Opprinnelig skrevet av Canário
Tufte IL kommer til Åråsen!
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av Chessheim-kanaris[selfølgelig skal vi synge for våre egne!! hjertet er da vitterlig gult og svart, ikke grønt...
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Hvorfor ikke synge begge? Fler av Tufte-gutta er jo fra lokal-området, og da kan de få føle en virkelig stemning. Det skal selvfølgelig ikke ta overhånd med sangen, vi må selvfølgelig synge for våre gamle helter. Men ser ærlig talt ikke at det er rom for en supporterklubb som oss å ta en liten sang for de stakkars fotballnerdene som underholder mange mennesker i hjemmet. Jeg er overbevist om at det er fler enn meg i kanari-fansen som synes de er morsomme.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Uansett hva som bestemmes, er jeg sikker på at heia-tufte kommer til å ljome utover åråsen på torsdag..
-Ikke nødvendighvis blandt kanarifansen, men blandt de andre som normalt ikke bruker å synge på kamp.
Kan virke som om det er lettere for noen å bli revet med på "heia tufte" enn på "forza fugla"..Kommentar
-
drit kult da...gleder meg..hehe håper nerdene blir knustKommentar
-
SELVFØLGELIG skal Tufte sangen synges! det for være måte på og ta en underholdningskamp med halleluja-fjøra i spissen så jævlig høytidelig.
bjarmann å gutta får høre sine gamle sanger. men vi kan jo vise resten av norge at selv vi på lillestrøm får inn TV-norge å vet hvem norges nerdelag nr 1 er.
nå er det på tide at vi klarer å presse inn litt humor å ablegøyer mellom 45 min hardcore lsk.FORZA ALLEZ!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Latino_forzaSELVFØLGELIG skal Tufte sangen synges! det for være måte på og ta en underholdningskamp med halleluja-fjøra i spissen så jævlig høytidelig.
bjarmann å gutta får høre sine gamle sanger. men vi kan jo vise resten av norge at selv vi på lillestrøm får inn TV-norge å vet hvem norges nerdelag nr 1 er.
nå er det på tide at vi klarer å presse inn litt humor å ablegøyer mellom 45 min hardcore lsk.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
gleder meg til å synge bjarmann sangen igjen!! kjente det kilte i hjertet da jeg hørte den ble sunget i opprykskampen i 3.div... dette blir stas dere!!mvh Lsk's nye fysioterapeutKommentar
-
på bare 15 min. rekker vel spillerne knapt å komme seg på/av banen ??
Eller er det 30 min pause?? tvilsomt det velLSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
Kommentar