Jeg synes vi skal støtte Robert Koren fram til tittelen årets idrettsutøver på Romerike. Min begrunnelse er enkel: Robert Koren er suveren. Stem på: http://www.rb.no/lokal_sport/idrettsperson/
Stem Robert Koren fram som årets idrettsutøver
Collapse
X
-
Jeg synes vi skal støtte Robert Koren fram til tittelen årets idrettsutøver på Romerike.
Stem på Robbie !
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T) -
-
tenk dere neste år folkens. koren er enda bedre, samme med haddad og mifsud, kanskje har vi også ocean i stallen også. hvis vi flytter opp påsan til kanten igjen så må vi ta minst en tittel neste år! det lukter faen meg gull :!:I år så tar vi altKommentar
-
Sånn som situasjonen er nå, ligger det vel mer ann til at Occean blir å finne på topp enn Haddad. Haddad har ennå ikke signert selv om han har et kontraktstilbud, Odd er økonomisk kriserammet og trenger penger og LSK er villige til å betale. Når det gjelder Koren er jeg usikker på hvor lenge vi klarer å beholde han, men kanskje det er fordelaktig at han ikke får all den hederen han fortjener i mediene slik at utenlandske klubber ikke legger like godt merke til han? :lol:
Når det gjelder Strand tror jeg vel han har blitt flyttet ned på backen for å bli, ser for meg Olsen som vår kantspiller neste år. Blir spennende!
Occean er uansett velkommen!
-Spent på hva planen angående Kahled, Kasey og evt Occean blir neste år!Lauken er vår venn!Kommentar
-
Fristen for å stemme på årets idrettsutøver på Romerike utløper 17.12. Gi din stemme til Robert Koren i dag!
Stem på: http://www.rb.no/lokal_sport/idrettsperson/Kommentar
-
Romerikes Blads artikkel om seieren til Lund Svindal:
Merkelig at Koren ikke blir nevnt i artikkelen. Det var jo tross alt close race, og Lund Svindal er både LSK-supporter og KFL-medlem (blant annet observert i køppteltet). Kunne jo vridd litt på det, fått Kjeller-gutten til å uttale hvor fantastisk det var å slå en så stor idrettsutøver som Koren på målstreken osv He he - grattis, Aksel! Du er én stor mann.TS05 - Felt CKommentar
Kommentar