RYKTER

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • theriksen
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Apr 2005
    • 123

    #21
    Ikke alle fotballspillere er superspisser på egen hånd, spesielt ikke dersom hovedstyrken ligger i headinger. I AaFK spilte ikke Aarøy med de beste spillerne landet har å by på, noe som naturligvis gjorde utslag på hans egen form. Tror han kunne blitt betydelig bedre i LSK enn hva han noen gang var i AaFK med tanke på medspillerne han ville fått på Åråsen. Men når vi allerede har to mann på topp som er flinke på hodet ser jeg ingen grunn til å hente en til.
    Tor H. Eriksen
    Sleeping is a form of art,
    hence am I an artist.

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #22
      En god spiss både spiller godt og scorer mål selv om han spiller på et dårlig lag. Bare se på Årst!
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • theriksen
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Apr 2005
        • 123

        #23
        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        En god spiss både spiller godt og scorer mål selv om han spiller på et dårlig lag. Bare se på Årst!
        Ingen regel uten unntak. :wink:
        Tor H. Eriksen
        Sleeping is a form of art,
        hence am I an artist.

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5099

          #24
          Opprinnelig skrevet av theriksen
          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
          En god spiss både spiller godt og scorer mål selv om han spiller på et dårlig lag. Bare se på Årst!
          Ingen regel uten unntak. :wink:

          Men, økonomisk og sportslig sett er det vanligvis 10x smartere og satste på regelen, i stedet for unntaket!

          Kommentar

          • hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

            #25
            Tror Aarøy kunne vært grei å ha som stallfyll. Det er greit å ha en spiller å kaste innpå dersom det låser seg helt fremover. Som f.eks i cupfinalen, da powell og sundgot ikke vant en eneste viktig duell i lufta i hele kampen mot moldes midtstoppere. Da kan aarøy være en bra mann å ha å slå lange baller opp på, som man måtte på ullevåll med det underlaget..
            Men et førstevalg som spiss for fugla blir han nok aldri..
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

            Kommentar

            • StovnerKanari
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • May 2005
              • 102

              #26
              Blir ikke akkurat oppstemt og kjempehappy av å høre rykter om TH Aarøy, men. Det vil alltid være en viss uenighet om en spiller vil passe inn eller ikke. Jeg hiver meg på bølgen her av folk som mener vi ikke trenger flere svære tankspisser. Haddad har et kjempepotensiale. Dessuten har vi Sundgot, Mykle, Mifsud. Powell antar jeg forsvinner. Dessuten kan jo Riise, Koren og Bodø-Olsen bekle rollen som spiss. Av alle disse er det riktig nok bare to som har potensiale til å vinne luftdueller, men svære spisser og lange baller er ikke akkurat noe jeg savner.
              Lever etter laga regler hipp som happ

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                #27
                Får vi han gratis, greit.
                Men ikke bruk masse spenn på han, bedre å bruke de penga på å få utvikla Haddad og få han til å skrive kontrakt med klubben.

                Det er vel sagt her tidligere, men Tor Hogne er greit å kaste inn på kamper hvor det blir drillo fotball, så sånn sett er det jo greit med litt stallfyll, men har vi ikke nok med sundgot, og haddad ettehvert?
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • sparwasser
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3185

                  #28
                  Hvis vi skal prøve oss på noen av spillerne til
                  Snålesund, hvorfor ikke denne karen?
                  Gikk en del rykter om at LSK var interessert, da
                  STORMEN stilnet og bedrifstlaget til Mesta rykket ned.

                  Adin Brown
                  Keeper

                  Draktnummer: 24
                  Født: 27.05.78
                  Fødested: California, USA
                  Sivil status: Single
                  Høyde: 196
                  Landslag: U23
                  Antall A-kamper: 4
                  Tidl. klubber: New England Revolution, Tampa Bay Mutiny, Colorado Rapids

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #29
                    Jeg forholder meg til at dette kun er et rykte frem til det foreligger en link!

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #30
                      Hva er dette for forhåndsdømming da? Dette er jo helt håpløst. Alle rakker ned på fyren, og kun et fåtall makter å se det positive med spilleren. Ser han denne tråden kommer han ikke uansett, det er helt sikkert. Ser ingen grunn til å ikke hente ham så lenge vi også henter Haddad. Han scoret bra med mål det første året han var oppe med AaFK, og på taktisk skolert lag med gode vinger og pasningsspillere tror jeg faktisk Aarøy kan bli en kulthelt hos oss. Uwe vil ha en stor og sterk og en liten og kjapp, og uten Powell har vi ingen i back-up til Arildo. Haddad er som kjent bedre på bakken i lufta, og er nok tiltenkt en "liten og kjapp" rolle på tross av at han ikke er liten. Aarøy koster aldri over millionen uansett, og vil være en joker for enhver klubb. Tenk over det, hadde ikke dette vært en kjekk kar å slenge inn i kamper med forhold som f.eks. sist søndag?

                      Ikke vær så negative nå, barn. Onkel Grusom skal veilede dere i positiviteten og optimismens trapper. Gjerne Årst eller Friend, men ikke si nei takk før dere har sett ham i gult og svart. Lukter kulthelt lang vei.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

                        #31
                        Sorry...jeg klarer ikke å si noe annet enn:

                        NEI NEI NEI

                        Sorry kan ikke si noe for at jeg mener at han absoulutt ikke passer...vi har Sundgodt fra før, som er en ganske lik spiller type.

                        Kommentar

                        • bøllefrø
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2004
                          • 462

                          #32
                          Er ikke så veldig lysten på Aarly. Greit han er stor, men han er ikke akkurat super målfarlig. Nå når forsvarere i TL har blitt vant med han klarer de stort sett å pakke han inn også. Fremtidens spiss er både stor og ganske rask, og her kommer han til kort. Skal vi ha en utfordrer til Arild, mener jeg at spilleren bør ha noe ekstra å tilby som kommer i tillegg til de styrkene han allerede besitter.

                          Kommentar

                          Working...