Endelig...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    #21
    Opprinnelig skrevet av Rubinho
    Fotball handler ikke bare om lojalitet..scorer man for lite mål - i forhold til sjansene, eller generellt- så blir man bytta ut ..hvor mange mål scora sundgodt i år hvis man tar bort straffene???????? Er enig i at han har gjort mye bra, men han er ikke god nok med de spissene LSK har tilgjengelig nå...Greit Haddad ikke har scora, men han trenger å bli varm i trøya,se på fintene hans og farta..sundgodt ser ut som en med gåstol i forhold...eller vepsen mifsud, eller Occean eller Powell, eller myklebust...nei beklager men desverre tror jeg ikke sundgodt er god nok (men det sier self mye om laget..han er jo for go for pENGA :twisted: )
    Skjønner du ikke hvor motsigende og teit du virker. Du mener at Sundgot er for dårlig siden han skårer for lite. Hva med Powell??Hvor mange mål putter han da??? Så sier nok du: Han jobber for laget. Sundgot spiller på midtbanen da, men han putter jo for det!!

    Sundgot har alltid vært trofast. Hva gjorde Powell under lønnsforhandlingene for noen sesonger siden?? Han ville dra fordi han måtte litt ned i lønn.

    Alle sier at Powell har vært profosjonell til 1000. Hva med Sundgot og måten han har taklet all den drittslengingen som har kommet fra en rekke idioter i KFL + fler.

    Må jo skjønne at argumentene du bruker for å sverte Sundgot ikke holder mål.
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • andee
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 1191

      #22
      Opprinnelig skrevet av Rubinho
      hvor mange mål scora sundgodt i år hvis man tar bort straffene?
      Sundgot har i år skåra, hvis du trekker i fra to straffemål i serien og to i køppen, elleve mål. Totalt altså femten mål, derav fire av dem på straffe. Og Sundgot har ikke tatt "alle" straffene våre, heller, hvis det er en annen vrangforestilling du har.
      TS05 - Felt C

      Kommentar

      • Rubinho
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2005
        • 1501

        #23
        Opprinnelig skrevet av Fridtjof
        Opprinnelig skrevet av Rubinho
        Greit Haddad ikke har scora, men han trenger å bli varm i trøya,se på fintene hans og farta..sundgodt ser ut som en med gåstol i forhold...eller vepsen mifsud, eller Occean eller Powell, eller myklebust...
        Gi meg kildeføring på hvor du har henta påstanden om at Powell er mer effektiv enn Sundgot...
        - Snakka her først og fremst om farta-

        Sundgodt er en habil spiller men han er ikke noen toppspiller- sammenlignet med occean eller koren f.eks..det er ikke en hets det er fakta!!!

        Kommentar

        • Rubinho
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2005
          • 1501

          #24
          PS. Rubinho, noe sier meg at Erlandsen/Thoresen og Rösler/Halle veit litt mer om fotball enn deg.[/quote]

          ..Det er ikke mye..

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #25
            Hva med Sundgots store styrker som oppspillspunkt? Holder ikke det til å være toppspiss? Er det bare de raske drible-spissene som er toppspisser, ingen andre?

            Kommentar

            • Rubinho
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2005
              • 1501

              #26
              Opprinnelig skrevet av Lars
              Hva med Sundgots store styrker som oppspillspunkt? Holder ikke det til å være toppspiss? Er det bare de raske drible-spissene som er toppspisser, ingen andre?
              For all del- greit å være lojal mot en spiller som er lojal tilbake- men vi må ikke miste gangsynet her..LSk har begynt å få endel bra spillere..og Sundgodt må nok se at både Occean, Haddad, Mifsud står foran i kø`n, og det samme gjelder, Trond O, Riise, Koren, Whermann, Kiko ...

              Ja Sundgodt er en bra og god spiller , men ikke god nok slik LSK utvikler seg...

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #27
                Det er nok bare Occean som står foran Sundgot i køen, om han i det hele tatt gjør det. Sundgot/Occean er nok et par du vil få se ofte i 2006.

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  #28
                  Er ikke det greieste å si at sannsynligvis kommer både Occean, Sundgot, Haddad(om han skriver under ny kontrakt), Mifsud og Myklebust til å spille en god del neste år. Myklebust er vel kanskje den som stiller svakest, selv om Haddad er den spillern som har prestert minst. Likevel ville det være for dumt å si at Haddad ikke har vært god selv om han har scoret mål, for fler av sjansene han har kommet til har han gjort selv. Hvis noen mener det er bedre å klare å lese seg fram til å finne en sjanse, for så å brenne den, framfor å skape en sjanse selv og brenne den, så får det være opp til hver enkelt sak.

                  Min konklusjon: Om Haddad signerer, stiller vi med 5 knallgode spisser som alle garantert vil kjempe om plassene på topp. Jeg tror Occean og Mifsud vil stille sterkt, da min personlige oppfatning er at Occean ikke er rask nok til å ta rollen som "den raske" spissen. Occean og Sundgot er muligens litt for like spilletyper, selv om Occean's styrker riktignok(dette sier jeg fordi jeg kun har sett målene hans vist på tv + kampene mot LSK) er å komme bakfra og true med fart og styrke. Dette er jo en fordel med Sundgot som target-mann. Jeg setter min tillit til at Uwe finner den beste løsningen for hver kamp. Husk at vi i år har variert bruken av spisser etter hvordan type lag/forsvar vi møter.

                  Synes ikke vi skal krangle om hvilke spisser som skal spille, men glede oss over at vi har så mange gode kandidater. Alle som har tilliten hos trenerne og kontrakt med LSK er gode nok og skal støttes på lik linje med andre!
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #29
                    Glimrende innlegg, Fugl1220. Som om jeg skulle sagt det selv.

                    Min personlige mening er, uten å ta hensyn til motstanderen, at Occean/Sundgot er den beste duoen, og at Occean/Sundgot/Mifsud er den beste trioen, da med Sundgot i en mer tilbaketrukket rolle. Men dette kommer selvsagt an på motstanderen og om det er hjemme-/bortebane. På bortebane er det som regel mer bakrom, og da kommer jo Mifsud virkelig til sin rett.

                    Kommentar

                    • LSK Stavanger
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • May 2005
                      • 3

                      #30
                      LSK angrep 2006

                      Endelig er det noen som diskuterer det som skal være temaet på diskusjonssidene:
                      Hva skal LSK gjøre for å ha suksess på fotballbanen.
                      Det å henge ut enkeltspillere faller på sin egen urimelighet.
                      Enhver spiller i LSK stallen jobber målrettet for å skape en ny gullalder for LSK. Som ellers i livet har spillerne sine sterke sider og svake sider. Det er trenerteamet som har jobben med å sette sammen et optimalt lag for hver kamp. Det er denne jobben vi kan diskutere på et saklig plan. Ikke bland følelser inn i slike diskusjoner. Sungot er ikke verdens raskeste spiss, men han har andre kvaliteter som er viktige for en fotballspiller.
                      LSK Stavanger

                      Kommentar

                      • RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Synes ikke vi skal krangle om hvilke spisser som skal spille, men glede oss over at vi har så mange gode kandidater. Alle som har tilliten hos trenerne og kontrakt med LSK er gode nok og skal støttes på lik linje med andre!
                        Er veldig enig med deg her, Fugl1120. Sesongen 2006 blir tøff, ikke minst med et svært tett kampprogram i serien før "VM-pausen". Nevner bl.a. at det går 4 serierunder på to uker (30.4, 3.5, 7.5 og 13.5). Det er gull verdt med en stall som den vi begynner å få nå, vi blir mindre sårbare ved skader, karantener m.v. Dessuten heves konkurransen om plassene å laget, og dermed gjerne prestasjonene. Jeg tror at Sundgot, som de andre, tar utfordringen - og at vi i 2006 får se flere spennende konstellasjoner i angrep: Med Occean, Mifsud, Sundgot, Haddad og Myklebust bør mulighetene være gode. Jeg gleder meg.

                        Kommentar

                        • Bæng
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Nov 2005
                          • 146

                          #32
                          sundgot er godt...å kommer til å få spille i den kommende sesongen...men mest sansynnelig ikke like mye som i 05 sesongen
                          Fetsund Kanris...

                          Ufc www.ultrasfeltc.com

                          Kommentar

                          Working...