Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ja, og det litt brennkvikt! Og hvis det verbet (byr) blir ståendes i presens noe særlig lengre nå, så starter jeg en ny tråd òg! Makan til slett moderatorarbeid på denna sida.
herregud... det går vel ann og si det til de som spørr..
Jeg har lest alt, så! en som kom med et langt innlegg der det sto § og sånn.. de kan jeg ikke i hue! men vi kom frem til at han kan spille om alle papirer er levert nå.. tar 3 dager fra papirene blir sendt!
jo, tror han kan det så lenge han allerede har spillt en landskamp for australiia...eller tar jeg feil nå?
Det er vel heller tvilsomt om Kasey kan beholde sitt australske pass hvis han skifter statsborgerskap, i og med at Norge som hovedregel ikke praktiserer dobbelt-statsborgerskap.
Og at Kasey kan spille landskamper for Australia uten australsk pass og statsborgerskap høres rimelig vanskelig ut, selv om han har aldri så mange landskamper fra før..
Ja, og det litt brennkvikt! Og hvis det verbet (byr) blir ståendes i presens noe særlig lengre nå, så starter jeg en ny tråd òg! Makan til slett moderatorarbeid på denna sida.
Opprinnelig skrevet av petter
vi trenger flere moderatorer, så det er bare å bidra...
-petter
Det var en spøk! Glemte dessverre i farta påbudet om "blunke-smil" ved ironibruk. Prøvde bare å løse opp stemninga litt etter at "ROYvaadAL League" hadde trua med å starte en egen tråd om ikke skrivefeilen snart blei retta opp (akkurat som han ikke gjør det snart likevel). Syns forumet her flyter bra, og at moderatorne som oftest gjør en god jobb.
Nei, da mister han det australske passet sitt. Da kan han vel ikke spille for australia.
tror du tar litt feil der, for carlos og ronaldo har begge spansk statsborgerskap og begge spiller for brasil.. Dessuten tviler jeg på at Guus Hiddink tar ut Kasey til å servere Mark Viduka pasninger til vm..
\" Jeg har fått 14 gule kort i år. 8 av dem har vært min feil, mens 7 av dem har vært tvilsomme \"
Nei, da mister han det australske passet sitt. Da kan han vel ikke spille for australia.
tror du tar litt feil der, for carlos og ronaldo har begge spansk statsborgerskap og begge spiller for brasil.. Dessuten tviler jeg på at Guus Hiddink tar ut Kasey til å servere Mark Viduka pasninger til vm..
Som det er presisert flere ganger i denne tråden, så praktiserer Norge som hovedregel ikke dobbelt statsborgerskap. Som andre europeiske land gjør. Deriblant Spania.
Enten så forblir Kasey kenguru ellers så blir han Ola Nordmann.
Jeg oppfordrer fortsatt til å lese tråden.. :wink:
Da blir det trolig Occean-debut borte mot FC København.
Interessen for allerede storsatsingsturen 12.februar blir nok ikke mindre nå...
500 Kanaris i København?
Skal ikke se bort fra det! Denne kampen er det allerede stor interesse for, og det blir jo som du sier enda mer interesse for denne kampen pga Occean! Kanskje til og med Mifsud er klar igjen?
En annen faktor her er datoen. I februar begynner folk å bli sultne igjen, og folk har hatt god tid til å sette av tid og penger til turen.
Til og med JEG skal dra på denne kampen, skal du Roy??
Massevis av fugler i Køben blir utrolig morsomt!
Prøvde bare å løse opp stemninga litt etter at "ROYvaadAL League" hadde trua med å starte en egen tråd om ikke skrivefeilen snart blei retta opp
andee: Hehe. Jeg skjønte at meldinga di var ironi og at du syntes jeg var latterlig skarp i tonen.
Jeg hadde bedt admin-folket om å rette opp feilen tidligere i denne tråden, men uten resultat.
Når jeg begynte med trusler så funka det mye bedre, og det blei retta opp straks.
Så fra nå av blir det mer trusler fra min side. :P
Kommentar