Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
André Bergdølmo (34) forlot Lillestrøm med Judas-stempel i 1997. Hver gang Bergdølmo har gjestet Åråsen siden da, har han blitt psyket ut av pipekonserten.
Hør den skitne hunden, det svikefulle svinet, breke om hans gjensyn med Åråsen... Hehe.. :lol:
Hvor er sjela di, Bergdølmo?
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
Hør den skitne hunden, det svikefulle svinet, breke om hans gjensyn med Åråsen... Hehe.. :lol:
Hvor er sjela di, Bergdølmo?
Tydeligvis ikke hos LSK da.
Kan dette være tråden, der alle som bærer nag mot denne spilleren som vi valgte å si nei til, får ut sine frustrasjoner??
Jeg må si jeg begynner å bli lei av å lese om hvor mye hat man har mot denne spilleren, som LSK valgte å si nei til, i bortimot enhver tråd som omhandler RL.
Jada, jeg er sikkert historieløs og alt som er, men det må vel være mulig å tenke på kampen mot København uten å bli fylt av hat fordi Bergdølmo kommer tilbake til Åråsen?!?!?
Jada, jeg er sikkert historieløs og alt som er, men det må vel være mulig å tenke på kampen mot København uten å bli fylt av hat fordi Bergdølmo kommer tilbake til Åråsen?!?!?
Enig. LSK sa nei til Bergdølmo, selv er jeg 99,99% sikker på at han ville foretrukket LSK fremfor FCK, dersom tilbudet fremdeles hadde vært der da han måtte endre planene sine.
Kan dette være tråden, der alle som bærer nag mot denne spilleren som vi valgte å si nei til, får ut sine frustrasjoner??
pondus73: Da er jo dette den perfekte tråden for deg. Alt Bergdølmo-hatet kan samles i denne tråden og du slipper å lese om dette i alle andre tråder.
Jeg synes det er en klar fordel at dette sorteres ut i en egen tråd i stedet for f.eks. å tilgrise kamptråden LSK-FCK.
pondus73: Da er jo dette den perfekte tråden for deg. Alt Bergdølmo-hatet kan samles i denne tråden og du slipper å lese om dette i alle andre tråder.
Jeg synes det er en klar fordel at dette sorteres ut i en egen tråd i stedet for f.eks. å tilgrise kamptråden LSK-FCK.
- Jo mer dere piper, jo bedre spiller jeg. (judas i dagbladet)
Vi får se da judas.. Jeg skal i alle fall gi deg en velkomst :twisted: til Åråsen, vår festning.
Sikkert bare en fattig liten ønsketanke fra han sin side..
Tror kanskje vi faktisk går på den og ikke piper =P
Hah! vi er ikke så lettlurte, ikveld skal det pipes :twisted:
Vel, jeg står fortsatt for det jeg sa. Syntes det var vanskelig, men at lagets beste måtte gå foran alt. Men siden han har begynt å spille dårlig på landslaget så er jeg egentlig rimelig fornøyd med at han ikke kom. Vi trenger fortsatt rutine riktignok, og det er flere som har hintet på at nettopp denne mangelen har vært avgjørende for manglende evne til å avgjøre nøkkelkampene.
Og hadde jeg bodd hjemme og dratt på Åråsen i dag så hadde jeg neppe brukt for mye energi på å pipe ut Bergdølmo, selv om jeg nok kunne deltatt litt
Vil heller kalle det en svært fin gest å tilgi et slikt svik, og når han i tilegg svikter når han har sjangsen til å gjøre det godt igjen, kan han faen meg få passet sitt påskrevet i kveld.
Enig. LSK sa nei til Bergdølmo, selv er jeg 99,99% sikker på at han ville foretrukket LSK fremfor FCK, dersom tilbudet fremdeles hadde vært der da han måtte endre planene sine.
Bergdølmos nøling i sommer skyldes håp om bedre tilbud fra andre klubber. Ikke få det til å høres ut som om han elsker LSK.
"Vi elsker deg for det!" burde runge på Åråsen i kveld i følge hva flertallet skrev på forumet her i sommer. Bergdølmo selv har aldri angret på det han gjorde.
I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
Tatt i betrakting av sommmerens hendelser og diverse uttalelser her, virker det som at mange kommer til å pipe og bue på Bergdølmo ut fra rent prinsipp, og ikke direkte sinne/hat. Jeg sier ikke at vi skal unnlate å markere hans inntreden på Åråsen, men håper at flest mulig konsentrerer seg om å støtte vårt eget lag i vår første Royal League-kamp!
Selvsagt skal Bergomi få høre det ikveld. Hadde han kommet i sommer , hadde han vært reddet fra det evige hat, men når han da holdt LSK for narr, skal han få høre det ikveld. Det skal selvfølgelig brukes mest energi på å støtte eget lag, men det skal pipes hver gang han har ballen, og hvor er- sangen skal synges et par ganger i løpet av kampen!!!!!!!
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!
Kommentar