Brøndby tur

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Anders_Bakken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 542

    #21
    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Opprinnelig skrevet av scages
    Sikkert noen som lurer på når selve kampen går....
    Kampstart kl. 18:05, søndag 11. desember.

    Er VK med? Stiller Team Scooter? Hva med Brasseberget? Vil vi se FeltC i Brøndby?

    Eg stiller berre spørsmålane...
    Fristen med påmelding gjør det for tøft for mitt vedkommende i hvertfall,økonomien er skakkjørt pr dags dato ...hadde den vært 4 dager seinere hadde jeg glatt vært med.
    Men jeg lover en ting...vi stiller mannsterke mot Køben...der skal vi bli mange.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #22
      Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
      Fristen med påmelding gjør det for tøft for mitt vedkommende i hvertfall,økonomien er skakkjørt pr dags dato ...hadde den vært 4 dager seinere hadde jeg glatt vært med.
      Ha, uflaks for deg at fristen er blitt utsatt (fra DFDS) til mandag og turen trenger man strengt tatt ikke betale før avreisedagen, så her ligger alle muligheter åpne for deg Anders

      Bare å melde seg på. Fritt for å dele lugar med Ole Bøffel.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • Anders_Bakken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 542

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
        Fristen med påmelding gjør det for tøft for mitt vedkommende i hvertfall,økonomien er skakkjørt pr dags dato ...hadde den vært 4 dager seinere hadde jeg glatt vært med.
        Ha, uflaks for deg at fristen er blitt utsatt (fra DFDS) til mandag og turen trenger man strengt tatt ikke betale før avreisedagen, så her ligger alle muligheter åpne for deg Anders

        Bare å melde seg på. Fritt for å dele lugar med Ole Bøffel.
        Detta må sjekkes opp med jobb og annet! Du skal få konkurranse der Ronnie! Jeg skal ha suite med Ole Bøffel og John Ivar :lol:

        Kommentar

        • sparwasser
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3185

          #24
          Samles vi på en pub før kampen?
          I så fall hvilken?
          Reiser med fly ned på lørdag.

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #25
            Opprinnelig skrevet av sparwasser
            Samles vi på en pub før kampen?
            I så fall hvilken?
            Reiser med fly ned på lørdag.
            håper det.. vi er 2 som reiser ned med fly på søndag.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • JhnY
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 975

              #26
              Ser ikk ut som noen av fetsund-gutta skal ut i den store verden enda. Men mot køben blir vi minst 2 fra fetsund-kanaris

              Kommentar

              • sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

                #27
                Hentet fra P4:
                "Politiet frykter bråk på fotballkampene i Royal League.
                Derfor har politiet i Norden nå inngått et samarbeid for å holde fotballpøbler i sjakk. Det kan bli aktuelt å sende politi
                til bortekamper, for å hjelpe kollegene i et annet land
                med å identifisere bråkmakere hos gjestende supportere.
                Samarbeidet skal fungere direkte mellom politiet i hjembyen til de to lagene som skal møtes".


                Skal vi se:
                blant Kalmars mange supportere var det.......ingen "bråkmakere"
                blant FCKs supportere var det...............ingen, men det var en
                ute på banen
                Til København reiser kun glade kanarifugler som er ute etter
                øl og fotball.

                Helt greit at politiet tar seg av idiotene.

                Kommentar

                • sparwasser
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3185

                  #28
                  Fotballspiller fikk svi på pungen
                  Brøndby-spilleren Morten Skoubo opplevde alle menns mareritt onsdag kveld.

                  Brøndby spilte 1-1 mot Espanol, og man kan ikke si at de ikke ga alt for utlikningen. 25-åringen fikk kreditert målet, men sammenstøtet med den spanske keeperen ble voldsomt.

                  Faktisk så voldsomt at pungen revnet. :shock:
                  Fy f..........





                  Kommentar

                  • Mikael
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Oct 2005
                    • 203

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av sparwasser
                    Fotballspiller fikk svi på pungen
                    Brøndby-spilleren Morten Skoubo opplevde alle menns mareritt onsdag kveld.

                    Brøndby spilte 1-1 mot Espanol, og man kan ikke si at de ikke ga alt for utlikningen. 25-åringen fikk kreditert målet, men sammenstøtet med den spanske keeperen ble voldsomt.

                    Faktisk så voldsomt at pungen revnet. :shock:
                    Fy f..........





                    http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/f...icle504066.ece
                    Det må gjøre sinnsykt vondt! :shock:
                    Forza fugla!

                    LSK for evig og alltid

                    Kommentar

                    • sparwasser
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3185

                      #30
                      Da var puben klar - Hviids Vinstue (?)

                      Smørrebrød og 1 Tuborg. kr.: 55,-

                      Nyd en af de 27 forskellige slags
                      danske øl. ( JA TAKK )

                      Hvad så med den lille?

                      Nærmeste buslinie: ved døren
                      Taxa: ved døren

                      Helt klart en fordel !!!

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #31
                        Kongeligaen, gjør deg klar. Her kommer fugla!
                        Skrevet av Arild Myklebust

                        Nå er det snart klart for tidenes første fuglaturer i Royal League. Vi gir deg her all info du trenger før reisene til Sverige og Danmark :

                        KALMAR FF VS LSK TORSDAG 8/12 KL 1800 PÅ FREDRIKSKANS STADION

                        - Buss t/r Kalmar med avreise kl 0600 fra Martins 8/12. Prisen blir mellom 550-700 kr , alt etter hvor mange som blir med.Salg av øl og brus på bussen. Påmelding skjer til TONY JOHANSEN på tlf 95028453.

                        - I Kalmar tar vi en tur innom puben til KFF-fansen. Den heter SEVEN SPORTSBAR og ligger midt i sentrum. Her er det rimelig mat og drikke.

                        - På Fredrikskans samles vi på bortefeltet ytterst på langsida. Inngangen er C. Billettene betales direkte på stadion. Etter kampen drar vi direkte hjem til Lillestrøm.

                        BRØNDBY VS LSK SØNDAG 11/12 KL 1800 PÅ BRØNDBY STADION

                        - KFL har satt opp en buss med avreise kl 1500 fra Martins lørdag 10/12. Man tar da DFDS-båten på kvelden kl 1700 og er framme i Kongens by tidlig søndag morgen kl 0915. Etter kampen drar man direkte hjem gjennom Sverige. Siden bestillingene gjennom KFL angående båtreisen er gjort, må man fikse lugar på danskebåten selv ved å ringe DFDS på tlf 21621000. Man kan fortsatt melde seg på KUN bussturen til KFL, denne kommer på kr 600 t/r. Tony Johansen er også her mannen å ringe.

                        - Andre måter å komme seg til København er :
                        FLY : Ring SAS/ Braathens på 05400 for mer info. Det går et utall fly mellom Oslo og København.

                        SAFFLEBUSSEN : Buss t/r Køben for kr 760. Avreise Oslo kl 2230 10/12. Retur fra Køben kl 2245 11/12

                        BIL : Få med noen kompiser og fyll opp en bil. Veiene gjennom Sverige og Danmark er jo bare krem.

                        - I København samles vi på puben HVIIDS VINSTUE som ligger ved Kongens Nytorv. Stedet er en erketypisk dansk kro med øl og smørrebrød.
                        Fungerte som et ypperlig vannhull for fuglafolk før og etter kampen mot Danmark i 2003.

                        - Brøndby stadion ligger ca 20 minutters kjøring fra sentrum av København. Her skal vi samles på bortefeltet på den ene kortsida. Inngangen kalles SONOFON-INNGANGEN Tribunens navn er STEFF-HOULBERG-TRIBUNEN.Billettene betales direkte på stadion.

                        HUSK : Det kan komme forandringer i opplegget. Ring for info til Tony Johansen på tlf 95028453 eller Arild Myklebust på tlf 97531931.

                        STØTT OPP OM FUGLA I KALMAR OG BRØNDBY !!!

                        PS ! Kanari-Fansen fortsetter tydeligvis der vi slapp når sesongen slutta (minus synginga på cupfinalen da. Hehe.). På grunn av Thailand-tur fikk ikke artikkelforfatteren sett kampen mot FCK. Ryktene går uansett om knallbra synging i store deler av kampen. Dette ble også behørig kommentert av TV-Norges komentatorer. Også mot Kalmar var det ganske så bra. På en av Kalmarspillernes hjemmesider blir det nevnt at "fågelklacken" sang høyt hele tida. Vi har rett og slett lagt oss på et veldig høyt gjennomsnittsnivå på synginga. Husk at dette er på vinteren med kjipe tidspunkter og elendig vær.

                        Rundt 2000 pr kamp er heller ikke så ille hvis vi sammenligner med andre tilskuertall. Djurgården-IFK og VIF-Start trakk mellom 2-3000 tilskuere, selv om dette er nasjonale storkamper. Spesielt VIF sitt patetiske tilskuertall mot Start er lattervekkende, i fjor trakk dem 11500 mot RBK på samme tidspunkt. Tydelig at mantraet om " Hele Norges hatlag " starter å gjøre seg gjeldende også blant hovedstadens flyktige publikum. Det som også er positivt med RL-kampene er at fuglafolket får møtt hverandre sosialt også utenom seriesesongen. Turen til kampen mot FCK i februar er det i alle fall gedigen interesse for. 12.februar blir det "Sirkus Kanari" i Kongens by!

                        Mvh Arild Myklebust !!!
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • Mannschaft Rösler
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Nov 2003
                          • 247

                          #32
                          Noen som kan veien fra Hviids Vinstue og opp til Brøndby stadion??
                          For oss som reiser uorganisert.
                          Er det eventuellt mulig å få sitta på med KFL bussen opp til stadion?

                          Stiller med minst 4 mann i Køben!

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Mannschaft Rösler
                            Noen som kan veien fra Hviids Vinstue og opp til Brøndby stadion??
                            For oss som reiser uorganisert.
                            Er det eventuellt mulig å få sitta på med KFL bussen opp til stadion?

                            Stiller med minst 4 mann i Køben!
                            Hvor lenge blir gjengen værende på Hviids Vinstue? Jeg kommer med fly søndag ettermiddag, og lurer på om det er noen vits i å dra innom vinstuen eller om jeg skal dra rett fra Kastrup til Brøndby.

                            Kommentar

                            • Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Mannschaft Rösler
                              Noen som kan veien fra Hviids Vinstue og opp til Brøndby stadion??
                              For oss som reiser uorganisert.
                              Er det eventuellt mulig å få sitta på med KFL bussen opp til stadion?
                              Jeg sjekka en dansk ruteplanlegger, http://www.rejseplanen.dk/.
                              Ifølge denne tar reisen til Brøndby stadion ca. tre kvarter, med flere bytter av transportmiddel underveis. Tror vi får satse på bussen eller spleise på en taxa.

                              Kommentar

                              • mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

                                #35
                                Kanal5 Danmark viser kampen Brønby-LSK direkte søndag 11.des kl.18:05. Vises kampen på Martins? Noen som evnt. kjenner til andre steder som har Kanal5 Danmark?
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                Mvh
                                Mr.Jordbakke

                                Kommentar

                                • Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

                                  #36
                                  viser ikke canal+ den kampen a?

                                  Kommentar

                                  • mr.Jordbakke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3845

                                    #37
                                    Nei. TVN viser Start-Vif og Canal+ sport viser ManU-Everton. Vår kamp blir KUN vist i Danmark.
                                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                    Mvh
                                    Mr.Jordbakke

                                    Kommentar

                                    • KanariGulFugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 454

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Torolf
                                      Hvor lenge blir gjengen værende på Hviids Vinstue? Jeg kommer med fly søndag ettermiddag, og lurer på om det er noen vits i å dra innom vinstuen eller om jeg skal dra rett fra Kastrup til Brøndby.
                                      Når går dette flyet nedover og hvor mye koster det? Når går det hjem igjen? Har såå sinnsykt lyst å dra nedover, men har ikke mulighet på lørdag og har prøvd å finne en løsning på søndag..

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av KanariGulFugl
                                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                                        Hvor lenge blir gjengen værende på Hviids Vinstue? Jeg kommer med fly søndag ettermiddag, og lurer på om det er noen vits i å dra innom vinstuen eller om jeg skal dra rett fra Kastrup til Brøndby.
                                        Når går dette flyet nedover og hvor mye koster det? Når går det hjem igjen? Har såå sinnsykt lyst å dra nedover, men har ikke mulighet på lørdag og har prøvd å finne en løsning på søndag..
                                        Flyet mitt går ut kl 12.05 og er tilbake på OSL kl. 23.55 (samme fly som spillerne tar tilbake). Jeg reiser på bonusreise med SAS Braathens, så det kosta meg bare ca. 300 kroner. HVis du skal bestille denne reisen nå, må du ut med kr 2610. Det er hjemreisen som blir dyr. Du kan få enveisbillett med Norwegian til kr 746 (ut søndag kl. 15.00). Kanskje du kan kjøpe deg inn på Kanari-bussen hjem igjen?

                                        Kommentar

                                        • KanariGulFugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 454

                                          #40
                                          Takk for det du.. Ja det skal jeg tenke ganske kjapt på.. Blir et heftig julebord på lørdag så må vurdere det veldig nøye her

                                          Kommentar

                                          Working...