Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fetteren min, som er AaB fan, sier at de er mange men synger ikke spesielt mye. Selv har jeg sett dem i to kamper paa Aalborg Stadion, og de virker helt ok, men ble ikke veldig imponert. Virker som de fleste av dem er litt medgangssupportere som for det meste kun synger naar de leder.. Paa hjemmebane skal disse bli lett match, paa bortebane avhenger det av hvor mange vi blir, sikkert ikke umulig aa synge dem ut der heller
Så FCK-fansen er altså ikke engang i nærheten av Brøndby-fansen.
I forhold til erfaringene i -95 så vil jeg anta at Brøndby-fansen kan yte god motstand på Åråsen, og være fullstendig overlegne mot oss på deres stadion.
Så FCK-fansen er altså ikke engang i nærheten av Brøndby-fansen.
Nei, FCK-fansen er definitivt ikke på Brøndbys nivå. Jeg har hatt gleden av å se begge hjemme ved flere anledninger og det er klasseforskjell på stemningen. En del av forklaringen er nok at selv om lagenes tilskuertall stort sett er nokså like (12-20.000), så er Parken så mye større (42.000 vs. 29.000) at man lettere får Lyn-følelsen der. Men det er ikke hele forklaringen. Brøndbyfansen er også mye bedre, rett og slett.
Jeg tror uansett vi står overfor to store Fuglaopplevelser i vinter.
Kommentar