Helgen - tilbakemeldingstråd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #21
    Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
    De som ikke innser at synginga paa Ullevaal var for daarlig hoerer til i en av foelgende kategorier:
    - har ikke skjoent motgangssynging
    - har ikke skjoent hvor bra Kanari-Fansen normalt er og skal vaere
    - har ikke evne til aa ta sjoelvkritikk og innroemme at spredninga av syngende var uheldig
    Jeg glemte en kategori:

    - har daarlig samvittighet fordi de selv ikke sang noe saerlig.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #22
      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      De som ikke innser at synginga paa Ullevaal var for daarlig hoerer til i en av foelgende kategorier:
      De som ikke ser noe annet enn svart og hvitt kan melde seg til RoyVaadal & Tunnelsynkameratene.

      Det du er nødt til å forstå er at det går ann å mene at KFL var langt bedre enn Tornekrattet & Co samt at det var langt fra årsverste, men også være enige i at synginga ikke var bra nok på Ullevaal.

      Det ene utelukker ikke det andre, alternativene er ikke, som vi sier i Strategi-faget, gjensidig utelukkende.

      Når det gjelder alternativet ditt om ingen evne til å ta sjølkritikk så er du langt på jordet, faktisk helt utpå Etterstadsletta.

      Alle som har være med og bidratt til organiseringa på tribunen har i ettertid stilt seg spørsmålet om nummererte plasser var optimalt med tanke på at de syngende ble spredd over hele tribunen.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        #23
        Med fare for å tråkke i et vepsebol vil jeg hevde følgende:

        Etter hva jeg har kunnet se denne helgen var mange av forsangerne svært unge. Tydelig var det stort å få være med som forsanger siden så mange gikk rundt med gule armbånd (kapteinsbånd) hele helgen, også etter cupfinalen. Men, ut fra hva dere presterte (eller rettere sagt IKKE presterte) var dette ikke en insats dere kan være stolte av.

        Hvorfor klarer dere ikke dra igang sanger når Molde leder kampen?

        Det er patetisk å ha en gjeng med forsangere som skal styre tribunelivet hvis de ikke klarer å dra igang sanger i motgang!

        Hvor lenge er det siden sist vi var i en cupfinale? Jeg hadde forventet en gjeng som sang uten stopp både før, under og etter kampen. Ikke kall dere hardcore eller be gutta blø for drakta før dere selv dør for klubben!
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #24
          De gule kapteinsbåndene ble også brukt som "inngangs armbånd" for en del folk under 18 år som skulle hjelpe kanari-fansen i teltet, deriblandt meg. Så det var ikke bare forsangere som hadde disse.

          Vi Tifo gruppa hadde også disse på kampen, men TIFO gruppa var et forsanger felt da.

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #25
            Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
            Ikke kall dere hardcore eller be gutta blø for drakta før dere selv dør for klubben!
            Her er jeg 100% enig med deg.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Anders_Bakken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 542

              #26
              Hele arrangementet syntes jeg var knallbra...lenge siden jeg faktisk har hatt det så morro før som på den lørdagen

              Det som ikke var så bra var selfølgelig kampen...noe vi ikke får gjort så forbanna mye med,men stemninga derimot syntes jeg sugde lem i forhold til det jeg hadde forventa.
              Neste gang i en eventuell cupfinale bør alle syngende samles...de som pleier å sitte og klappe i ny og ned får benke seg på sidene. Dette bør ikke være et kjempeproblem ved bilettfordeling og salg.
              For meg og gjengen min som stod på nedre ble det nesten et problem...da vi selfølgelig skulle stå samma faen. Uheldigvis hadde vi fått ei gammal dame på 70-80 år bak oss som fikk vondt i ryggen av å stå.
              For oss så blei det det liksom helt feil å stå sammen med de som stod rundt oss...vanlige publikumere.
              Derfor må syngende kanarifans og lsk patrioter som ikke synger splittes neste gang....fansen samla på mitdten..mens sittefolk på sidene eller eventuelt over oss. Det vil også bli mye lettere å kommunisere med hverandre for forsangerne...slik som funka sinnsykt bra mot enga på Ullevåll.

              Men uannsett...takk for en kjempehelg...neste år skal vi faen meg vise dem titler!! :twisted:

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                #27
                Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                Hele arrangementet syntes jeg var knallbra...lenge siden jeg faktisk har hatt det så morro før som på den lørdagen

                Det som ikke var så bra var selfølgelig kampen...noe vi ikke får gjort så forbanna mye med,men stemninga derimot syntes jeg sugde lem i forhold til det jeg hadde forventa.
                Neste gang i en eventuell cupfinale bør alle syngende samles...de som pleier å sitte og klappe i ny og ned får benke seg på sidene. Dette bør ikke være et kjempeproblem ved bilettfordeling og salg.
                For meg og gjengen min som stod på nedre ble det nesten et problem...da vi selfølgelig skulle stå samma faen. Uheldigvis hadde vi fått ei gammal dame på 70-80 år bak oss som fikk vondt i ryggen av å stå.
                For oss så blei det det liksom helt feil å stå sammen med de som stod rundt oss...vanlige publikumere.
                Derfor må syngende kanarifans og lsk patrioter som ikke synger splittes neste gang....fansen samla på mitdten..mens sittefolk på sidene eller eventuelt over oss. Det vil også bli mye lettere å kommunisere med hverandre for forsangerne...slik som funka sinnsykt bra mot enga på Ullevåll.

                Men uannsett...takk for en kjempehelg...neste år skal vi faen meg vise dem titler!! :twisted:

                Kunne ikke vært mer enig med deg der bakken. Neste så vi tok hofta på hu dama når britiske kom igang. Kjedelig å måtte passe seg for å feire for mye, fordi du har skjøre folk rundt deg.

                Helga var helt fantastisk. Tipper lsk fikk med seg ett par nye beundrere i løpet av helga. Det er slik vi vokser og blir større supporter skare.

                Fy faen å kult når Teigen sang optimist. Trodde trommhinna mi skulle sprekke og halsen knekke, så høyt sang jeg og så høyt var lydnivået.
                Mye bra bilder og film.
                Dette må gjentas neste år. Bare samle de forskjellige gruppene litt bedre.

                Få geriatrikere og små barn på sidene, og samle oss andre inn i midten. Ikke noe vondt ment, men sjelden de synger og drar i gang sanger så veldig bra.
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • otho
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2004
                  • 183

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                  Ikke kall dere hardcore eller be gutta blø for drakta før dere selv dør for klubben!
                  Her er jeg 100% enig med deg.
                  Dette støtter jeg også 110%
                  Å synge i 2*45 er min (+ evt eeo) må alle kunne.
                  KFL er kjent for å synge uansett... (mulig at sangvalget varierer, men KFL skal og må synge kontinuerlig)

                  PS: det var frustrerende å komme i teltet å høre hvor mange som hadde stemme igjen. Merkelig hvor mange som sang høyere i teltet for å hylle spillerne, enn når spillerne og klubben trengte støtte tidligere på dagen…
                  :?:
                  eLSKe i gode og onde dager....
                  eLSKe til døden skiller oss av....
                  å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #29
                    All grunn til å takke for jobben som som ble gjort for å lage en kjempehelg ! Det eneste som manglet var seier - og det kan ikke styret lastes for... Men jeg tror at tenningen i laget, jf. Kippes tale i teltet, fører til at LSK når finalen også i 2006.

                    Så til tribuneorganiseringen: Jeg var før kampen tilhenger av unummererte plasser, mye fordi jeg var der sammen med min sønn på 11 som er ihuga kanarifan, men som ofte får problemer med å se kampen skikkelig på feltet (pga. sin høyde). Men faktisk gikk dette skikkelig bra på Ullevål, alle viste hensyn. Likevel: Nest år :wink: foreslår jeg unummerte plasser (hvis mulig). Tror at synginga blir bedre når de som skaper mest trykk får stå sammen, og vi med barn kan møte opp tidlg for å få optimale plasser ut fra våre behov.

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      #30
                      Bra:
                      • Organiseringa av billettsalget
                      • Martins fredag
                      • Treninga lørdag (spillera fikk bakoversveis)
                      • Teltet lørdag (blodsbrødre/arne hurlen var bra, teigen var helt konge (selv om jeg synes 13 minutter
                        var altfor lite)
                      • Teltet søndag (jeg var ikke her, men hører det var like bra som på søndag)
                      • KFL personell opptreden på TV sendinger.
                      • Transport til stadion. Effektivt og relativt kjapt. Eneste som irriterte
                        vannet av folk, var at de ikke slapp oss av på stadion. Vi ble stående sikkert 10 minutter bom stille.
                      • TIFO'n. Synes den var veldig bra jeg. Litt småjusteringer som folk har påpekt og den hadde vært
                        perfekt!
                      • Cupfinale HumBuggen ! Kjempe artikler i denne. Men synes det ble litt dårlig informert om at den
                        var til salg?
                      • Samarbeid med presse. Meget bra! Her var det tydelig hva som skulle skje, når, for folk som ikke
                        leser disse sidene jevnlig.

                      Ikke så bra:
                      • Informasjon til folket. Når man ser på størrelsen på billettråden, når man måtte ha meldt seg inn,
                        samt forvirringa rundt nummeringen ikke nummering på stadion, var det tydelig
                        at man kunne ha gått ut med informasjon før.
                      • Nummeringa og synginga. Det satt ikke, det innser vi vel alle. Løsninger har andre foreslått. Det var
                        nesten plent umulig å få med seg når sanger startet, man hørte ikke Tommy, ei heller de andre
                        forsangerene. Synging i kano, flere sanger samtidig etc... mye å ta tak i her!
                      • Påtvunget pakkeløsning på billettsalget. En pakkeløsning som er frivillig derimot....
                        Hva med andre typer pakker? (cupfinale billett + helgepass til teltet)
                      • Dårlige supportereffekter. Sorry men det skjerfet og flagget holdt ikke mål. Hva med stilig skjerf,
                        stilig genser med kul skrift på?
                        Dårlige effekter selger ikke, her må markedsavdelingen skjerpe seg.
                        (dette har vel strengt tatt ikke noe med KFL å gjøre, men du ba om tilbakemelding fra hele helgen)
                      • Cupfinale sangene. Sorry de sugde.
                      • Billettsalget så hadde folk småpanikk, og stilte seg opp på morran. Noe som viste seg å være totalt
                        unødvendig. Folk stolte rett og slett ikke på at man fikk billett hvis man hadde fått brev om at man
                        skal få det. Dette burde kanskje ha kommet tydeligere frem?


                      (det var dette jeg kom på i farten, men skulle vel dekke det meste!)

                      Tilslutt er jeg interesert i hvordan KFL kom ut av dette økonomisk. Gikk teltet med overskudd?
                      I såfall fikk vi noe av dette? Hva med billettsalg pakkene?
                      Petter du burde kreve royalties når du stiller opp på TV !!
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av RSP
                        All grunn til å takke for jobben som som ble gjort for å lage en kjempehelg ! Det eneste som manglet var seier - og det kan ikke styret lastes for... Men jeg tror at tenningen i laget, jf. Kippes tale i teltet, fører til at LSK når finalen også i 2006.

                        Så til tribuneorganiseringen: Jeg var før kampen tilhenger av unummererte plasser, mye fordi jeg var der sammen med min sønn på 11 som er ihuga kanarifan, men som ofte får problemer med å se kampen skikkelig på feltet (pga. sin høyde). Men faktisk gikk dette skikkelig bra på Ullevål, alle viste hensyn. Likevel: Nest år :wink: foreslår jeg unummerte plasser (hvis mulig). Tror at synginga blir bedre når de som skaper mest trykk får stå sammen, og vi med barn kan møte opp tidlg for å få optimale plasser ut fra våre behov.
                        Jeg er sterkt i mot en slik løsning du foreslår. Det vil sterkt favorisere de som kommer med de første bussene, og vil heller ikke gjøre noe med den dårlige synginga. Skal vi organisere de syngende sammen, så gjøres dette med nummerte billetter.

                        feks når du som hardbarka kanari syngende fan kommer og skal kjøpe billetter til deg og dine 9 syngende kompiser, så svarer du ja på om du skal stå på den syngende delen.

                        Er du derimot på din første kamp i år, har med familie, har vondt for å stå, liker ikke å synge, eller andre grunner, sier du nei, og blir plasser med dine likesinnende.
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • Fugla
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 1718

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av McGuffy
                          Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                          Har to kommentarer:

                          1. My my myyyy Delilah!!
                          Delilah?!?

                          Makan!
                          Han har visst nylig blitt medlem :wink:
                          Homer Simpson.



                          www.ultrassarp.no

                          Kommentar

                          • RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av iL
                            Jeg er sterkt i mot en slik løsning du foreslår. Det vil sterkt favorisere de som kommer med de første bussene, og vil heller ikke gjøre noe med den dårlige synginga. Skal vi organisere de syngende sammen, så gjøres dette med nummerte billetter.

                            feks når du som hardbarka kanari syngende fan kommer og skal kjøpe billetter til deg og dine 9 syngende kompiser, så svarer du ja på om du skal stå på den syngende delen.

                            Er du derimot på din første kamp i år, har med familie, har vondt for å stå, liker ikke å synge, eller andre grunner, sier du nei, og blir plasser med dine likesinnende.
                            Jeg ser innvendingene dine. Nummererte plasser, men i ulike kategorier, som du foreslår virker som en god løsning.

                            Kommentar

                            • RoyVaadal
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 4055

                              #34
                              Kjempeforslag fra iL.
                              Nummererte plasser der man skiller mellom syngende og ikke-syngende,
                              evt. ogsaa mellom ikke-syngende staaende, og ikke-syngende sittende.

                              Jeg gikk hardt ut mot nummereringa foer kampen fordi jeg trodde det ville oedelegge stemninga. Det ville nok blitt bedre uten, men bare littegrann.

                              Nummerering som sorterer folk bedre, er nok det beste for neste cupfinale.
                              RoyVaadal.

                              Kommentar

                              • ErikB
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2004
                                • 360

                                #35
                                Det er i alle fall ikke noe i veien med pågangsmotet og optimismen her..
                                Planlegge neste års finale allerede nå, det står det respekt av! 8)
                                Ellers synes jeg alt var topp, unntatt selve kampen. Kanskje vi brant for mye krutt på oppvarminga? Kanskje lørdagstreninga med alt styret virket forstyrrende på gutta? Bare lurer...

                                -erik
                                Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

                                Kommentar

                                • KristofferØ
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 587

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                  Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                                  Har to kommentarer:

                                  1. My my myyyy Delilah!!
                                  Delilah?!?

                                  Makan!
                                  Jaja, Diallo da... Seeee på haaaaaan fra aaaafrikas laaaand

                                  Kult var det iallefall!
                                  I år så tar vi ostepop
                                  Vi elsker Lillestrøm
                                  HEI!

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av ErikB
                                    Det er i alle fall ikke noe i veien med pågangsmotet og optimismen her..
                                    Planlegge neste års finale allerede nå, det står det respekt av! 8)
                                    Ellers synes jeg alt var topp, unntatt selve kampen. Kanskje vi brant for mye krutt på oppvarminga? Kanskje lørdagstreninga med alt styret virket forstyrrende på gutta? Bare lurer...

                                    -erik
                                    Da skulle Molde vært mere preget, for de måtte møte opp på rockefeller på lørdagskvelden...

                                    Petter

                                    Kommentar

                                    • KristofferØ
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 587

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Fugla
                                      Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                      Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                                      Har to kommentarer:

                                      1. My my myyyy Delilah!!
                                      Delilah?!?

                                      Makan!
                                      Han har visst nylig blitt medlem :wink:
                                      Neida, nå driver du å ljuger.. Men jeg "dreit ut" Petter litt med Delilah-sangen på stasjonen igår, fordi han var litt flau når det gjelder den opptredenen der ;D Men som jeg skrev ca. 5 cm. over detta innlegget; Fett var det
                                      I år så tar vi ostepop
                                      Vi elsker Lillestrøm
                                      HEI!

                                      Kommentar

                                      • ErikB
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 360

                                        #39
                                        Men de hadde ikke siste TRENING på Rockefeller eller....? :wink:


                                        -erik
                                        Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

                                        Kommentar

                                        • sniper
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 5254

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av ErikB
                                          Men de hadde ikke siste TRENING på Rockefeller eller....? :wink:


                                          -erik
                                          Nei, men det kan vel ikke være noe bedre for nervene å måtte møte opp kvelden før en viktig kamp foran et stappa rockefeller heller?

                                          Petter

                                          Kommentar

                                          Working...