håper powell blir...men vis han drar må vi få til noe for og hylle han...han er en av de i lillestrøm som virkelig har blød får drakta
RB: Lyn-overgang stanset
Collapse
X
-
-
Har det fra rimelig sikre kilder at Lillestrøm prøver å sikre seg Onstad i pakkeløsning hvor Powell går motsatt vei..
Mer vil jeg ikke si om den saken :wink:Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Onstad er opprinnelig midtstopper og det er den posisjonen han trives best i, men det har ikke blitt mye spill på Gjelleråsgutten når han kjemper mot stopperparet Steven Lustü/Tommy Berntsen. Han spiller derfor høyreback i Lyn.Kommentar
-
Powell mot ONstad = KNALL
Stemmer disse ryktene vil jeg si det er en meget god deal for Lillestrøm. Onstad er allerede, selv hans unge alder tatt i betraktning, en rutinert tippeligaspiller som kan spille både midtstopper og back. Er dessuten fra gjelleråsen så han passer også godt inn i forhold til romerike profilen.
Powell er en OK spiller, men ike noe mer. Bra innsats holdning og tæl, men det holder ikke for et topplag som fugla er blitt. Teknikke er forferdelig dårlig og dermed setter han og ikke kommer til noksjanser. ERGO ingen spiss for oss. Men gjerne Lyn FC for meg.De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!Kommentar
-
Stemmer disse ryktene vil jeg si det er en meget god deal for Lillestrøm. Onstad er allerede, selv hans unge alder tatt i betraktning, en rutinert tippeligaspiller som kan spille både midtstopper og back. Er dessuten fra gjelleråsen så han passer også godt inn i forhold til romerike profilen.
Powell er en OK spiller, men ike noe mer. Bra innsats holdning og tæl, men det holder ikke for et topplag som fugla er blitt. Teknikke er forferdelig dårlig og dermed setter han og ikke kommer til noksjanser. ERGO ingen spiss for oss. Men gjerne Lyn FC for meg.De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!Kommentar
-
-
Snakket med Tommy Berntsen og han bare ler av disse teite ryktene...
Alle her inne kan også blåse ut rykter i hytt og pine!! 8) :?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av trigzKanskje vi får Mikel i bytte, hohohooo.
Onstad hadde vært kult. Han er også LSK-fan på sin hals, i følge meeeeget sikre kilder.Forza fugla!
LSK for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisSnakket med Tommy Berntsen og han bare ler av disse teite ryktene...
Alle her inne kan også blåse ut rykter i hytt og pine!! 8) :?
Er ingen hemmelighet at Onstad har investert i 2 leiligheter i kinokvartalet og skal bo i den ene selv. Er heller ingen hemmelighet at han er bestekompis med Bjørn Helge. Er heller ingen hemmelighet at han har vært tilstede på mange fugla treninger i år. Og er heller ingen hemmelighet at han har hatt x antall samtaler med Uwe i løpet av sesongen..
Tro hva du vil, men jeg kan love deg at mine kilder er så sikre som du kan få dem..
Hva Tommy Berntsen sier kan man vel ta med en klype salt.. Tviler vel på at han vil innrømme at det ligger bud inne på en av sine beste medspillere..Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av MagnetMagneHva med om ryktet kommer fra spilleren selv?!?
Tro hva du vil, men jeg kan love deg at mine kilder er så sikre som du kan få dem..
Når det gjelder eventuelle samtaler Uwe skal ha hatt med Onstad er det ikke ulovlig å snakke sammen, men samtaler om en mulig overgang skal klareres med klubben spilleren er under kontrakt med, inntil seks måneder før den går ut.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av MagnetMagneHva med om ryktet kommer fra spilleren selv?!?
Når det gjelder eventuelle samtaler Uwe skal ha hatt med Onstad er det ikke ulovlig å snakke sammen, men samtaler om en mulig overgang skal klareres med klubben spilleren er under kontrakt med, inntil seks måneder før den går ut.
Legger gjerne denna debatten død nå, så får vi bare ta det som en positiv overraskelse om gutten skulle signere...
God kveld.Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
At han kjøper kåk i lillestrøm har vel faen ikke noe med hvor han spiller å gjøre.... Det er mange nok av dagens LSK gutter som bor i Oslo, de skal vel ikke selges til Lyn eller søøpla av den grunn?!?!Kommentar
-
At han kjøper kåk i lillestrøm har vel faen ikke noe med hvor han spiller å gjøre.... Det er mange nok av dagens LSK gutter som bor i Oslo, de skal vel ikke selges til Lyn eller søøpla av den grunn?!?!Kommentar
-
At han kjøper kåk i lillestrøm har vel faen ikke noe med hvor han spiller å gjøre.... Det er mange nok av dagens LSK gutter som bor i Oslo, de skal vel ikke selges til Lyn eller søøpla av den grunn?!?! :?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisAt han kjøper kåk i lillestrøm har vel faen ikke noe med hvor han spiller å gjøre.... Det er mange nok av dagens LSK gutter som bor i Oslo, de skal vel ikke selges til Lyn eller søøpla av den grunn?!?! :?Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av PaddisHva faen skjer med pc`en min for tida?? Sorry....Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar