RB: Vil ha Olsen-debut mot FC København
Collapse
X
-
Digg at Bertheussen er klar, vi trenger Olsen mot Køben.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-bruker -
Berthussen har jeg vel vanskelig for å tro at vil prege Royal League særlig mye da han trolig er 4-valg som stopper?(Kippe, Rambekk, Andresen) Jeg hadde derimot blitt svært fornøyd med Olsen til kampene våre, han er jo konge. Håper på reprise fra 1-0 scoringen hans på Colour Line tidligere i år :lol:Lauken er vår venn!Kommentar
-
Blir spennende å se hva Trond Olsen kan utrette på Lillestrøm sin høyrekant. Han har variert i prestasjonene denne sesongen. Tidvis glimrende, andre ganger dårligere enn skyggen sin. Håper og tror Uwe får han til å prestere på et jevnere nivå kommende sesong og i Rl.
Fint at Strand får litt konkurranse på kanten sin også, bare sunt!*BRASSEBERGET*Kommentar
-
Greit med konkurranse på kanten, men jeg håper jeg ikke er aleine når jeg sier at det er et dårlig signal til andre spillere å sette inn en fersking med en gang han er klar for klubben. Sier ikke at han ikke er god nok, men at han bør få trent litt med gutta før han hopper rett ut i det.Lever etter laga regler hipp som happKommentar
Kommentar