Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Her har vi en kar vi vet putter mål...
Hvis vi skal hente en topp spiss er dette en spiller vi må vurdere.
skal ikke se bort fra at fjøra har følere ute allerede, tror han følger godt med.. er jo ikke første gangen helstad er ute i media å er misfornøyd i år
Få høre? Tror Helstad ville passet veldig bra inn i Uwe's spillestil - Kjapp, god med ball og målfarlig. Ikke er han en liten mann heller...
Helstad er nok et urealistisk mål.
Jeg syns absolutt ikke Aarhøy er god nok. Han eier ikke teknikk!
Hvorfor er Helstad urealistisk? Lillestrøm tok 4 poeng mot Rosenborg denne sesongen, og Helstad slet med å produsere noe som helst.. (Nå sakl det sies at årets peneste assist var innlegget hans til Alexander Ødegaard på Lerkendal, men allikevel) Han ble latterliggjort av Kasey de gangene han hadde ballen sentralt, og stoffe hadde full kontroll når han forsøkte seg på kantene, men allikevel er han en spiller som trenger få sjanser formå score. Tror han kan være vår mann, men nå har jo Fjøra en del spillere i kikkerten. Er sikker på at han vet hvem han skal vurdere og valget faller nok på rikitg mann. Gleder meg til '06!
Helstad er en veldig bra spiller han. Men jeg har en teori om at årsaken til at han ikke har prestert så godt i trondheim er dårlig selvtillitt, pga manglende spilletid. Samme med Zane det, og vi angrer ikke på han? De som kritiserte Arne for å hente han, bør kanskje trø forsiktigere i graset denne gangen?
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Helstad er en veldig bra spiller han. Men jeg har en teori om at årsaken til at han ikke har prestert så godt i trondheim er dårlig selvtillitt, pga manglende spilletid. Samme med Zane det, og vi angrer ikke på han? De som kritiserte Arne for å hente han, bør kanskje trø forsiktigere i graset denne gangen?
God teori! Helstad har i mine øyne ett vanvittig potensaile i seg, noe de ikke har klart å få ut på Lerkendal. Kan være han funker bedre i ett lag med færre stjerner og bedre fans!
Mannen kan helt klart bli dyr, men med tanke på at bartelandslaget har uttalt at de skal hente spillere og samtidig vil rydde opp i stallen er det ikke urimelig at vi kan snappe han. Betinger dog at Fjøra handler raskt!
tror vi har en stor kandidat til årets store kjøp.
Drit i occean. Få inn Helstad.
Passer perfekt. Sterk som faen, rå i spillestilen, har bra innlegsfot, og plasseringsdyktig. Med han, haddad og Mifsud på topp og med Sundgot og Myklebust som backup har vi det vi trenger på topp.
Dessuten kan vi bruke ham på kanten dersom Riise blir skada eller av en eller annen grunn ikke kan spille.
Fjøra, gi ham mannen kontrakt er min anbefaling
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Veit ikke hvor mye penger Fjøra & co. har å rutte med? Men har vi økonomi til å hente Occean, tror jeg Helstad også er aktuell dersom Rosenborg ønsker å kvitte seg med han... Uansett vil begge disse spillerne styrke dagens LSK-mannskap, de har erfaringen Uwe er ute etter, ihvertfall Helstad... Kvaliteten er ikke noe tema her, de er begge gode fotballspillere...
Både Occean og Helstad er gode kandidater, men vi trenger maks. én av de... Om vi får enten forsterkninger fra Skien eller fra Trondheim bør vi bli riktig farlige foran kassa... Med bl.a. Sungdot og Haddad i form, samt eventuelle innkjøp kan det blir moro og være LSK-supporter fremover.
Til slutt vil jeg si at vi ikke må fokusere FOR mye på å få skaffet én spiss til - venstrebacken og en -god- keeper bør komme i første rekke.
Kommentar