Rambekk kjører passat stasjonsvogn...
Akkurat nå er det observert en NE-registrert bil på Åråsen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av palOpprinnelig skrevet av 50 KentOpprinnelig skrevet av palOg nå er det observert en bil med CE-skilter parkert ved Lerkendal. Det kan vel bety at Espen Søgård er på vei til Rosenborg?!?
Ellers var det ikke min mening å ødelegge moroa for dere gærningene. Helt legendarisk bra tråd dette! 8)\"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
-Zlatan-Kommentar
-
-
Jepp, kom en søplebil forbi Fetsundbrua istad. Kanskje Flo skal til Fet IL?
(der han hører hjemme..)I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Håper Arne Sandstø kan bli den angreps-jokern vi har leita etter. Han avgjorde jo LSK-Falk helt aleine, da han dunka inn vinnermålet på overtid, i køppen her et år. Kjempespeller! Vi får krysse fingra for at Fjøra får han spilleklar til Termodress-ligaen begynner..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hJeg oppfordrer alle som har LSK kjært til brystet til å ta teltstolen med ut i kulden og sette seg ned langs veiene i Lillestrøm for å finne denne bilen.
Sånn, da var det mysteriet løst. Da gjenstår det bare å finne ut hvem denne mørkhudete personen som ble observert i Lillestrøm var.
Pratet han engelsk, kunne han sparke en ball og sist men ikke minst, var han i posisjon til å sette navnetrekket sitt på en kontrakt?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernSånn, da var det mysteriet løst. Da gjenstår det bare å finne ut hvem denne mørkhudete personen som ble observert i Lillestrøm var.
Pratet han engelsk, kunne han sparke en ball og sist men ikke minst, var han i posisjon til å sette navnetrekket sitt på en kontrakt?
Dersom jeg er en eller flere -i'er i pluss, eventuelt manko i etternavnet, henvend dere i sekreteriatet hos Team Scooter, spør etter gramatikk-ansvarlig.\"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
-Zlatan-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KristofferØJepp, kom en søplebil forbi Fetsundbrua istad. Kanskje Flo skal til Fet IL?
(der han hører hjemme..)Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 50 Kenthenvend dere i sekreteriatet hos Team Scooter, spør etter gramatikk-ansvarlig.TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av andeeOpprinnelig skrevet av 50 Kenthenvend dere i sekreteriatet hos Team Scooter, spør etter gramatikk-ansvarlig.\"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
-Zlatan-Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernMed fare for å ødelegge en genial tråd, så er mysteriet løst. Jeg fikk en tekstmelding fra laglederen til rekruttlaget/matris på A-laget, Tor Arne Solberg, hvor han innrømmet at bilen er hans. Den ble hentet ut fra en forhandler i Grenland, derav skiltene.
Gledesdreper Solberg.
Det lurvelevene han har satt igang her. Isj.
Ekke rart det blir et helvete!!Kommentar
Kommentar