Uwe har bursdag i dag, skal vi gi han noe?
Uwe Rösler har bursdag i dag!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Opprinnelig skrevet av Anders_BakkenOccean hadde vel vært en grei gave 8)mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
-
Jeg har nok papir til en "pakke" til, hva md en spiss som garanterer 15+
Og en ting til :
Gratulerer Uwe
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyGratulerer UWE...mange år er han igjen nå..?
Fikk gratulert ham personlig i dag, men slenger meg gjerne på køen av gratulanter her på forumet.
Grattis!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av NordbyGratulerer UWE...mange år er han igjen nå..?
Fikk gratulert ham personlig i dag, men slenger meg gjerne på køen av gratulanter her på forumet.
Grattis!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHar du ikke noe annet liv enn å henge i ræva på Uwe hele dagen? :wink:Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Gratulerer til Uwe. Selvom mig anes at 37-årsdagen muligens ikke føles ut som feiringsgrunnlag, akkurat. Min 29. fødselsdag var hvertfall ikke like morsom som den 20., for å si det sånn. I juli blir jeg 30. Jø og fyse, jeg mistrives med den tanken...Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TinyJeg har også bursdag samme dag Hipp hipp hurra for oss som er født 15.november (hvis jeg ikke husker feil har JP Winsnes bursdag da å)Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
-
Opprinnelig skrevet av RønnernFødt i 68, you do the math yourself.
Grattis!
Grattis Uwe2004 Lillestrøm
spudKommentar
-
Kommentar