Olivier Occean, klar for LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 50 Kent
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jun 2005
    • 55

Lese nyheter i dag? Varden gir deg nyheter, sport, kultur, underholdning, feature og meninger fra Telemark.

Med all respekt for spissene vi har i klubben, og de som er veldig opptatt av spissene vi har i klubben..., detta gleder jeg meg til!!!
    \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
    -Zlatan-

Kommentar

• Kimito
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 2602

Ikke selge bjørnen før skinnfellen er i hus nå da, men det må jo kunne kalles en positiv utvikling. Jeg er opptatt av spissene vi har, men sier ja takk til Occean på toppen av det hele. Håper bare han innfrir de forventningene som stilles til han om han nå ender med å komme.
      Ferdigskåra

Kommentar

• 50 Kent
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jun 2005
        • 55

Opprinnelig skrevet av Kimito
        Håper bare han innfrir de forventningene som stilles til han om han nå ender med å komme.
        Ja det skal nevnes; om Occean skulle komme (det flommer kaldt vann i blodet mitt, jeg var hellig overbevist om at en viss Daniel B. skulle komme også...) så vil hele denne overgangs-sagaen legge et kjempepress på gutten. Prislappen + diskusjonen blandt supporterne om det er vits å bruke så mye penger på en spiss når vi har de vi har, vil i stor grad bidra til dette.
        Så en får håpe han feier inn mål i bøtter og spann dersom han kommer!
        \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
        -Zlatan-

Kommentar

• Kimito
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 2602

Opprinnelig skrevet av 50 Kent
          Liten grunn til å håpe noe annet
          Ferdigskåra

Kommentar

• 50 Kent
            Medlem
            Hoffnarr
            • Jun 2005
            • 55

Opprinnelig skrevet av Kimito
            Opprinnelig skrevet av 50 Kent
            Liten grunn til å håpe noe annet
            Nuvel, om han skulle produsere null goal og null assist i 2006, men likevel i et "uvørent" tacklingsforsøk ved innbytterbenkene på Åråsen i neste års hjemmekamp mot søppla, ende opp med å knekke begge beina til både Lars Bohinen og Kjetil Rekdal, vil jeg si han er vel verdt pengene. :twisted:
            -Zlatan-

Kommentar

• maurakanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 641

Da er det bare å vente i spenning utover dagen, om den store, hyggelige nyheten dukker opp!!!!
              VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Fugla- patriot83
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2005
                • 1241

Forhandlingene fortsetter imorgen, fugler!! Alle mann; Kryss fingre!

2006 - La fuglaviruset starte!!!
                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

Forhandlingene fortsetter imorgen, fugler!! Alle mann; Kryss fingre!
                  Med vår vanlige flaks så kommer det vel en klubb på banen i løpet av kvelden da, og snapper ham rett foran oss....

mvh
                  Gammer`n - som skal be aftenbønn i kveld
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

I og med at møtet går inn i 2. dag, er det en rimelig god sjans for at dette går i boks.

1) Occean vil til LSK
                    2) LSK vil ha Occean
                    3) Odd vil ha kompensering for spilleren mens det ennå er mulighet

Ingen er interesserte i et siste-liten-opplegg ser det ut som.

Det er en vinn-vinn-vinn situasjon. LSK har vel ønsket Occean fra dag 1 og strekker seg nå langt for at Odd skal få en fair pris for en god spiller.

Tror ikke det er så mange klubber som kommer på banen over natten, og ikke heller med det første, hvis de ikke har meldt seg til nå.

Forventer at Odd er såpass ryddige forretningsfolk at de spiller med åpne kort, og at LSK gjør det samme.

Det er bare noen få klubber her som har den slags penger at de kan kaste handelen på hodet, og VIF har alt svidd av veldig mye gryn på profilerte spillere, samme har 2005-underachievers Viking, Brann og RBK
                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• RoyVaadal
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 4055

Hvis vi skal betale 6-7 millioner for Occean så håper jeg at vi også sikrer oss en skikkelig lang kontrakt.

Ett år pr. million burde vært ok.
                      I andre dyre norske overgangssaker har det ofte blitt skrevet 5-årskontrakter. Jeg blir flau hvis vi kommer opp med en standard LSK-avtale med 3-års eller 3 1/2-årskontrakt med spilleren.

Jaja, nå må vi først bli enige med Odd om en overgang.
                      RoyVaadal.

Kommentar

• semper fi
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 823

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                        I andre dyre norske overgangssaker har det ofte blitt skrevet 5-årskontrakter. Jeg blir flau hvis vi kommer opp med en standard LSK-avtale med 3-års eller 3 1/2-årskontrakt med spilleren.
                        Fullstendig enig med deg, men jeg må si jeg blir meget overrasket om det dukker opp noe annet enn en 3 årskontrakt. Dessverre!!!!
                        -After Dark Ultras-

Kommentar

• Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

da er det vel bare å konstatere at haddad ikke blir vår, i alle fall.
                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• ChriZza
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 4265

Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                            Å? :cry: Hvor deprimerende er ikke det a?

Kommentar

• lsk_fugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 864

det er da fullt mulig at haddad blir værende på åråsen.. mest sansynlig er det vel at powell forsvinner tror jeg..
                              men det tror jeg.. får se når den tid kommer.. hva som sjer.. selv om vi neste år uten occean og med haddad har 5 konkurerende spisser..

Kommentar

• Fridtjof
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2005
                                • 2120

Opprinnelig skrevet av ChriZza
                                Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                                Å? :cry: Hvor deprimerende er ikke det a?
                                Egentlig skjønner jeg ikke helt hva folk bitcher om når det kommer til Haddad. Greit nok, fyren har vist potensiale som driblefant, men han er spiss og har ikke putta ett eneste mål! Sundgot derimot - Han skal dere slakte? Skjønner faen ikke det går ann ass. :roll:

Fyren blir jo faen meg omtalt som vår frelser uten å ha levert en dritt...

Foreløpig er ikke fyren annet enn en flopp såvidt jeg bryr meg...

Hilsen Fridtjof, som kliner til med en stor "buuuu" til Haddad
                                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Per Arne
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2347

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                  Egentlig skjønner jeg ikke helt hva folk bitcher om når det kommer til Haddad. Greit nok, fyren har vist potensiale som driblefant, men han er spiss og har ikke putta ett eneste mål! Sundgot derimot - Han skal dere slakte? Skjønner faen ikke det går ann ass. :roll:
                                  Ord til din mor!
                                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• Fridtjof
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2005
                                    • 2120

Opprinnelig skrevet av gulost
                                    Ord til din mor!
                                    Aner jeg en godt skjult musikalsk referanse til Ice Ice Baby av en av hiphoppens pionerer, Vanilla Ice?
                                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Per Arne
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2347

Opprinnelig skrevet av gulost
                                      Ord til din mor!
                                      Aner jeg en godt skjult musikalsk referanse til Ice Ice Baby av en av hiphoppens pionerer, Vanilla Ice?
                                      såvisst! =) en av de kommerse pionereene kan vi vel gi ham for
                                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

Personlig har jeg ikke noe imot å beholde Haddad samtidig som vi får inn Occean. Haddad, Occean, Sundgot, Mifsud og Myklebust er 5 gode spisser jeg gjerne ser i stallen. At Haddad ikke har scoret ennå kan ha noe med at han ikke har hatt veldig mye spilletid og da han kom til klubben var han ute av form. Når du ikke har spilt match på 6 måneder er du litt heit i avslutningsfasen i begynnelsen, spesielt i en ny klubb. Tror Haddad kan bli knallbra!

Vi skal da vinne seriegull neste år, jeg ser gjerne 5 spisser som kan putte 15 mål i stallen!
                                        Lauken er vår venn!

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2003
                                          • 423

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                          Vi skal da vinne seriegull neste år, jeg ser gjerne 5 spisser som kan putte 15 mål i stallen!
                                          Når det gjelder spisser er det selvsagt kvalitet som gjelder foran kvanititet. Jeg behøver ikke se at fem spisser scorer 15 mål hver - det holder om tre av dem gjør det...
                                          Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

Working...