Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Bjarmann kommer nok til LSK når tiden er inne for det.....Greit han var en stor spiller, og en som jeg aldri kommer til å glemme, men andre jobber må han da få lov til å ta, så lenge han til slutt havner hos oss igjen
Dette er nesten helt uproblematisk, foreløpig. Så vidt jeg vet ville ikke Bjarmann ha heltidsjobb den gangen det var snakk om at han skulle begynne i LSK-administrasjonen. Men han kommer tilbake èn gang, det er jeg også siker på.
Det som imidlertid hadde vært ille var om han begynte å bruke pengene sine i Lyn. Dersom han noen gang vurderer å investere i fotball, så håper jeg det for Guds skyld det skjer i LSK, folkets klubb, og ikke i Smart Club.
Det som imidlertid hadde vært ille var om han begynte å bruke pengene sine i Lyn. Dersom han noen gang vurderer å investere i fotball, så håper jeg det for Guds skyld det skjer i LSK, folkets klubb, og ikke i Smart Club.
Ja, vil ikke ha noen ny Soler! Jeg kan fortsatt ikke fatte og begripe at en som har vokst opp i Lillestrøm og spilt sammen med Tom Lund kan bruke pengene sine i en forbanna nisseklubb fra sørlandet...
Jeg kan fortsatt ikke fatte og begripe at en som har vokst opp i Lillestrøm og spilt sammen med Tom Lund kan bruke pengene sine i en forbanna nisseklubb fra sørlandet...
Kanskje fordi Soler skjønte at han ikke fikk hovedrollen i rampelyset dersom han gikk inn i LSK?
Ikke vet jeg... :-)
Hva så om han går til lyn? Forandrer det at LSK er klubben HELT innerst i hans hjerte? At han er/var en helt? Nei...la han gå ditt han selv følger for/får tilbud, han havner i lsk til slutt alikevell.
Men hvorfor i all verden Lyn, Torgeir?
Klubben har jo ikke akkurat fremstått som
en "velsmurt" organisasjon denne sesongen.
Med en toppleder som ligner mer og mer på
"en sleip bruktbilforhandler"
Hvorfor ikke overta hele markedsavdelingen
på Åråsen, gjerne informasjonsavdelingen også?
Kanskje arbeidet rettet mot oss vanlige supportere
kunne få et oppsving av dimensjoner.
Sparwasser som håper Bjarmann blir en del
av administrasjonen på Åråsen fortest mulig.
Bjarmann er en fin fyr og en stor klubbhelt (selv om det ikke er så veldig vrient å være lojal når man nesten aldri får tilbud fra andre), men det ligger vel i korta at den stolen han ønsker seg på Åråsen allerede er befolket av Jan Åge Fjørtoft. Og da er den full. Jeg tror ikke vi noen gang vil få oppleve de to i samme administrasjon på Åråsen, og i valget mellom dem er det etter min mening enkelt å plukke Fjøra. Han har riktignok hatt mer spenn tilgjengelig enn forgjengerne, men jeg mener likevel at han så langt har gjort en førsteklasses jobb. Før han kom var det evigheter siden vi hadde henta en spiller noen hadde hørt om før, og vi var iallfall aldri med på å konkurrere om de unge, norske talentene.
Og kanskje vel så viktig: Smilet er tilbake på Åråsen. Alt er ikke så jævla grått og alvorlig som det var i en årrekke. Det tror jeg Fjøra skal ha sin del av æren for.
Jeg ønsker Bjarmann alt vel og håper han blir med Ståle Solbakken til Køben heller enn å rappe nigerianere sammen med Morgan og han derre glassmester'n, men jeg tror ikke vi skal angre på at Sportsklubben satset på Fjøra. Jeg er heller ikke veldig bekymret for at Bjarmann skal sette formuen over styr på Lyn. Hittil har han ikke vist det minste tegn til vilje på å satse på fotball, og jeg nekter å tro at han begynner med et lag som taper så mye penger som Lyn. Han kjenner igjen en tom stadion når han ser en, han også.
Enig! Fjøra har gjort en glimrende jobb, og han er en kar med masse sjarm og godt humør. Sånne folk slenger vi ikke bort uten å være totalt hjernedøde. I tillegg er han en ekte LSK supporter i tillegg til å være en STOR profil i norsk fotball.
Jeg er enig med dere... Jeg var en av de som var litt skeptisk da Uwe og Fjøra tok over skutta og nå er det det beste som har skjedd denne klubben på laaaaaang tid! Da det gjelder Bjarmann unner jeg han all lykke!
Uwe, Gunnar og Jan Åge har alle gjort en meget god
jobb denne sesongen. Ingen tvil om det.
Men hvorfor må det være enten eller? Enten Jan Åge
eller Torgeir.
Mitt poeng: det må da finnes en plass til en kapasitet
som Torgeir Bjarmann i LSK-systemet.
Gjerne i administrasjonen. Gjentar påstanden fra
forrige melding, markedsarbeidet rettet mot oss vanlige
supportere har jo ikke akkurat vært blendene det siste året.
Her trengs det et skikkelig løft.
Men om ikke Torgeir vil inn i administrasjonen. Hva
da med investorgruppa. Har han blitt spurt? Tror
neppe gutten mangler gryn.
Ønsker ikke at Torgeir Bjarmann skal arbeide for
en konkurrent til Lillestrøm, slik Erik Soler gjør
det i Start. På lang sikt tror jeg at vi taper stort
på å miste flere frontfigurer til andre klubber.
Men hvorfor må det være enten eller? Enten Jan Åge
eller Torgeir.
Mitt poeng: det må da finnes en plass til en kapasitet
som Torgeir Bjarmann i LSK-systemet.
Gjerne i administrasjonen. Gjentar påstanden fra
forrige melding, markedsarbeidet rettet mot oss vanlige
supportere har jo ikke akkurat vært blendene det siste året.
Her trengs det et skikkelig løft.
Jeg kan vanskelig tenke meg at Bjarmann er interessert i å bruke dagene sine på å pushe årskort. Han vil ha en direktørjobb eller en jobb som sportslig leder. Det er nå han har et kjent navn og nå han er attraktiv, og da kan jeg vanskelig tenke meg at han tar til takke med en menig rolle i administrasjonen til Fjøra. Dessuten innbiller jeg meg at Torgeir ikke akkurat drømmer om å stå i et underordningsforhold til nettopp Fjørtoft. Derfor tror jeg det er enten eller, og det får være greit. Så lenge vi har satset på Fjørtoft, må vi finne oss i at Bjarmann søker tilsvarende utfordinger i andre klubber.
Men nå er det er sagt, er jeg enig med deg i at vi skal være forsiktig med å støte fra oss kapasitetene fra eget nærmiljø. Derfor skal vi være opptatt av at prosessen er så ryddig som mulig og at det ikke blir noen hard feelings mellom Bjarmann og Sportsklubben sånn at vi hente ham hjem etter at Fjørtoft har blitt manager i Bundesliga.
Det samme gjelder i aller høyeste grad Bjarmanns svenske nabo i Smestadveien, som i følge en av de andre trådene tydeligvis også er på vei til Lyn. Greit nok at det blir for dyrt å beholde Powell ved siden av Occean, Mifsud, Sundgot og Myklebust, men han virker som en framifrå fyr med sterke holdninger som vi godt kunne trenge i Åråsenmiljøet. Når han nå er på vei til Lyn, tyder mye på at han har tenkt å holde seg i Rælingen. La oss derfor håpe at vi kan skilles i forenlighet slik at også han ønsker seg hjem til Åråsen når han vil finne seg en jobb inenfor fotballen.
Det at Bjarmann har blitt leder i Lyn tar jeg ikke så tungt. Han har sagt nei til halve eliteserien og han har selv sagt at en jobb som den Jan Åge har er for omfattende for han. Og da det for tiden ikke er plass i Lillestrøm til han så er det helt greit at han ser seg rundt etter andre klubber.
Jeg vil med dette ønske Torgeir Bjarmann lykke til i FC Lyn (bare dem ikke gjør det bedre enn oss). Han vil hvertfall alltid ha en speiell plass i hjertet mitt.
torgeir vil alltid være helten min og det er jævla trist at han drar til lyn nå. men håper ingen ser på han som sviker nå, selvom vi alle hater lyn. detta er lsk sin feil, fordi de ikke har gitt han tilbud om jobb. håper inderlig han kommer tilbake til lsk
Kommentar