Judas blod, på min sko!!!
Judas psyket ut i Åråsen- oppgjørene.. hehe..
Collapse
X
-
Bare tull å bruke så mye krefter på å hetse en dust i stedet for å støtte eget lag...
Selv om han forsåvidt fortjente det...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av superbøffelBare tull å bruke så mye krefter på å hetse en dust i stedet for å støtte eget lag...
Selv om han forsåvidt fortjente det...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av superbøffelBare tull å bruke så mye krefter på å hetse en dust i stedet for å støtte eget lag...
-
Han er en god fotballspiller, eneste grunn til å la han få spille i LSK.
Når han ikke klarer å svare innen fristen så er det hans skyld.
Når man får en frist så får man ikke en frist + noen dager til.
Judas kan uansett brenne.LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av superbøffelOpprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av superbøffelBare tull å bruke så mye krefter på å hetse en dust i stedet for å støtte eget lag...
Selv om han forsåvidt fortjente det...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av superbøffelOpprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av superbøffelBare tull å bruke så mye krefter på å hetse en dust i stedet for å støtte eget lag...
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av FuglaHvis du hadde sett hva alle andre inklusiv media sier så hadde du svart "ja"...
HVOR?
De sa videre "som vanlig"...
Ser man på f.eks. RBK`s kamper i CL, så har det vel så og si aldri stemningen blitt kommentert på samme måte....Kommentar
-
Det er ganske så vanskelig å ha en link til noe som ble sagt på tv, men jeg kan bekrefte at stemninga ble kommentert mange ganger, dersom dette hjelper
Ikke nok med at de sa det, men det låt også veldig bra av KFL. Jeg blir derfor overraska over at folk (stort sett) alltid må være misfornøyde med synginga, nå er det slik at jeg dessverre må overvære en del kamper på tv\webtv og det låter veldig ofte bra av KFL!!
:lol:------eLSKe-------Kommentar
-
Synginga i går virka veldig bra!
Dama bekrefter at det hørtes veldig bra og tydelig på TV. Det var også lett å høre HVA vi sang i alle sanga, noe det ikke alltid er.
Men det kan sikkert skyldes at det var minimalt med annen støy og annet publikum til stede.
Etter nedturen på cupfinalen så var det herlig å stå sammen med "den nærmeste familien", hardcoregjengen, der alle rundt meg sang.
Synes også det var få øyeblikk uten synging.
I fravær av Tommy så synes jeg Rønnern gjorde en meget god innsats som forsanger, og hans ansikt var stadig vendt mot fansen, i motsetning til hva en annen sa her.
Så hvis Rønnern kommenterer spillet utpå der, så kan vi bare kommentere "hold kjeft, du så ikke kampen."RoyVaadal.Kommentar
-
Jeg synes synginga i første omgang var VELDIG bra, men i andre omgang dabba det av en eller annen merkelig grunn (Bergdølmo spilte på andre side? Vi var slitne?) av. Uansett er det selvsagt bra til å være Royal League, men med større utholdenhet (ja, jeg tror det er det det går på), så blir det kjempestemning hele kampen gjennom!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av bjarmannjeg kommer alltid til å hate den mannen etter det han gjorde mot klubben og fansen i 96! og i sommer pissa han faen meg på klubben igjen :evil:Forza fugla!
LSK for evig og alltidKommentar
-
Kommentar