Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
Olivier Occean, klar for LSK
Collapse
X
-
-
Gratulerer alle kanaris med toppspissen vi alle har ventet på!! 5 års kontrakt hadde jeg ikke en gang turt å drømme om... Hadde et lite håp om 4 år, men 5 år var langt over hva jeg kunne håpe... La nå denne mannen bøtte inn mål i 3 sesonger, så tipper jeg vi selger han videre til en større liga med rimelig grei gevinst!
Nå begynner det å lukte litt edelt metall på Åråsen.. uten at jeg skal prate så høyt om det framover, for da vet vi jo alle hvordan det går :wink:Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ap4Detta blir moro!! Skal si det jobbes bra på Åråsen om dagen! Har de fått kloa i noe ransutbytte eller? :wink:Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Skal ikke kommentere bredden på stallen siden G. Halle måtte sparke ball igjen igår, men ingen tvil om at en skadefri Sportsklubb-trupp kan stille en slem 11'er!!
Velkommen Occean!! - TAKK! Fjørtoft, Berg og alle dere andre!
Jeg tipper drakt nummer 10, innebære hva det måtte innebære...\"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
-Zlatan-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofShibby...
Nå vil jeg se bildene fra en pressekonferanse der Occean tar på seg drakta...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfOpprinnelig skrevet av FridtjofShibby...
Nå vil jeg se bildene fra en pressekonferanse der Occean tar på seg drakta...Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalDet er også verdt å merke seg at avtalen avviker fra normalkontrakter ved at Odd får en fast prosentandel på HELE beløpet ved videresalg.
Normalen er at det vi betalte til Odd skal trekkes fra først.
-------------
Tre summer
Fjørtoft benyttet også anledningen til å understreke at overgangssummene som har fremkommet i media ikke stemmer.
- Det er ikke så høyt som det ble hevdet i går. Vi vil ikke opplyse hvor mye vi betaler Odd, men jeg kan fortelle at de får overgangssummen i tre faser. Én fast sum up front, én ny bonussum basert på prestasjoner, samt en fast sum ved et eventuelt videresalg.
-------------------
Betyr det at de f.eks skal ha 2 mill uansett hva Occean selges for ?Kommentar
-
Det er snart på tide at Fjøra får cred for den gode jobben han gjør for klubben vår. Konge-spellere er hentet inn på rad og rekke. Mannen burde få en spesiell oppmerksomhet fra fansen til jul....
Kjempe bra Jan Åge !!!!!
:P :P :P :P :P :P :PJaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
En ting jeg lurer på er hvorfor alle, tilsynelatende, mener at det er så innlysende at det er Sundgot han kommer til å danke ut. Hva med Sundgot og Occean på topp? Rimelig greit spisspar det og.
Alternativt trekker man Sundgot ned, Koren på venstre kant og Olsen på benken, men det er fyfy slik jeg ser det.
Helst ser jeg denne 11eren
--------------Ketchup---------------
-Shane/AR--PSA/AR/Kippe-Stoffe
-------------Wehrmann-------------
---Riise---------------------Olsen---
---------------Robbie----------------
---------Occean--Sundgot----------Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
Kommentar