Bøtelagt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Christer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 388

    Bøtelagt

    Lillestrøm ble ilagt en bot på 10.000 kroner på grunn av flere forfalte betalingsforpliktelser uten at det var vedlagt skriftlige avtaler om betalingsutsettelser på disse.

    Eliteserieklubbene Vålerenga og Lillestrøm var to av fem lag som fikk bøter av Norges Fotballforbund torsdag.
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

    #2
    Nok et eksempel på gnistrende vurderingsevne blant fotball-ledere. Dersom en klubb sliter med økonomien, så bøtelegger vi dem! Da blir det nok mye bedre.... Forstå det den som kan! :shock:
    Knurr...

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      #3
      Det er dyrt å være fattig! Helt greit at klubbene blir bøtelagt, uten reaksjoner vil jo bare økonomien skli enda mer ut..

      De 10000,- er sikkert betalt allerede, og tror neppe vi får mer pengeproblemer med det første
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #4
        Tror at du muligens ikke ser poenget. NFF har i alle år favorisert enkelte klubber, mens andre har vært nødt til å seile sin egen sjø.

        Ta en hypotetisk klubb som har kjørt med litt dårlig styrefart økonomisk. Hva har NFF gjort da? For det første, så tar vi fra de en del poeng, slik at de kommer dårlig ut fra starten av. For det andre, så sørger NFF for at de får bortekamper de dagene som det tradisjonelt er godt besøk. For det tredje, så opptrer de ikke konsekvent. Ta for eksempel Brann, som har vært så godt som konkurs de siste 10 årene. Har du sett noen reaksjoner mot de?
        Søppla har vært i smame situasjon i enda lenger tid, uten at noe har skjedd. Nå blir de plutselig ilagt en bot????
        De skulle jo selvfølgelig vært degradert til 8.divisjon for lenge siden... :twisted:
        Knurr...

        Kommentar

        • Kristoffer
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2003
          • 172

          #5
          Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
          Nok et eksempel på gnistrende vurderingsevne blant fotball-ledere. Dersom en klubb sliter med økonomien, så bøtelegger vi dem! Da blir det nok mye bedre.... Forstå det den som kan! :shock:
          Tviler på at dette hadde skjedd med RævBk. Selv om de kanskje har penger nok da. Men hvis de ikke hadde hatt det så tviler jeg på at NFF hadde gitt dem bøter.

          Jeg ser også at pEnga har fått bøter også... Hmm lyspunkt

          Keep up the good work NFF!!
          Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

          Kommentar

          Working...