yeeeeeesssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
4 runde i cupen
Collapse
X
-
Ahhh, dette var vannvittig deilig. Var nervøs når Tom K skulle ta straffe, virket som det tok 4 sekunder før ballen rullet i mål også
Husk trekningen kl 21.55, hadde vært utrolig deilig å fått revansj mot Bryne, da i tillegg på hjemmebane...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Endelig en seier der oppe,nesten så man ikke tror d.Nå vil jeg ikke ha rbk i neste for da får vi sikkert bortekamp mot forbundslaget.Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Sinnsykt kult at vi var de første som slår TIL på alfheim!
Men hvor mange ganger har ikke LSK driti seg ut i runden etterpå etter å ha kjempet seg videre mot bra lag de siste åra!!?
Etter å ha knust RBK der Mjelde scoret 3 mål, taper vi mot Fyllingen i runden etter...
Etter å ha slått Brann 3-1 slepper vi inn 4 mål siste halvtime i returkampen i Bergen...
For ikke å snakke om Bryne....
Typisk oss å trekke Sandefjord eller Bryne og såryker vi ut på Åråsen...
Jeg satser på at vi ikke går i samme fella igjen og tar oss til Semien.
Håper i hvertfall at vi unngår RBK.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GutanGratulere og lykke til videre i cupen !!!!!!!!!!!!!!!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyHVEM MØTER VI? eR DET AVGJORT? FUUUUGLAUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KristianOpprinnelig skrevet av GutanGratulere og lykke til videre i cupen !!!!!!!!!!!!!!!
Hehehe!
Selve Gamsten scorte ikke på straffe. Så flaut iom at United-kuken så på.Kommentar
-
Gratulerer!
Så gikk det slik det gikk... Avisen Nordlys har telt opp 10 klare målsjanser for TIL og 3 for LSK, det stemmer bra med mitt inntrykk. Ufattelig at ikke TIL satte noen av sjansene i andre omgang! Men cup er cup og LSK kjempet godt, det må innrømmes. Det verste er at mange TIL-spillere nå er så nedkjørt at Sogndal (som har fått ladet opp hele uka) må anses som favoritter til helga.
Trøsten er selvfølgelig at vi nå kan konsentrere oss om det eneste som teller i år: SERIEN! Håper LSK tar poeng fra alle lagene bak oss på tabellen, og gjengjelder vår gavmildhet fra igår når vi besøker Åråsen!DIXIKommentar
-
Re: Gratulerer!
Opprinnelig skrevet av BrutusSå gikk det slik det gikk... Avisen Nordlys har telt opp 10 klare målsjanser for TIL og 3 for LSK, det stemmer bra med mitt inntrykk. Ufattelig at ikke TIL satte noen av sjansene i andre omgang! Men cup er cup og LSK kjempet godt, det må innrømmes. Det verste er at mange TIL-spillere nå er så nedkjørt at Sogndal (som har fått ladet opp hele uka) må anses som favoritter til helga.
Trøsten er selvfølgelig at vi nå kan konsentrere oss om det eneste som teller i år: SERIEN! Håper LSK tar poeng fra alle lagene bak oss på tabellen, og gjengjelder vår gavmildhet fra igår når vi besøker Åråsen!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BrutusSå gikk det slik det gikk... Avisen Nordlys har telt opp 10 klare målsjanser for TIL og 3 for LSK, det stemmer bra med mitt inntrykk. Ufattelig at ikke TIL satte noen av sjansene i andre omgang! Men cup er cup og LSK kjempet godt, det må innrømmes. Det verste er at mange TIL-spillere nå er så nedkjørt at Sogndal (som har fått ladet opp hele uka) må anses som favoritter til helga.
Trøsten er selvfølgelig at vi nå kan konsentrere oss om det eneste som teller i år: SERIEN! Håper LSK tar poeng fra alle lagene bak oss på tabellen, og gjengjelder vår gavmildhet fra igår når vi besøker Åråsen!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RovfuglOpprinnelig skrevet av BrutusSå gikk det slik det gikk... Avisen Nordlys har telt opp 10 klare målsjanser for TIL og 3 for LSK, det stemmer bra med mitt inntrykk. Ufattelig at ikke TIL satte noen av sjansene i andre omgang! Men cup er cup og LSK kjempet godt, det må innrømmes. Det verste er at mange TIL-spillere nå er så nedkjørt at Sogndal (som har fått ladet opp hele uka) må anses som favoritter til helga.
Kommentar