Erlandsen: "Hold kjeft for faen!"

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

Erlandsen: "Hold kjeft for faen!"

(Lillestrøm-Hønefoss 2-0) LSK-trener Arne Erlandsen gledet seg over at Lillestrøm endelig får uttelling på sjansene de skaper, men var misfornøyd med tilrop fra tribunen.

Tydlig at Arne er lei av at enkelte på kanari-feltet vet mer om fotball, og kjenner spillernes form bedre enn han.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)
  • Kristoffer
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2003
    • 172

Skjønner frustrasjonen til de som vil ha inn unggutta. Men prøv og hold det for dere selv a. Tror ikke AE tar seg veldig nær av hva som blir sagt på tribunen
    Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

Kommentar

• Christer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 388

tror det var mer spillet som gjorde Arne sur.. så at han skrek og var oppgitt en stund før *episoden*.. så når noen skriker til han så renner det litt over... ikke mye å bry seg om egentlig..

Kommentar

• _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4397

fansen må da få lov til å bli frustrerte de også, jeg er hvertfall jævlig frustrert..

hvorfor spiller ikke mato eller soltvedt? ikke gode nok for tippeliga nivå? da spør jeg; blir man da etter 3 år i 2.div klar for tippeliga?

det er jo nettopp i slike kamper det er GULL VERDT for unggutta å få prøve seg.. se på brann, har latt arve walde fått prøve seg.. han har fått starte kamper eller blitt bytta inn en halvtime før slutt, og han har slått til som faen! andreas thorud er en helt klart kommende lsk-stjerne, hvorfor i alledager bytter man ikke ut shane i pausen og setter inn thorud? hønefoss skaper ikke en dritt uansett.. nei huff, jeg blir rett og slett forbanna på det greiene der!
        ..................

Kommentar

• Christer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 388

Arne er Arne... sånn ahr det alltid vært og sånn kommer det til å forbli så lenge han er trener.

Kommentar

• ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

Thorud var ikke på benken en gang.

Kommentar

• Joppe
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Dec 2003
              • 173

Jeg hadde ærlig talt håpet før denne sesongen at Erlandsen ville slippe til unggutta mer i de kampene som heller vår vei, så det mot Stabæk da Strand ble tydelig sliten og mot Hønefoss. Thorud er en spiller som bare kommer til å bli bedre og bedre, men da trenger han matching på et høyere nivå. I tillegg er det en gåte for meg at Kasey ikke får mer spiletid, mener at Espen bør få litt hvile...Greit nok at Kasey ikke er "godvenn" med Erlandsen, men akkurat nå virker han å være i god form...

Kommentar

• fugla_4_ever
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 467

Det jeg ikke skjønner er at vi finner på å sette inn Werni. Syntes heller Vi kunne bytta ut Sundgot og satt inn Soltvedt/Mato! Jeg så jo også at Shane var sliten, men det hjelper ikke. Når vi leder er det greit å prøve unggutta. Ellers syntes jeg det er tåpelig av fansen å bli forbanna på Erlandsen under kampen. Det kan de det gjelder holde for seg selv. Vi vil vel ikke bli medgangssupportere som bare støtter lag i medgang og kritiserer alt når det butter litt, vil vi?

Kommentar

• lsk123
                  Medlem
                  Bøffel
                  • May 2004
                  • 36

Noen som vet hvor det har blitt av David Vidarsson?? Husker at han herjet med Rosenborg på Lerkendal i fjor. Er han fortsatt satt tilbake etter beinbruddet?
                  Fugla for alltid!

Kommentar

• andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

Vidarson er muligens ikke i sitt livs form, men for meg så virker det som han er kommet seg bra etter beinbruddet, og har allerede i år flere gode Fugla 2-matcher bak seg. Han gleder seg fælt til å starte på blanke ark med trenerskifte, føler at han er blitt litt sveket av Arne E siden han var svært delaktig i den prosessen det var å få David over hit fra Sagaøya. Kjæresten han skulle visst flytte til Fugla by om ikke så lenge, og han gleder seg til å kjempe om fornya kontrakt (kontrakta hans går ut etter det jeg veit etter 05-sesongen) Lillestrøm blir liksom ikke det samme uten islendinger (tror kontrakta til Gylfi går ut etter denna sesongen - anybody?), så hvis vi ikke får Heidar tilbake må vi fornye med både David og Gylfi. Eneste sindige islendingen vi har hatt her var jo Runar Kristinson (ikke at det er no' negativt å være sindig), resten av gærninga har jo vært entusiastiske og engasjerte tjuefire-sju, og det trenger vi virkelig!
                    TS05 - Felt C

Kommentar

• Kristoffer
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Nov 2003
                      • 172

Skjønner på enmåte Arne her jeg. Få dritt fra den såkalte "lojale" fansen, som alltid skal være der! GO ARNE!

Kommentar

• Jumbo
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2004
                        • 66

Opprinnelig skrevet av Kristoffer
                        Skjønner på enmåte Arne her jeg. Få dritt fra den såkalte "lojale" fansen, som alltid skal være der! GO ARNE!
                        Så det du sier er at hvis man kritiserer så er man ikke en lojal supporter?
                        For å være lojal så skal man bare sitte der å klappe pent og pyntlig uten å være kritisk til hvordan ting blir gjort? blæh

Man må da kunne få åpne kjeften sin og fortsatt gå under katogorien lojal, en trener må da kunne tåle kritikk, også fra sine egne når de ikke er enig i måten han gjør ting på.

Kommentar

• Kristian
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 690

Hvorfor skal vi sette ut unggutta når A-spillerene sliter med å score mål?!

Kommentar

• LSK-supp.
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 1023

Opprinnelig skrevet av Kristian
                            Fordi unggutta er enda dårligere.

Kommentar

• Kristoffer
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2003
                              • 172

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                              Og derfor scorer enda ferre mål! :x ! Det som er viktig nå er å få spilt inn en god første 11 som har muligheter for å hevde seg blant de beste! La ungutta få prøve seg i kamper uten betydning. Slik som mot Lyn på ullevål i fjor.

Kommentar

• FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

Opprinnelig skrevet av Kristoffer
                                Skjønner frustrasjonen til de som vil ha inn unggutta. Men prøv og hold det for dere selv a. Tror ikke AE tar seg veldig nær av hva som blir sagt på tribunen
                                ble vel ikke ropt på unggutta? ble ropt på wehrman
                                Kim
                                Styremedlem KFL

Kommentar

• fugla_4_ever
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 467

For du vet jo alt om det. Når du kommer med en slik uttalelse regner jeg med at du har sett dem i Tippeligaen? Den eneste jeg har sett som har fått en hel kamp (og mye mer) av unggutta er Pål Steffen. Han har jo gjort det fenomenalt!

Kommentar

• LSK-supp.
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 1023

Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                                    For du vet jo alt om det. Når du kommer med en slik uttalelse regner jeg med at du har sett dem i Tippeligaen? Den eneste jeg har sett som har fått en hel kamp (og mye mer) av unggutta er Pål Steffen. Han har jo gjort det fenomenalt!
                                    Regner med at trener-teamet vet bedre enn folk på kanarifeltet om unggutta er gode nok.

Det er jo ikke akkurat slik at disse unggutta dominerer i 2. div.

Ble ropt mye om Hejazi i fjor slik dere gjør det om Mato og Soltvedt i år, han prøvespilte for Bryne(1.div. klubb) i vinter, men ble ikke funnet god nok. Nå er han tilbake i et mere passende(foreløpig) nivå, i 2.div.

Mange talenter forblir nettopp det, talenter.

Har Pål Steffen gjort det fenomenalt? Det er ikke lite du overdriver heller. Helt greit spør du meg.

Kommentar

• Hopperstad
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • May 2004
                                      • 5

Får vel si meg enig med de som ønsker unggutta inn på banen, i kampen mot Stbæk ble det ikke foretatt bytter før det gjenstod ti minutter!!! da hadde vi ledet 3-0 i ti minutter allerede og styrte kampen... Selvsagt skal man støtte Arne, han er tross alt den som er på treningsfeltet hver dag og ser spillernes formutvikling...men hvorfor kjøpe inn spisser som i følge arne "ikke er gode nok"....???

Kommentar

• Anders_Bakken
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 542

Panikkjøp spørr du meg....

Kommentar

Working...