Karakterboka, LSK-FCK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7092

    Karakterboka, LSK-FCK

    Prøver meg på en liten karakterbok selvom jeg etterhvert ble mer opptatt av å ikke fryse av meg stellet i går.

    God førsteomgang av LSK der vi til tider kjører rundt med danskene avløses av en langt slappere andreomgang, uten at vi slipper dem til noen vesentlige sjanser. FCK var farlige når de først kom på mål, men Heinz sto en god kamp. Alt i alt helt greit med poengdeling; LSK mangler det siste lille foran mål for å klå salami-og-tuborg-gutta.

    Heinz - 6 : To kjemperedninger på FCKs sjanser, spesielt den første redninga i første omgang er av matchvinnerklasse. Får dog trekk for mange giga-ræva utspill.
    Stoffe - 5 : OK kamp fra Stoffe, gode avleveringer og offensive tiltak, selvom resultatet ble så som så.
    Shane - 3 : Må få kraftig trekk for FCKs første sjanse, som helt og holdent er hans feil at oppstår. Utover det en ålreit kamp av vår mann, men jeg føler meg liksom aldri helt trygg på småen fra kenguruland når han blir utfordret på plasseringsevnen.
    Rambukk - 5: Rydder stort sett godt unna og er for det meste sikker. Et par overilte støtinger kunne skapt problemer, men han slipper unna.
    BB Frodo - 7: Stålkontroll, vinner alle dueller og gjør ingen feil. Meget god kamp mot den svært gode spissen Peter Møller. Banens beste i mine øyne.
    LilleRiise - 4: Frustrerende å se på Riise, som skrus av og på bokstavelig fra angrep til angrep. Kommer seg innimellom til linja og gjør store ting man får lyst til å skrive dikt om, men dette avløses av uforståelige valg og enkle feil. Litt under pari i går, men pluss i boka for den herlige albuen han delte ut til Ludderet i førsteomgang.
    Søgård - 5: Virket faktisk ukomfortabel med underlaget, hvertfall i førsteomgang. Men jobber og står på, har relativt liten feilprosent og kommer sågar til et flott innlegg i andreomgang som nær hadde ført til scoring. Ålreit kamp.
    Kiko - 6: Gjør omtrent alt riktig i førsteomgang, og leverer en kraftsuser som burde ha fått lov til å gå inn, men som blir reddet på usportslig maner av keeperen, den dusten. Sklir kanskje litt bort etter pause, men uansett, bånnsolid kamp og vår mann viser hvorfor jeg har klokkertro på ham til neste år.
    TrondTrondTrond - 5: Flotte dødballer! LSK har ikke truet så mye på dødballer og innlegg fra kant på meget lenge. Sleit med underlaget og somla vekk ballen endel, men igjen: For noen dødballer! Pål Strand skal få hard konkurranse her.
    Gilbert - 5: God førsteomgang der han kommer til to store sjanser. Tilsvarende dårlig andreomgang der det ser ut til at han går fullstendig tom. Meget talende, den gangen Kiko spiller gjennom Koren på sida, som slår en kjempeball inn i midten...men Arild kommer luntende femten meter for langt bak. Uansett, pluss for å stå bak to av LSKs største sjanser.
    Rambo - 4: Vant mye på huet og kjempet som vanlig godt, men uten tellende resultat.

    -
    Myklebust - 5: Pigg og fin i beina når han kom inn. Ble feilaktig avblåst for offside i en situasjon som kunne medført at han kom alene med keeper.
    Koren - 5: Koren får aldri mindre enn 5 av meg, hø hø. Litt stiv og støl etter skadeopphold, men jeg elsker'n for det. Årets spiller!

    Uwe - 7: Taktikken med en tilnærmet 4-2-2-2-formasjon ut fra start fungerte fint mot baktunge dansker og LSK burde ledet til pause. Faller av da danskene legger om til stjerneformasjon sentralt på midten etter pause og tar kontroll over midtbanen. Uansett, dette var en god kamp, skadesituasjonen og motstanderen til tross. Forza!

    Kanarifansen - 7: Veldig god førsteomgang, dårligere i andre. Herlig med konsekvent hets mot Judas-som-skal-til-helvete, det er generelt alt for lite hatstemning på Åråsen. Støtter gutta bra i går også - etter forholdene en meget habil innsats av våre kvinner og menn.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • bøllefrø
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2004
    • 462

    #2
    Jeg synes Powell var veldig bleik i går, og det viser at jeg tviler på om savnet vil bli så stort.

    Ellers mener jeg at man med hell kunne gjort noen bytter litt tidligere i går. Virket som mange spillere gikk tomme rett etter pause, kanskje på grunn av underlaget, kanskje på grunn av manglende kamptrening, men det satte ihvertfall fart i laget da Myklebust kom inn. Vi kunne med hell brukt Haddad fra pause istedetfor Powell, da kunne man trykket mer offensivt på slutten med Mykle litt ut i 2. omgang - og byttet Sundgot (som også gikk tom) med Koren da det skulle komme. Mener nå jeg ihvertfall.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #3
      Kunne ikke sagt det bedre selv! MER HAT!!!
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • murbrekkern
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Aug 2005
        • 24

        #4
        Enig at Powell var bleik i går. Hvorfor bruker vi ikke Myklebust eller Haddad som trenger matchinga for å komme seg på et høyere nivå og bli bedre. Mens det ligger i korta at Powell er på vei bort fra Åråsen.

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Opprinnelig skrevet av murbrekkern
          Enig at Powell var bleik i går. Hvorfor bruker vi ikke Myklebust eller Haddad som trenger matchinga for å komme seg på et høyere nivå og bli bedre. Mens det ligger i korta at Powell er på vei bort fra Åråsen.
          Fordi Uwe har sagt at han vil vinne Royal League og da kan han ikke bruke spillere han selv mener er dårligere enn Powell, selv om Powell kun har kontrakt ut sommeren 2006.

          Forøvrig har Haddad ikke kontrakt med LSK utover 2005, så det blir feil å si at han er en spiller for fremtiden for LSK.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #6
            Betyr dette at det ligger an til at Haddad ikke signerer noen ny kontrakt?
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #7
              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              Betyr dette at det ligger an til at Haddad ikke signerer noen ny kontrakt?
              Foreløpig har han ikke signert nei. LSK har tilbudt ham en kontrakt som han ikke har takket ja til.
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • Kay
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 763

                #8
                Skuddet til Kiko var sykt bra, ekstrem kraft, fart og presisjon. Utrolig uflaks at keeper treffer ballen etter litt veiving med armene. Den ballen hadde sitti klistra i krysset, så langt opp i hjørne man kommer.

                Kommentar

                • Do'h
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 1891

                  #9
                  Det jeg har sett igjennom hele år og mange år før der er når dem får ballen uttafor feltet og skal skyte så skyter de ALLTID langt over eller langt til sia. (Såklart med NOEN unntak)
                  Men det bør det faktisk legges trening i.
                  LSK FOR GULL 2006

                  Kommentar

                  • demian
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Apr 2005
                    • 228

                    #10
                    Keeperen er vel ikke bare bra der men mest heldig.
                    Av en eller annen grunn forvilla han seg borti akkurat det hjørnet skuddet kom i. Hadde han stått midt i mål som er vanlig hadde han aldri hatt sjans
                    ULTRAS FELT C

                    Kommentar

                    Working...