Hvordan fungerer under-Forumene?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

Hvordan fungerer under-Forumene?

Jeg registrerer at det foregår en del sangdebatter (i forbindelse med cupfinalen f.eks.) både i sang-forumet og i hoved-forumet.

Jeg registrerer at det er masse turinfo og diskusjon både i tur-forumet og i hoved-forumet.

Kan noen opplyse meg om hva som er gjeldende forum-politikk i forhold til hva som hører hjemme hvor i forhold til ulike under-forum og hoved-forumet?
    RoyVaadal.
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

Jeg tror ikke at det generelle masse er klar over under forum, men om vi skulle ha all trafikk på ett forum så dreper forumet seg selv.

Sang forumet har mest trafikk av underforumene, mens de andre har relativ liten. Jeg tror at tur trådene her er for å få folk oppmerksom på turer og tur forumet. Dermed er kanskje tur forumet overflødig? Har vært en del diskusjon rundt det.

Men hvis tur diskusjon skal inn her, så blir det jo veldig mange sticky tråder på toppen etterhvert.....
    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

Litt av det som er gjort feil er jo at folk starter trådene feil, men de har ikke blitt flytta fordi det faktisk blir diskutert på de. Jeg ville ha et eget forum for tur for å få en ålreit diskusjon rundt forskjellige turer osv, men det har jo ikke blitt sånn jeg håpet det ville bli med tanke på sangforumet.

Men for mange tråder i et forum er også mye. Dessuten så er turen til brøndby en påmeldingsfrist på 2 uker, og over halvparten her inne har sikkert ikke fått med seg at det er en egen undergruppe for turer, derfor la jeg den inn her.

Kommentar

Working...