Er han kåret, evt når og hvordan skal dette skje. Hva med en avstemning på årasen mot København, og en utdeling i neste kamp. Eller.....
ÅRETS SPILLER
Collapse
X
-
ÅRETS SPILLER
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Stikkord: Ingen -
Re: ÅRETS SPILLER
Opprinnelig skrevet av maurakanariEr han kåret, evt når og hvordan skal dette skje. Hva med en avstemning på årasen mot København, og en utdeling i neste kamp. Eller.....
Petter -
Opprinnelig skrevet av NordbyHørte noe greier om at man kunne stemme i et telt utafor teltet..tviler på at så veldig mange har gjort det, så jeg regner med at det blir en ny avstemmning?
Ikke hør på rykter sålenge man ikke vet noe.
Kommer mer info snart om hvordan og hvem årets spiller er/blirKommentar
-
det er vel ikke rykter når det står i et skriv fra Kanari-Fansen at man kan stemme i teltet? Da skulle det være sikker info i de fleste tilfeller.."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Opprinnelig skrevet av hoytdet er vel ikke rykter når det står i et skriv fra Kanari-Fansen at man kan stemme i teltet? Da skulle det være sikker info i de fleste tilfeller..
Humbuggen (som forøvrig er jævla bra) selges fremover på RL-kampene, og sendes IKKE ut til medlemmene våre, kun til salgs på stand og LSK-shop.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyOpprinnelig skrevet av NordbyHørte noe greier om at man kunne stemme i et telt utafor teltet..tviler på at så veldig mange har gjort det, så jeg regner med at det blir en ny avstemmning?
Ikke hør på rykter sålenge man ikke vet noe.
Kommer mer info snart om hvordan og hvem årets spiller er/blirKommentar
-
-
-
Opprinnelig skrevet av StovnerKanariChristoffer Andersson. Nå og for alltid.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
-
Årets overaskelse: Michael Mifsud.
Virket vel ikke akuratt som et kjempekjøp i de få kampene han spillte under arne ifjor. Håper han blir like god neste årPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kan vel ikke gi en som har vært skada halve sesongen "årets spiller"...? Men ellers er jeg enig i at han egentlig fortjener den, men syns det blir feil når han har spillt så lite..
Men hvorfor har ingen tenkt på Sundgodt? Han er faktisk vår topp scorer...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyKan vel ikke gi en som har vært skada halve sesongen "årets spiller"...? Men ellers er jeg enig i at han egentlig fortjener den, men syns det blir feil når han har spillt så lite..
Men hvorfor har ingen tenkt på Sundgodt? Han er faktisk vår topp scorer...Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Robbie fortjener denne prisen! Han er desidert T-L beste spiller syns jeg. Men LSK har mange gode spillere som har prestert i år, Mifsud, Stoffe, Arildo, Reitmaier, syns jeg har vært veldig gode i år.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Kommentar