Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
hehe, vi skal grille fugla når dere kommer oppover
Mackøl og grilla fugla istedenfor måsegg
Samiid Ædnan rocker
dette sier jo egentlig alt
Mackøl er det vondeste skvipet av øl jeg har smakt.
Mackøl er øl for menn, ikke pingler
De eneste jeg har møtt som drikker mack er samer, enten 100-lapper, 50-lapper eller en 20 kroning.. Smaker skikkelig ille, har smakt en del sorter i inn og utland, og mack er ille.. Menn, phø...
hehe, vi skal grille fugla når dere kommer oppover
Mackøl og grilla fugla istedenfor måsegg
Samiid Ædnan rocker
dette sier jo egentlig alt
Mackøl er det vondeste skvipet av øl jeg har smakt.
Mackøl er øl for menn, ikke pingler
De eneste jeg har møtt som drikker mack er samer, enten 100-lapper, 50-lapper eller en 20 kroning.. Smaker skikkelig ille, har smakt en del sorter i inn og utland, og mack er ille.. Menn, phø...
- Magnus Powell, Gylfi Einarsson og Peter Werni er ikke aktuelle. Jeg tipper denne kampen blir veldig lik seriekampen. To lag som er veldig like i måten i spille på, og prioriterer mye av det samme. Blir nok en tett og fysisk kamp, som det har vært mellom oss tidligere, sier Erlandsen til TV 2 Nettavisen.
Dette må være noe nytt. TIL er et spillende lag, mens LSK er mest kjent for å dundre ivei langpasninger og stort sett score på dødball. Når det er sagt, så Per Høgmo LSK-Hønefoss, og uttaler til media foran kampen i kveld at LSK tydeligvis har lagt om stilen litt siden dere sist var på Alfheim. Vi får se... Hvis LSK blir presset, regner vi med å få se den vanlige gampefotballen. :evil:
Alle i Tromsø tror på en tett kamp, og selvsagt med seier til TIL!
Etter hva jeg kunne skjønne ut i fra gårsdagens trening starter Fugla med Kasey istedenfor Gylfi (pga karantene - jævlig fet situasjon, egentlig! et par av gutta huska ikke at Gylfi hadde karantene og trodde han blei vraka..)
Altså Kasey som "anker", med Robi og Søgård ved henholdsvis hans venstre og høyre hånd. Resten av laget er som mot Lyn.
Jeg er lettere sjokkert over den respektløse omtalen av Mackøl på denne siden. At en RBK-fan uttaler seg er uinteressant, med tanke på det dansk-eide Dahl-skvipet man serverer i Trondheim. Og dessuten symptomatisk for angsten man har for TIL i bartebyen. Kan man ikke ta laget, prøver man på patetisk måte å ta ølet! Vi kommer og knuser dere på Lerkendal i august!
Til kanarifans som er i Tromsø i dag og holder seg oppdatert på eget forum: Mack finnes i minst ti varianter, fra det aller lyseste til det aller mørkeste. Mitt tips: Prøv "Håkon", som serveres fra fat på de fleste utesteder. Minner om engelsk bitter. 8)
Jeg er lettere sjokkert over den respektløse omtalen av Mackøl på denne siden. At en RBK-fan uttaler seg er uinteressant, med tanke på det dansk-eide Dahl-skvipet man serverer i Trondheim. Og dessuten symptomatisk for angsten man har for TIL i bartebyen. Kan man ikke ta laget, prøver man på patetisk måte å ta ølet! Vi kommer og knuser dere på Lerkendal i august!
Til kanarifans som er i Tromsø i dag og holder seg oppdatert på eget forum: Mack finnes i minst ti varianter, fra det aller lyseste til det aller mørkeste. Mitt tips: Prøv "Håkon", som serveres fra fat på de fleste utesteder. Minner om engelsk bitter. 8)
Og alle variantene gir en hæ****** "dagen derpå"...
Må jo være mer fusel i det brygget der, enn i et gjennomsnittlig inntrøndersk HB-apparat!
Ikke takler man å møte TIL, Nord-Norges stolthet, og ikke takler man møtet med Norges beste øl. De to tingene henger sannsynligvis sammen, er man pingler så er man pingler! 8)
Må jo være mer fusel i det brygget der, enn i et gjennomsnittlig inntrøndersk HB-apparat!
jupp ikke bare smaker det dovann, men man våkner opp som man skulle ha drikki fra pisserenna til plata.
Ikke takler man å møte TIL, Nord-Norges stolthet, og ikke takler man møtet med Norges beste øl. De to tingene henger sannsynligvis sammen, er man pingler så er man pingler! 8)
At TIL er Nord-Norges stolthet sier mer om Nord-Norge enn om hvorvidt TIL er noe å skryte av.
Norges beste øl lages i Drammen!
Jeg er velsignet :roll: med slekt i Drammen, har derfor vært innom "byen" - og smakt det lokale brygget. Det glir jo ned, som all annen pils. Men pils er som kjent ikke noe øl for feinschmeckere. Det er her vårt LOKALT EIDE Mackøl briljerer, med øl av alle typer, for enhver smak. Ser at kanarifansen assosierer Mackøl med bakrus, ingen overraskelse for oss som har observert dere på tur i Tromsø, kanskje det kan ha noe med mengden inntatt øl å gjøre?
Forøvrig vet vi vel alle at det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen. 8)
hehe, det skal jo kjennes dagen etter at man har drukket
Jeg har samme opplevelsen etter å ha drukket Borg. Blir skikkelig dårlig dagen etter. Blir ikke det av Mack, men har hatt mange både gode og dårlige dager derpå etter ett par Mack for mye
Kommentar