Det ser nå ut til at Odd blir tvunget til å selge Occean til LSK, i og med at det er lite interesse utenfor Norges grenser. Per Berg står i spissen for finansieringen og budet ligger vel nå på 8 mill., itilegg vil Odd kreve en prosentdel av en evt overgangsum om han blir solgt videre. Brikkene begynner å falle på plass med tanke på en overgang, og jeg håper LSK forhandler frem en lang kontrakt med spissen hvis det viser seg at han kommer.
Olivier Occean, klar for LSK
Collapse
X
-
-
-
Min påstand er at hadde vi hatt Occean på laget i år, hadde vi henta seriegullet, og muligens cup gullet.
Med Occean i troppen, vil spissrekka til Lillestrøm samla sett bli en av de mest frykta i Norge, der alle besitter unike kvaliteter. Hvem husker ikke hvordan Odd spissen herja mot LSK forsvaret på Åråsen i år. En rask, fysisk spiller der framme er akkurat hva vi trenger.
Vel er 8 millioner mye penger, men den mannen kan fort skyte oss helt til topps og inn i CL himmelen.
Da vil penga rulle inn på kontoen.
Håper Oliver er fugla spiller i løpet av uka!
Velkommen til oss!Kommentar
-
Det har vel aldri skjedd at LSK bruker så mye penger på EN spiller noen gang. Det vises at det satses i klubben, og Fjøra viser nok, hvis handelen går i boks, at han får utrettet store ting i klubben. Slutt og skyt mot denne mannen i Sesongkort-diskusjonen ol. Han vil det beste for klubben, og det er vel det vi vil og, eller??? Skal vi ha råd til å henge med i toppen, koster det penger, og da må vi regne med å betale litt ekstra. Hva er best.:- Lave sesongkortpriser og 7. plasser, eller
:- Betale de 400 ekstra og ha en toppklubb som går rundt økonomisk!!!
Våkn opp folkens: - Vi er på vei mot The Double i 2006VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Jeg tror ikke Fjøra skal klandres for usportslige markeds-tabber. Fjøra har nok gjort en solid jobb for klubben på det sportslige plan.
Forøvrig har vi vel nå blitt litt bortskjemt. Når var det en av de "store" spillerne sist forlot oss? Indy?
Diskusjonen rundt EØS-kvota kan ende med at enten vi har ekstra oppbacking på plasser eller at Kasey kanskje snart forlater oss. Tror ikke vi skal gå rundt og forvente at mannen søker norskt statsborgerskap (bare se hvor han tilbringer "sykeleiet" sitt nå...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennForøvrig har vi vel nå blitt litt bortskjemt. Når var det en av de "store" spillerne sist forlot oss? Indy?Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofOpprinnelig skrevet av GlennForøvrig har vi vel nå blitt litt bortskjemt. Når var det en av de "store" spillerne sist forlot oss? Indy?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av hoyt
Occean, velkommen skal du være, i en klubb fylt av ære! Før denne klubben hvor den hører hjemme - i toppen.. Helt i toppen!!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Dolehttp://www.ta.no/lokal_sport/article1859652.eceKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Dolehttp://www.ta.no/lokal_sport/article1859652.eceKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TorolfJeg er redd Odd-ledelsen også leser aviser. Jeg er redd Torvik og Tommy har bidratt til å prate opp prisen på Occean og gjøre det vanskeligere for LSK å komme i mål ved å skryte ham opp i skyene.
Odd-ledelsen har jo spilt kul en stund, vel vitende om at han kun har et år igjen av kontrakten og at de selv ikke har flust av tusenlapper under madrassen. Jeg syns det virker amatørmessig av denne Odd-direktøren å spekulere i hvem av klubbene som har dårligst tid.
At Lillestrøm virkelig ønsker Occean er jo ingen hemmelighet.
Håper og tror det blir en avklaring på dette i dag, eller kanskje i morgen.\"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
-Zlatan-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Avisa Varden 7.desember 23.57Intet nytt
Lasse Hansen fortsatte i går forhandlingene med Lillestrøm om en overgang for Olivier Occean. Rundt klokken 17.00 stoppet de.
- Jan Åge Fjørtoft måtte i studio i forbindelse med Champions League-kampene. Vi fortsetter torsdag.
- Nærmer det seg?
- Det blir litt fram og tilbake rundt detaljene. Vi svarer på Lillestrøms utspill, og motsatt.
Det er nærliggende å tro at disse detaljene er hvor stor prosent av et videresalg Odd skal ha. Dessuten utbetalinger ved antall spilte kamper og eventuell framtidig Champions League-deltagelse for Romerike-klubben, slik Odd fikk avtalt med Rosenborg da Jan Gunnar Solli reiste til Trondheim.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalOpprinnelig skrevet av Avisa Varden 7.desember 23.57Intet nytt
Lasse Hansen fortsatte i går forhandlingene med Lillestrøm om en overgang for Olivier Occean. Rundt klokken 17.00 stoppet de.
- Jan Åge Fjørtoft måtte i studio i forbindelse med Champions League-kampene. Vi fortsetter torsdag.
- Nærmer det seg?
- Det blir litt fram og tilbake rundt detaljene. Vi svarer på Lillestrøms utspill, og motsatt.
Det er nærliggende å tro at disse detaljene er hvor stor prosent av et videresalg Odd skal ha. Dessuten utbetalinger ved antall spilte kamper og eventuell framtidig Champions League-deltagelse for Romerike-klubben, slik Odd fikk avtalt med Rosenborg da Jan Gunnar Solli reiste til Trondheim.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
Kommentar