Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg stiller et lite spørsmålstegn ved hvor pålitelige våre spillere er.. Jeg observerte hele laget på Gol i helgen, og jeg må si at nesten alle røyka og drakk både fredag, lørdag, og bussen hjem på søndag.....
Er det rart vi tapte cup finalen, med røykekondis??? :shock:
Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!
Jeg stiller et lite spørsmålstegn ved hvor pålitelige våre spillere er.. Jeg observerte hele laget på Gol i helgen, og jeg må si at nesten alle røyka og drakk både fredag, lørdag, og bussen hjem på søndag.....
Er det rart vi tapte cup finalen, med røykekondis??? :shock:
Jeg ikke dette er noe å bekymre seg over - Gutta har akkurat lagt sesongen bak seg, de trenger og fortjener en fest. Tviler på at dette er kotyme i sesongen eller i sesongoppkjøringen.
Dette blir for dumt å stille spørsmålstegn ved, Gutta har hver sesong en botfest/tur, hvor de bruker opp pengene som de har gitt til botkassa i løpet av sesongen, Dette har vært en tradisjon i alle år, i år gikk turen til Gol, De fortjener denne festen, og er selfølgelig ikke noe som skjer mens man har kamper midt i sesongen.
Det er en lang (og god) tradisjon i LSK for party blant spillere og supportere. Hvem husker vel ikke de gamle ølstafetten mellom spillere og Kanari-Fansen på laksen... 8)
Det er ikke det at jeg ikke unner dem en real fest.. Men jeg var bare litt urolig for at det var hverdagskost for dem.. For røyking er jo ganske vanedannende... P.S: Frode Kippe er ganske ekkel, han slapp gass hele tida :lol: :lol:
Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!
Røyking er ikke akseptabelt samme hva noen av dere sier.Nekter å tro at så mange av spillerne gjorde det
Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus
Det morrsome er at flere ble observert i kondommaskinkø..... :wink:
Fotballspillere er horebukker, det er vel allment kjent.
Ser ikke problemet i at et par av gutta tar seg et par festsigg. Hvem har vel ikke gjort det? Tviler på at de vil pådra seg lungeemfysem over natta. La gutta få ha litt fri, nå. Det har de fortjent.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
P.S: Frode Kippe er ganske ekkel, han slapp gass hele tida :lol: :lol:
Å fy faen. Jeg kan se levende for meg at fisen til Frode Betong Kippe ikke lukter særlig godt...!
Kippe er og blir en stor FUGL.. men han er og blir en stor MANN også.. Tror jeg lukta den helt til Fetsund.. Enten det eller dunst fra renseanlegget her på landet ;D haha!
Kommentar