Olivier Occean, klar for LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Canário
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1471

Det ser nå ut til at Odd blir tvunget til å selge Occean til LSK, i og med at det er lite interesse utenfor Norges grenser. Per Berg står i spissen for finansieringen og budet ligger vel nå på 8 mill., itilegg vil Odd kreve en prosentdel av en evt overgangsum om han blir solgt videre. Brikkene begynner å falle på plass med tanke på en overgang, og jeg håper LSK forhandler frem en lang kontrakt med spissen hvis det viser seg at han kommer.

Kommentar

• Do'h
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 1891

RB:
      LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• Do'h
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 1891

RB:
        LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• scages
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1292

Min påstand er at hadde vi hatt Occean på laget i år, hadde vi henta seriegullet, og muligens cup gullet.

Med Occean i troppen, vil spissrekka til Lillestrøm samla sett bli en av de mest frykta i Norge, der alle besitter unike kvaliteter. Hvem husker ikke hvordan Odd spissen herja mot LSK forsvaret på Åråsen i år. En rask, fysisk spiller der framme er akkurat hva vi trenger.
          Vel er 8 millioner mye penger, men den mannen kan fort skyte oss helt til topps og inn i CL himmelen.
          Da vil penga rulle inn på kontoen.

Håper Oliver er fugla spiller i løpet av uka!
          Velkommen til oss!

Kommentar

• maurakanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 641

Det har vel aldri skjedd at LSK bruker så mye penger på EN spiller noen gang. Det vises at det satses i klubben, og Fjøra viser nok, hvis handelen går i boks, at han får utrettet store ting i klubben. Slutt og skyt mot denne mannen i Sesongkort-diskusjonen ol. Han vil det beste for klubben, og det er vel det vi vil og, eller??? Skal vi ha råd til å henge med i toppen, koster det penger, og da må vi regne med å betale litt ekstra. Hva er best.:- Lave sesongkortpriser og 7. plasser, eller
            :- Betale de 400 ekstra og ha en toppklubb som går rundt økonomisk!!!
            Våkn opp folkens: - Vi er på vei mot The Double i 2006
            VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• gj
              Seniormedlem
              • Nov 2003
              • 3360

Jeg tror ikke Fjøra skal klandres for usportslige markeds-tabber. Fjøra har nok gjort en solid jobb for klubben på det sportslige plan.

Forøvrig har vi vel nå blitt litt bortskjemt. Når var det en av de "store" spillerne sist forlot oss? Indy?

Diskusjonen rundt EØS-kvota kan ende med at enten vi har ekstra oppbacking på plasser eller at Kasey kanskje snart forlater oss. Tror ikke vi skal gå rundt og forvente at mannen søker norskt statsborgerskap (bare se hvor han tilbringer "sykeleiet" sitt nå...

Kommentar

• Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

Opprinnelig skrevet av Glenn
                Forøvrig har vi vel nå blitt litt bortskjemt. Når var det en av de "store" spillerne sist forlot oss? Indy?
                Gylvi Einarson...
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• gj
                  Seniormedlem
                  • Nov 2003
                  • 3360

:oops:

Kommentar

• iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                    Opprinnelig skrevet av Glenn
                    Gylvi Einarson...
                    som gikk gratis.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

Ser bra ut for Occean-overgang nå:

Odd Grenland sliter økonomisk og må låne penger for å få råd til julelønningene.
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

Kommentar

• Fugla- patriot83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2005
                        • 1241

Opprinnelig skrevet av hoyt
                        Ser bra ut for Occean-overgang nå:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=298723
                        Kontantstrømsmessig trenger de mye penger.. Og det fort. Blir ikke lett for en økonomifokusert ledelse å si nei til Occean nå.

Occean, velkommen skal du være, i en klubb fylt av ære! Før denne klubben hvor den hører hjemme - i toppen.. Helt i toppen!!
                        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1647

Kommentar

• Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

Opprinnelig skrevet av Dole
                            http://www.ta.no/lokal_sport/article1859652.ece
                            Jeg er redd Odd-ledelsen også leser aviser. Jeg er redd Torvik og Tommy har bidratt til å prate opp prisen på Occean og gjøre det vanskeligere for LSK å komme i mål ved å skryte ham opp i skyene.

Kommentar

• Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

Opprinnelig skrevet av Dole
                              http://www.ta.no/lokal_sport/article1859652.ece
                              Jeg er redd Odd-ledelsen også leser aviser. Jeg tror Torvik og Tommy har bidratt til å prate opp prisen på Occean og gjøre det vanskeligere for LSK å komme i mål ved å skryte ham opp i skyene.

Kommentar

• HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6114

er også litt bekymra for hva occean vil forlange i en eventuel kontrakt. Litt rart å hype en spiller så mye når han ikke er en del av klubben.

Kommentar

• 50 Kent
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Jun 2005
                                  • 55

Opprinnelig skrevet av Torolf
                                  Jeg er redd Odd-ledelsen også leser aviser. Jeg er redd Torvik og Tommy har bidratt til å prate opp prisen på Occean og gjøre det vanskeligere for LSK å komme i mål ved å skryte ham opp i skyene.
                                  Jeg tror ikke vi trenger være så veldig redde for akkurat det.
                                  Odd-ledelsen har jo spilt kul en stund, vel vitende om at han kun har et år igjen av kontrakten og at de selv ikke har flust av tusenlapper under madrassen. Jeg syns det virker amatørmessig av denne Odd-direktøren å spekulere i hvem av klubbene som har dårligst tid.
                                  At Lillestrøm virkelig ønsker Occean er jo ingen hemmelighet.
                                  Håper og tror det blir en avklaring på dette i dag, eller kanskje i morgen.
                                  \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
                                  -Zlatan-

Kommentar

• RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

Opprinnelig skrevet av Avisa Varden 7.desember 23.57
                                    Intet nytt
                                    Lasse Hansen fortsatte i går forhandlingene med Lillestrøm om en overgang for Olivier Occean. Rundt klokken 17.00 stoppet de.
                                    - Jan Åge Fjørtoft måtte i studio i forbindelse med Champions League-kampene. Vi fortsetter torsdag.
                                    - Nærmer det seg?
                                    - Det blir litt fram og tilbake rundt detaljene. Vi svarer på Lillestrøms utspill, og motsatt.
                                    Det er nærliggende å tro at disse detaljene er hvor stor prosent av et videresalg Odd skal ha. Dessuten utbetalinger ved antall spilte kamper og eventuell framtidig Champions League-deltagelse for Romerike-klubben, slik Odd fikk avtalt med Rosenborg da Jan Gunnar Solli reiste til Trondheim.
                                    RoyVaadal.

Kommentar

• Fridtjof
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2005
                                      • 2120

Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                      Opprinnelig skrevet av Avisa Varden 7.desember 23.57
                                      Intet nytt
                                      Lasse Hansen fortsatte i går forhandlingene med Lillestrøm om en overgang for Olivier Occean. Rundt klokken 17.00 stoppet de.
                                      - Jan Åge Fjørtoft måtte i studio i forbindelse med Champions League-kampene. Vi fortsetter torsdag.
                                      - Nærmer det seg?
                                      - Det blir litt fram og tilbake rundt detaljene. Vi svarer på Lillestrøms utspill, og motsatt.
                                      Det er nærliggende å tro at disse detaljene er hvor stor prosent av et videresalg Odd skal ha. Dessuten utbetalinger ved antall spilte kamper og eventuell framtidig Champions League-deltagelse for Romerike-klubben, slik Odd fikk avtalt med Rosenborg da Jan Gunnar Solli reiste til Trondheim.
                                      Har du linken? Fant den ikke selv :?

Kommentar

• Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

Oliver kommer til fugla!

Kommentar

• Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

Hmmm... ikke gi meg falske forhåpninger

Kommentar

Working...