Fotball for femåringer

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

Fotball for femåringer

Følgende hyggelige invitasjon var med hjem fra barnehagen i dag:

"Spille fotball?
    Torsdag 5. januar kl. 17.00 i Skedsmohallen vil LSK starte opp fotballtrening for jenter og gutter som er født i 2000.
    Vårt mål er å gi så mange barn som mulig et fotballtilbud og en fotballopplevelse preget av trygghet, mestring og trivsel.
    For påmelding ta kontakt med Rune Vieskar på:
    Telefon: 905 36 333
    eller e-mail: lsk2000@online.no

Velkommen!"

Jeg meldte straks på mine to håpefulle femåringer, og startet umiddelbart å dagdrømme om "The Double" i 2020.
  • Chessheim-kanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1022

godt å høre! da er rekruteringen sikret
    mvh Lsk's nye fysioterapeut

Kommentar

• HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6099

Du burde absolut melde dem på fotballskolen også når det blir mulighet for det. Det var der det ble bestemt at jeg skulle poste her istedenfor på vpn.

Kommentar

• vaadahl
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Feb 2004
        • 156

Kan nesten ikke vente i 3 år før min stolthet og familiens håp kan trekke drakta over hodet,han har allerede som 2 åring litt av et tilslag på ballen.Jeg kan love at han skal være klar når dagen kommer. :lol: Kan også nevne at han var hos Farfar og så på cupfinalen på tv da en velkjent kar dukker opp på skjermen.TOM LUND roper han korrekt.Farfar får hakeslepp og far blir enda litt stoltere
        Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

Kommentar

Working...