Opprinnelig skrevet av Gutan
4 runde i cupen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av GutanOpprinnelig skrevet av KristianFy faen for noen kjepphøye ******** fra Tromsø.
Er ikke sikker på hvem som vinner. Det er vel ingen?! :o
Jeg syns vi skal få lov å kose oss så lenge det varerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GulingOpprinnelig skrevet av GutanOpprinnelig skrevet av KristianFy faen for noen kjepphøye ******** fra Tromsø.
Er ikke sikker på hvem som vinner. Det er vel ingen?! :o
Jeg syns vi skal få lov å kose oss så lenge det varerLillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!Kommentar
-
Hva gjør vi med midtbanen på onsdag når gylfi må stå over.
Blir det klart for kasey fra start igjen,og koren lenger fremme.
Ellers må jeg si at jeg synes Christoffer sliter fælt deffensivt om dagen han er utrolig lett og komme forbi ,d synes jeg stort sett han har gjort i hele år siden første gangen jeg så han innendørs mot vif i vinter.han tar en del bra initiativ offensivt men det tar alt for lang tid før han kommer tilbake på plass igjen. Så må jeg også si at jeg gleder meg voldsomt til å spille med 2 spisser igjen.Det er så utrolig mange angrep det ikke blir noe av når det kun er et oppspillspunkt.Man blir helt avhengig av at den enslige spissen har en veldig god dag og det hadde han ikke i går.Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
du kan vel kjøpe deg kampen på web tv hjemme vel ! martins har bare 1 mbit linje trur jeg så da blir det dårlig kvalitet ! men jeg håper virkelig FUGLA tar hjem den seieren til onsdag . Det hadde smakt med en cupfinale i år ass !!!!!! 8)FORZA FUGLA
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gutanhehe, vi skal grille fugla når dere kommer oppover
Har ett råd til deg "lappen", finn deg ett reinsdyr som går å beiter på alfeim stadion, stapp hue langt oppi tarmen på`n og ikke at det ut igjen før du hører reisdyret driter - Sverre Kjelsberg & Mattis`s "Samiid ædnan" (Eurovision Song Contest 1980), for da slipper du ihvertfall å se torsketrynene til "gutan" skli på tryne ut av cupen. :lol:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av Gutanhehe, vi skal grille fugla når dere kommer oppover
Har ett råd til deg "lappen", finn deg ett reinsdyr som går å beiter på alfeim stadion, stapp hue langt oppi tarmen på`n og ikke at det ut igjen før du hører reisdyret driter - Sverre Kjelsberg & Mattis`s "Samiid ædnan" (Eurovision Song Contest 1980), for da slipper du ihvertfall å se torsketrynene til "gutan" skli på tryne ut av cupen. :lol:
Mackøl og grilla fugla istedenfor måsegg
Samiid Ædnan rockerKommentar
-
Kommer styret til å benytte anledningen til å snakke med Kovacs i morgen for å fortelle at han ikke kan si nei til oss,send Uwe send Fjøra send Tommy få den mannen hit,ellers går han iværste fall til bakgårdsklubben elller et vestlandslagJeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Jeg tviler på at Kovacs blir solgt denne sesongen. Vet at de har signalisert det, men TIL treng Kovacs, spesielt på bortebane hvor de ligger mye lavere enn de gjør hjemme. Da passer det jo bra å ha en slik spiller på topp i par med Årst og Lars Iver på benken.
....... men man vet jo aldri hva som skjer.Kommentar
-
[quote="Gutan"]Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av Gutanhehe, vi skal grille fugla når dere kommer oppover
Samiid Ædnan rocker
Mackøl er det vondeste skvipet av øl jeg har smakt.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
iL skrev: Dette sier jo egentlig alt. Mackøl er det vondeste skvipet av øl jeg har smakt.
- - -
Øl er knyttet opp til identitet. Når Ringnes flyttet produksjonen av Tou fra Stavanger til Østlandet(?) sluttet rogalendingene å kjøpe Ringnesprodukter. Det var selvsagt ikke fordi Ringnes smaker dritt, men fordi Tou var rogalendingenes øl og det skulle selvsagt brygges i Rogaland. Når en by/landsdel skal disses er ølet som produseres der alltid i faresonen (en mann satt på flyet fra bergen til oslo og bestilte øl, først en frydenlund, så en frydenlund, en frydenlund til så til slutt å bestille en hansa. hvorfor byttet du øltype undret flyvertinnen? jo min kone møter meg på gardermoen og jeg vil ikke at det skal lukte øl av meg...).
Sannheten om smaken på øl er vel at de dyktigste ølsmakerne kan kjenne forskjell på de to første ølene så lenge det er pils, men så smaker det stort sett likt...
Dersom folk er uenige så foreslår jeg at vi gjør alvor av hansa sitt tilbud om å arrangere en ølsmaketest for kfl og gjør opp om hvem som har rett...Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
[quote="iL"]Opprinnelig skrevet av GutanOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av Gutanhehe, vi skal grille fugla når dere kommer oppover
Samiid Ædnan rocker
Mackøl er det vondeste skvipet av øl jeg har smakt.Kommentar
Kommentar