Mann for Fugla?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Av nysgjerrighet, hvem var den andre?
    Joe Spiteri
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

Ikke glem at vi har Mifsud da folkens, jeg ser ikke på det som noen krise om vi ikke får hentet inn en spiss med en gang, vi har Myklebust, Haddad, Sundgot, Mifsud og Powell pr dags dato. Om vi mister Powell, har vi fortsatt 4 spisser. Trond Olsen kan jo også fungere som spiss, og kanskje Bjørn Helge? Uansett ville jeg nok valgt Helstad, da jeg tror han er en billigere løsning, han garanterer mål, og han er ikke utenfor EU. Til alle dere som drømmer om "toppspissen som scorer 20-25 mål" i en sesong, dream on. Vi har gode spisser, men selv ikke Rosenborg som er laget med sterkest økonomi har klart å skaffe seg slike spisser. Lillestrøm har ikke råd til Ruud van Nistelrooy, Henry eller Adriano(selv om vi alle skulle ønske det), derfor synes jeg ikke det er så gæli om vi har 2 spisser som fikser 30 mål pr sesong. Shoot me if I'm wrong
      Lauken er vår venn!

Kommentar

• Canário
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1471

Når det gjelder om vi har penger nok til kjøpe Occean eller en annen spiller av bra kaliber, så sto det i en liten notis i RB at det kan være aktuelt at eksterne investorer kan være med å spytte inn noen penger for å finansiere kjøpet. Nå regner ikke jeg at det er snakk om mye penger, så LSK må nok ut med mesteparten av beløpet. Per Mathisen sa at det kan være aktuelt hvis vi skal kjøpe evn. Occean. Etter min mening så synes jeg Helstad kan være et bra alternativ, han viste jo i Brann hva han var god for. I tilegg er det muligheter for å få han biligere enn Occean. I sesongen 2000 scoret han 18 mål for bergenserene og han er ekstremt god i boksen. Med Riise og Olsen, evn. Strand på kantene kan det bli svært farlig inne i boksen, og vi få et meget bra spisspar som utfyller hverandre bra med Mifsud/Helstad. Men nå skal vi heller ikke glemme de spissene vi har, og jeg har absolutt tro på at Haddad kan bli en slager til neste år. Men hvis vi får en ny spiss i stallen neste år så er det ihverfall ingen tvil om at vi får meget god dekning på den plassen.

Kommentar

• A.Bilet
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2005
          • 808

Fjøra har sagt før at penger ikke er noe problem. Fjørtoft har sagt før at han skal samle tomflasker om han finner en spiller som passer inn i LSK og vil til oss.
          A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• PA
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 500

jeg hadde ikke klagd om Helstad hadde kommet.. men synnes vi har nok spisser i stallen... greit at Powell drar hjem til Sverige! men vi har gode nok spisser etter min menning ihvertfall 8)

Kommentar

• Errevs
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Jun 2005
              • 200

hvis vi skal komme blandt de 3 beste neste år trenger vi en ny spiss, så enkelt er det. jeg syntes helstad er en kjempespiss, men tror ikke vi får tak i han. jeg har fortsatt mest lyst på occean, siden jeg tror det er mer aktuelt.

med mifsud og occean på topp har jeg troen på seriegull faktisk.
              muller er en god keeper som jeg ikke ser noen grunn til å ikke bruke som 1 keeper neste år, hovedfokus på ny spiss.. alle husker zane, han skapte sjanser av ingenting, da ble det nesten gull og 56 poeng. det laget under er bedre enn det vi hadde i 2001.

----------muller--------
              stoffe----frode---psa---anders
              ----------kasey------------
              riise ----koren-----olsen
              ---------------------------
              ----occean--------------
              --------------mifsud------

Kommentar

• gulf
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Oct 2005
                • 210

Én ting er at stallen vår er blitt forbedret, men husk at Tippeligaen generelt de siste årene har opplevd en vesentlig opptur. Dette gjenspeiles også i resultatene spesielt denne sesongen. Et par runder før slutt skilte det vel 15 poeng fra gull til nedrykk på et visst tidpunkt.

Kommentar

• Errevs
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Jun 2005
                  • 200

det har du helt rett i, men når jeg hører folk sier "vi ikke trenger nye spisser, vi har jo 5 fra før", jeg har ofte mareritt over bortkastede sjansene vi har. jeg sier ikke at de skal score på alle, men occean f.eks er en bedre spiss en noen av de vi har i stallen pr dags dato.
                  men hadde fortsatt valgt 2 stk som klarer å score mål, i stedet for 5 som er sånn halveis og har problemer med å skape sjanser selv (arild)

Kommentar

• LSK-supp.
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 1023

Ja vi har ganske mange spisser nå, men ingen kjempegode. Helstad er bedre enn de spissene vi har i stallen nå, og skal vi bli bedre enn 4. plass neste år, må en bedre spiss hentes inn.

Merkelig at så mange synes at den stallen vi har er så komplett, vi tapte temmelig mange kamper i år.

Muller har bevist at han ikke er den keeperen vi trenger for å ta gull. Pål Strand er for dårlig defensivt på venstre-backen, på kanten har han ikke prestert over tid siden 2001.

I tillegg har vi en del andre spillere som varierer veldig i prestasjonene.
                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                      Ja vi har ganske mange spisser nå, men ingen kjempegode.
                      Så du betrakter ikke Mifsud som en kjempegod spiss? Der forbeholder jeg meg retten til å være uenig.
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

Og jeg forbeholder meg retten til å være enig med forrige taler.
                        LSK har faktisk en bra spissrekke, og med Mifsud tilbake har vi også en særdeles god en. Så blir det spennende å se hva Haddad får til fremover.
                        Knurr...

Kommentar

• StovnerKanari
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • May 2005
                          • 102

Enig med Percy. Mifsud har ekstreme kvaliteter. Toppfarten er en ting, men rykket hans er enestående. Man må leite helt til Michael Owen for å finne noe som i det hele tatt ligner. Hvor mange ganger har vi sett ham parkere midtstoppere og løpe i filler sidebacker? Mifsud + Haddad i form... I can't wait! Men Helstad er ikke å forakte han heller. Har veldig sans for spillestilen hans. Rå og tøff i dueller. Etter den albuen Occean serverte Andersson er jeg litt usikker av personlige årsaker. Noen vil sikkert mene at sportslige resultater er viktigst, men vil vi være som enga? Et lag med rasshøl som Hulsker, Berre, Ivers jr, Wæhler og ikke minst Gashi? Satt litt på spissen selvfølgelig.
                          Lever etter laga regler hipp som happ

Kommentar

• iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

Heller Helstad en Ocean.

Spørsmålet er nok at begge blir for dyre.
                            Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1509

LSK kan aldri sammenlignes med bydelslaget.
                              Kommer det noen rasshøl til kampen blir de fort dratt ned på bakken og kaiser uwe sparker litt vett i dem så de klarer å oppføre seg. Så sånn sett er jeg ikke noe bekymret for at Occean skal komme til fugla.

Men, personlig er jeg for Helstad. Ikke utenfor EU, spiller på landslaget, sterk og plaseringsdyktig. Nå som Powell stikker, er det greit med en kraft spiss som har matchvinner mentalitet. Helstad har redda norge og rbk ett par ganger.
                              Uansett, gode begge to, occean og Helstad.

Når trond olsen har blitt varm i trøya så tror jeg pål strand klarer den defensive jobben bedre etterhvert. Han må bare omskoleres litt.

Ellers er jo midtbanen komplett spør du meg.
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

Kommentar

Working...