Høiland ønsker seg til Østlandsklubb

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gullars
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 355

    Høiland ønsker seg til Østlandsklubb

    Høiland ønsker seg til en Østlandsklubb, og spør du meg burde muligens LSK hengt seg på dette..

  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #2
    Denne burde definitivt vært plassert under "Nye spillere"-tråden.
    Så kunne man heller vurdert å flytte dagens toppnyhet om Occean-budet ut som egen tråd.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • Gullars
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 355

      #3
      Helt enig i det.. jeg la først ut at jeg syns det var svik fra Dagbladet og ikke nevne LSK, i denne artikkelen, og hadde egentlig fokus på de i innlegget mitt, men så så jeg at LSK var nevnt alikevel, klarte ikke å fjerne tråden, og endret derfor teksten og overskriften.. Derfor ble den liggenes her.. Beklager det

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Lillestrøm er nevnt de. Men så lenge dette først er snakk om om noen år i tillegg til at vi for tiden har tippeligaens beste høyreback ser jeg på dette som et ikke-tema.

        Kommentar

        • Alexander
          Medlem
          Møteplager
          • Sep 2005
          • 70

          #5
          Har ikke noe tro på at Høiland ender opp i LSK egentlig. Vi har jo allerede en back som er bedre enn Høiland

          Kommentar

          • bøllefrø
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2004
            • 462

            #6
            Men vi har vel Stoffe bare en sesong til, hvis jeg ikke tar feil?

            Kommentar

            • bjarmann
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 2889

              #7
              er redd for at stoffe snart kan forsvinne så høiland kunne jo vært god å ha hvis stoffe drar
              I år så tar vi alt

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                #8
                Jeg skjønner ikke hva som er galt med å starte en ny tråd rundt dette? Det er en spiller som er med i landslagsdiskusjonen og som kan være aktuell for klubben vår om noen år. Det er lettere for folk å finne fram når det kommer opp en ny tråd som ikke er på 114 sider.

                Til temaet: Jeg har ikke sett Høiland spille annet enn de få landskampene han har. Der vil jeg ikke si han imponerte bemerkelsesverdig, uten at det skal bety veldig mye. De fleste spillerne spiller dårligere på landslaget. Pr dags dato har vi ikke bruk for han, vi har jo Stoffe, men vi har ikke Stoffe om 3 år og da er Høiland spennende. Det står jo også i artiklen at han ikke vil hjem helt ennå, noe som passer oss greit. Om Stoffe er her i 2008 er det et mirakel!
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                Working...