret at Powell og de andre spillerne får med barna inn for hyllest, men aldersgrensa kunne vært vurdert.

Ellers en knall helg!

Supermann - Som kan virke litt gretten :wink:
                            Ultras Felt C
                            www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• Fjeller'n
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 905

Jeg kan ikke få fullrost alle som har stått bak helgas opplegg. Når man har sett den gigantiske oppslutninga i helga, og opplevd hvor sultefòret folket er etter en tittel kan men nesten lure på om teltet er stort nok for en seiersfest? Da jeg gikk nedover Lundsallèen søndag formiddag ble jeg rørt. Gule flagg overalt, alle biler jeg så var fylt med gult og svart og alle som var ute og gikk var kledd i gult. Fyttihælvete for en fest det kunne ha blitt. Men neste år............

Stian
                              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• Franken
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2004
                                • 1036

Jeg merket meg også at det på søndag ble tatt bilder av unger med LSK effekter inne i teltet, foran scena. Slikt er vel ikke bra om det skulle være veldig strengt på 18årsgrense. Jeg så selv to familier som snudde i "døra", da de ikke fikk ha med seg barna inn i teltet... Dette var på lørdag, omtrent rett etter treninga. Men dette er vel ikke KFL sin feil, men skjenkeregler?
                                Fra Baillsund

Kommentar

• Supermann
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 433

Vil tro det har noe med at 15-17 åringer kan "utgi" seg for å være 18, altså de får kjøpt ØL når de først har kommet inn, mens 7 åringer helt tydelig er bare barn :wink:
                                  Ultras Felt C
                                  www.ultrasfeltc.com

Kommentar

• Grillkongen
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Oct 2005
                                    • 67

Takk til kfl får en super helg...
                                    Det at det møtte så mange folk på lørdagstreninga var helt konge, det lagd trøkk, fikk frysninger på ryggen når jeg hørte hvor bra det var..
                                    Teltet var sjef, var redd telt duken skulle fly av, når det stod på som verst.
                                    På Ullevoll syntes jeg det kunne vært flere forsangere, der jeg stod var det kanskje 7 av 20 som sang, og tromma hørte jeg nesten ikke.
                                    Fetsund Kanaris

www.tribunekultur.com

Kommentar

• RoyVaadal
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 4055

Utrolig bra innsats av Kanari-Fansen.
                                      Fantastisk opplegg med loerdagstreninga, teltet, bussa, tifo og billettfordeling for bare aa nevne noe.
                                      Takk til dere alle sammen som la ned saa stor innsats!!!
                                      Sjoelv har jeg knapt loefta en finger, bare skummet floeten, og vaert med paa en del av moroa.

De som ikke innser at synginga paa Ullevaal var for daarlig hoerer til i en av foelgende kategorier:
                                      - har ikke skjoent motgangssynging
                                      - har ikke skjoent hvor bra Kanari-Fansen normalt er og skal vaere
                                      - har ikke evne til aa ta sjoelvkritikk og innroemme at spredninga av syngende var uheldig

Gi oss en cupfinale igjen neste aar og Kanari-Fansen skal vise en stemning som overgaar alt som har vaert paa norske arenaer, og det selv om det evt. skulle bli nytt tap.

RoyVaadal - som droemmer om aa staa midt mellom VF-Kanaris og Team Scooter i neste aars finale.
                                      RoyVaadal.

Kommentar

• McGuffy
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 5104

Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                                        Har to kommentarer:

1. My my myyyy Delilah!!
                                        Delilah?!?

Makan!