Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
RBK skal jo rense opp litt i stallen og kan bytte bort Winsnes, Lago, Johnsen osv... Vi skal slite med å få Occean hvis Rbk først åpner penge sekken...
----
På meg virker det som om Odd sliter med å finne noen som er villige til å overby LSK. Jeg synes ikke LSK skal la budet stå så altfor lenge. Kanskje det ender som med Torjus, at vi skriver gratis kontrakt fom. 2007. For de som husker Torjus-saken så krevde Odd 5 mill. fra Bochum i sin tid. Et halvt år senere skreiv han Bosman-kontrakt med oss.
Høres vel positivt at utlandet virker urealistisk...Rosenborg sier jo også at dem ikke er så interesserte. Samme med søpla, virker som om spilleren kommer til fugla....
Jeg så en liten notis i RB's papiravis idag hvor det stod noe om at Fjøra uttalte at LSK ikke vil vente i evig tid på et svar fra Odd. Er det noen som kunne tenke seg å skrive ned notisen her inne så vi som ikke abbonerer på avisen kan få lest det?
Synes forøvrig det hadde vært greit med et svar snart, er da en god stund siden det ble offisielt at vi har lagt inn et bud.
Jeg abonnerer heller ikke, men har lest avisa likevel.
Saken om at LSK ikke venter forklarer at LSK jobber med flere spissalternativer. Dersom vi ikke snart får et ja til kjøp av Occean, så vil vi gå videre med andre alternativer.
Jeg så en liten notis i RB's papiravis idag hvor det stod noe om at Fjøra uttalte at LSK ikke vil vente i evig tid på et svar fra Odd. Er det noen som kunne tenke seg å skrive ned notisen her inne så vi som ikke abbonerer på avisen kan få lest det?
Synes forøvrig det hadde vært greit med et svar snart, er da en god stund siden det ble offisielt at vi har lagt inn et bud.
Quote Fjøra
LSK-manager Jag Åga sier at en overgang for Oliver Occean fortsatt har førsteprioritet i jakten på ny spiss. Men LSK jobber med flere alternativer.
-Det er fortsatt 5 mnd til seriestart, og slik sett har vi god tid. Men samtidig kan heller ikke vi ventefor lenge på en avklaring. Derfor jobber vi hardt med flere alternativer enn Occean, sier fjøra.
Han regner med en dialog med Odd i neste uke. Også odd-direktøren Lasse Hansen ser for seg en avklaring før jul.
-Vi har ikke dårlig tid, men også for oss er det greit med en avklaring. Om oliver selges, må vi ha inn en erstatter. Jeg regner med at vi vet mer i løpet av to uker, sier Hansen.
At Occean blir i Odd regner han fortsatt som lite sannsynlig.
-Det er mer sannsynlig at man blir solgt enn at han blir. Men vi selger ikke for en hver pris. Budet fra LSK synes vi er litt snaut, sier Hansen
Men vi selger ikke for en hver pris. Budet fra LSK synes vi er litt snaut, sier Hansen
Vel, det tyder muligens på at ting er på gli i denne saken. Tror Odd kjenner presset nå, 7 mill.+ er bedre enn ikkeno til sommer'n og det er tross alt ingen andre konkrete henvendelser ved siden av budet til Fjøra. Og holdningen til Odd har vel en stund vært at budet fra Lillestrøm har vært "way off", mens nå er det "..-litt snaut"..
Syns det høres ba ut jeg, tipper vi har enda et spiss-alternativ foran neste Royal League-match... Det er lov å håpe hvertfall!
\"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
-Zlatan-
Fosdahl er forundret over at de ikke har gjort det siste allerede.
– Odd er selvfølgelig i sin rett til å gjøre hva de vil, men jeg synes det er rart at de ikke har gått i dialog med LSK, sier han.
Occean som for tiden er på ferie hjemme i Canada er ifølge Fosdahl veldig interessert i en overgang til LSK.
---------------------------------------------------------------------------
Lyder bra.
Odd Grenland burde forså at dem ikke vil klare å lure ut 15 mill når laget er et bunnlag.
De har 2 valg:
Selge han til LSK for å få penger.
Eller beholde Occean i et år til så han kan gå på free transfer.
Vil dere ha 7 mill eller ingenting?
Kommentar