Olivier Occean, klar for LSK
Collapse
X
-
Ikke selge bjørnen før skinnfellen er i hus nå da, men det må jo kunne kalles en positiv utvikling. Jeg er opptatt av spissene vi har, men sier ja takk til Occean på toppen av det hele. Håper bare han innfrir de forventningene som stilles til han om han nå ender med å komme.FerdigskåraKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KimitoHåper bare han innfrir de forventningene som stilles til han om han nå ender med å komme.
Så en får håpe han feier inn mål i bøtter og spann dersom han kommer!\"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
-Zlatan-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KimitoOpprinnelig skrevet av 50 KentSå en får håpe han feier inn mål i bøtter og spann dersom han kommer!\"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
-Zlatan-Kommentar
-
Da er det bare å vente i spenning utover dagen, om den store, hyggelige nyheten dukker opp!!!!VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Forhandlingene fortsetter imorgen, fugler!! Alle mann; Kryss fingre!
mvh
Gammer`n - som skal be aftenbønn i kveldMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
I og med at møtet går inn i 2. dag, er det en rimelig god sjans for at dette går i boks.
1) Occean vil til LSK
2) LSK vil ha Occean
3) Odd vil ha kompensering for spilleren mens det ennå er mulighet
Ingen er interesserte i et siste-liten-opplegg ser det ut som.
Det er en vinn-vinn-vinn situasjon. LSK har vel ønsket Occean fra dag 1 og strekker seg nå langt for at Odd skal få en fair pris for en god spiller.
Tror ikke det er så mange klubber som kommer på banen over natten, og ikke heller med det første, hvis de ikke har meldt seg til nå.
Forventer at Odd er såpass ryddige forretningsfolk at de spiller med åpne kort, og at LSK gjør det samme.
Det er bare noen få klubber her som har den slags penger at de kan kaste handelen på hodet, og VIF har alt svidd av veldig mye gryn på profilerte spillere, samme har 2005-underachievers Viking, Brann og RBKLSK Norges beste lagKommentar
-
Hvis vi skal betale 6-7 millioner for Occean så håper jeg at vi også sikrer oss en skikkelig lang kontrakt.
Ett år pr. million burde vært ok.
I andre dyre norske overgangssaker har det ofte blitt skrevet 5-årskontrakter. Jeg blir flau hvis vi kommer opp med en standard LSK-avtale med 3-års eller 3 1/2-årskontrakt med spilleren.
Jaja, nå må vi først bli enige med Odd om en overgang.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalI andre dyre norske overgangssaker har det ofte blitt skrevet 5-årskontrakter. Jeg blir flau hvis vi kommer opp med en standard LSK-avtale med 3-års eller 3 1/2-årskontrakt med spilleren.-After Dark Ultras-Kommentar
-
det er da fullt mulig at haddad blir værende på åråsen.. mest sansynlig er det vel at powell forsvinner tror jeg..
men det tror jeg.. får se når den tid kommer.. hva som sjer.. selv om vi neste år uten occean og med haddad har 5 konkurerende spisser..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av ChriZzaOpprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)da er det vel bare å konstatere at haddad ikke blir vår, i alle fall.
Fyren blir jo faen meg omtalt som vår frelser uten å ha levert en dritt...
Foreløpig er ikke fyren annet enn en flopp såvidt jeg bryr meg...
Hilsen Fridtjof, som kliner til med en stor "buuuu" til HaddadIngen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofEgentlig skjønner jeg ikke helt hva folk bitcher om når det kommer til Haddad. Greit nok, fyren har vist potensiale som driblefant, men han er spiss og har ikke putta ett eneste mål! Sundgot derimot - Han skal dere slakte? Skjønner faen ikke det går ann ass. :roll:Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gulostOpprinnelig skrevet av FridtjofEgentlig skjønner jeg ikke helt hva folk bitcher om når det kommer til Haddad. Greit nok, fyren har vist potensiale som driblefant, men han er spiss og har ikke putta ett eneste mål! Sundgot derimot - Han skal dere slakte? Skjønner faen ikke det går ann ass. :roll:Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofOpprinnelig skrevet av gulostOpprinnelig skrevet av FridtjofEgentlig skjønner jeg ikke helt hva folk bitcher om når det kommer til Haddad. Greit nok, fyren har vist potensiale som driblefant, men han er spiss og har ikke putta ett eneste mål! Sundgot derimot - Han skal dere slakte? Skjønner faen ikke det går ann ass. :roll:Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Personlig har jeg ikke noe imot å beholde Haddad samtidig som vi får inn Occean. Haddad, Occean, Sundgot, Mifsud og Myklebust er 5 gode spisser jeg gjerne ser i stallen. At Haddad ikke har scoret ennå kan ha noe med at han ikke har hatt veldig mye spilletid og da han kom til klubben var han ute av form. Når du ikke har spilt match på 6 måneder er du litt heit i avslutningsfasen i begynnelsen, spesielt i en ny klubb. Tror Haddad kan bli knallbra!
Vi skal da vinne seriegull neste år, jeg ser gjerne 5 spisser som kan putte 15 mål i stallen!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugl1120Vi skal da vinne seriegull neste år, jeg ser gjerne 5 spisser som kan putte 15 mål i stallen!Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
Kommentar