Tester ny keeper
Collapse
X
-
Re: Tester ny keeper
McGuffy -
Kommentar
-
Hva er status på FK Haugesunds 194 cm høye U-21-keeper Jan Kjell Larsen? Jeg syns jeg har hørt om Sportsklubbens jakt på ham i en mannsalder snart. Nå har han vel fylt 22, er nyopprykket fra 2. divisjon og fortsatt et stort talent. Eller?Kommentar
-
Dette kan jeg like!
Jeg håper at LSK får med Heinz videre. Han har ikke fått vist hva han egentlig er god for i LSK-drakt.
Når det gjelder Larsen fra Haugesund, så tviler jeg på at LSK gjør mer med ham inntil videre. Neste år, kanskje?Knurr...Kommentar
-
han høres grei ut han :P
spiller FM å jøpte han til Lillestrøm han er jævli god slepper inn imimalt med mål!!! :PNoen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorriOpprinnelig skrevet av LSK_er_besthan høres grei ut han :P
spiller FM å jøpte han til Lillestrøm han er jævli god slepper inn imimalt med mål!!! :PForza fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av kulfuglOpprinnelig skrevet av TorriOpprinnelig skrevet av LSK_er_besthan høres grei ut han :P
spiller FM å jøpte han til Lillestrøm han er jævli god slepper inn imimalt med mål!!! :PI år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LatvijanOpprinnelig skrevet av kulfuglproblemet er at fk haugesund vil ha så jævla mye cash for han...
Nå kommer forhåpentlig Hirchfeldt fra Tromsø, så har vi en av de tre beste keeperne i TL. Han er en matchvinner, det er IKKE Muller.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LatvijanOpprinnelig skrevet av kulfuglproblemet er at fk haugesund vil ha så jævla mye cash for han...I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Otto Fredrikson håper LSK-kontrakt og ga et godt inntrykk på gårsdagen trening, i følge RB. Han har fått et godt inntrykk av klubben, og liker intime og flotte Åråsen. En spennende keeper etter min mening, som sannsynligvis vil være med LSK noen dager til.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorriOpprinnelig skrevet av LSK_er_besthan høres grei ut han :P
spiller FM å jøpte han til Lillestrøm han er jævli god slepper inn imimalt med mål!!! :P
det var ikke meninga å sammenligne det :P måtte bare nevne detNoen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KristofferØOpprinnelig skrevet av LatvijanOpprinnelig skrevet av kulfuglproblemet er at fk haugesund vil ha så jævla mye cash for han...
JKL har i år sluppet inn 31 mål i 2.div for Haugesund som endte på 2.plass bak Vikings 2.lag. Steget fra det og opp til toppen av tippeligaen er stoooort! Riktig nok spilte han i 1.div i fjor, i hele tre kamper det året slapp han inn 5 mål! Han slapp også inn 4mål både mot Skeid og mot Moss. På VGs spillerbørs endte han opp med ett snitt på 4,61 poeng, det holdt til en 41. plass på deres spillerbørs. Dette var altså i1.div... For å sammenligne: Claus hadde i år et snitt på samme børs på 5.42.
Selvsagt blir VGs børs unfair å bruke som målestokk, men hvis man ser på listen med navn LSK har vurdert, hvor vil du rangere Jan Kjell?
Rune A Jarstein
Lars Hirschfeld
Thomas Myhre
Henz Müller
Terje Skjeldestad
Niki Mäenpää
Noen av disse er nå uaktuelle, men jeg mener likevel at dette er det nivået en ny 1. keeper bør ligge på.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugl1120Skulle ikke Hirchfeldt komme med en avklaring på hvor han spiller idag?
Jeg har klikka på oppdater sia klokka 3 i formiddag... :shock:
Kommentar
-
Hva er egentlig FM 2006? er det et slags play station/PC spill?
Hørtes artig ut!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
Kommentar