Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Gratulerer.
Eneste å "hakke på" er designet, som er litt for standard.
Men om dette blir forandret på disse "helt nye websidene" så skal det ikke mye til før dere drar seiern i land :P
er innholdet på forumet et av vilkåra i denne kåringa? Jeg synes det er veldig mange gode innlegg på forumet, så ros også til alle dere som skriver her.
Dessverre har ikke jeg en nyere backup enn det leverandøren har lagt tilbake. Så hvis det er noen viktige forummeldinger som har forsvunnet må jeg be om at de må legges inn igjen.
Her er siste melding jeg fikk fra leverandøren:
Hei.
Vi beklager serverkrasj på Panther.
Desverre så gikk ene harddisken på Panther i stykker under boot i går.
Derfor måtte vi gjenopprette alle kontoene fra backup. Dette tar som dere skjønner litt tid, men kontoer opprettes fortløpende.
Alle kontoer burde være klare snart.
Backupene vi gjenoppretter kontoene fra er 2 dager gamle. Hvis noen har nyere backups av sin konto ta kontakt hvis det er ønskelig å få lagt dem inn.
Ny mail vil bli sendt ut når alle kontoene er gjenopprettet fra backupen.
Jeg har også webhotell fra samme leverandør. Og er er nå dritlei av møkka deres. Desverre har jeg en god deal, og betaler ikke så mye. Noe jeg håper også gjelder for KFL?? Irriterende at masse innlegg og skriverier forsvinner på denne måten.
Kommentar