Opprinnelig skrevet av fjacob82
Sundgodt eller ikke..
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av fjacob82
Men, Sundgot bevist en gang for alle hvor viktig han er for fugla når han satte 2-2 straffa i cup-finalen. Der viste han hvor kald han er i sånne situasjoner, og dyktig. Resten av kampen gikk jo til helvete, men akkurat da var han gud for meg.
Hvis du tenker på den evigvarende straffenkonken litt lenger tilbake i tid, så må du nesten ta med i betraktningen at Arild faktisk satte straffen sin, og mentalt var ferdig med kampen på det tidspunktet han måtte skyte på nytt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreOpprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av fjacob82
Men, Sundgot bevist en gang for alle hvor viktig han er for fugla når han satte 2-2 straffa i cup-finalen. Der viste han hvor kald han er i sånne situasjoner, og dyktig. Resten av kampen gikk jo til helvete, men akkurat da var han gud for meg.
Hvis du tenker på den evigvarende straffenkonken litt lenger tilbake i tid, så må du nesten ta med i betraktningen at Arild faktisk satte straffen sin, og mentalt var ferdig med kampen på det tidspunktet han måtte skyte på nytt.
Du burde også se hva førstemann skriver her: "Der viste han hvor kald han er i sånne situasjoner".
Jeg antar at førstemann her mener i pressede situasjoner. Mener du å påstå at ikke Sundgot var i en "presset" situasjon i cupkampen?
En straffekonkurranse er heller ikke ferdig selv om du har tatt en straffe...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av Gale IsbreOpprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av fjacob82
Hvis du tenker på den evigvarende straffenkonken litt lenger tilbake i tid, så må du nesten ta med i betraktningen at Arild faktisk satte straffen sin, og mentalt var ferdig med kampen på det tidspunktet han måtte skyte på nytt.
Du burde også se hva førstemann skriver her: "Der viste han hvor kald han er i sånne situasjoner".
Jeg antar at førstemann her mener i pressede situasjoner. Mener du å påstå at ikke Sundgot var i en "presset" situasjon i cupkampen?
En straffekonkurranse er heller ikke ferdig selv om du har tatt en straffe...
En spiller HAR lov til å utvikle seg...og, som du kanskje har fått med deg nå, så bommet ikke Arild på straffe mot Enga i fjor Enga, på sin side, bommet derimot stygt mot Bærum....Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gale IsbreAkkurat hvor kald Arild var der, er åpent for diskusjon. Men jeg holder på hovedpoenget mitt: Om du virkelig var på cupkampen mot Enga i fjor, så må det har vært så ensomt at Royal League-kampene må fremstå som utsolgt i forhold...
En spiller HAR lov til å utvikle seg...og, som du kanskje har fått med deg nå, så bommet ikke Arild på straffe mot Enga i fjor Enga, på sin side, bommet derimot stygt mot Bærum....
Kommentar
-
Kommentar
-
Saken er jo klar!
Arild bommet på straffe nummer to i straffekonk-maratonet mot VIF i 2004. Det er jo klart at han må bort fra LSK. Egentlig burde han vært kjeppjaget fra Romerike for lenge siden!!!!
Av alle argumenter jeg har lest og hørt mot Arild, så tror jeg dette tar kaka. :roll:Knurr...Kommentar
-
Hva slags argument er dette? At Arild har bommet på EN straffe tilsier at han ikke er en iskald avslutter? Ojsann, da er det mange dårlige spisser i Europa og på diverse landslag!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Er det mulig??
Det er da overhodet ikke brukt som et argument for at han ikke var god nok!! Nå får dere lese tråden før dere kommer med tåpelige kommentarer som overhodet ikke er gjennomtenkt!
Bakgrunnen for at jeg trakk frem den hendelsen var denne uttalelsen i tråden:
Hva slags argument er dette? At Arild har bommet på EN straffe tilsier at han ikke er en iskald avslutter? Ojsann, da er det mange dårlige spisser i Europa og på diverse landslag!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av stenså lenge powell drar enten i januar eller til sommeren og haddad muligens drar til sverige igje så kan vi ikke selge sundgot.kan vel fort regne med att det kan bli noen skader ogsåKommentar
-
Nå som antallet spisser er mer usikkert enn på lenge, håper jeg at folk kan overtale Sundgot til å bli. Når lander han på Gardermoen etter ferien? Der bør det stå en delegasjon klar, som ikke levner noen tvil om at Arild hører hjemme i LSK. Fjørtoft bør legge seg langflat og be om unnskyldning.BølerkanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av chrisspNå som antallet spisser er mer usikkert enn på lenge, håper jeg at folk kan overtale Sundgot til å bli. Når lander han på Gardermoen etter ferien? Der bør det stå en delegasjon klar, som ikke levner noen tvil om at Arild hører hjemme i LSK. Fjørtoft bør legge seg langflat og be om unnskyldning.
DK840 1935 MyTravel Airways
NB676 1945 Sterling
BLX232 2005 Britannia Airways
NVR170 2055 Novair
SK4698 2115 SAS Braathens
Er det noen som vet hvilken av disse han kommer med?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyJeg tør å satse en 50 lapp på at rubinho er under 18 år.Kommentar
-
Julekortaksjon for Sundgot
Jeg foreslår at alle som vil beholde Sundgot sender ham et hyggelig julekort og forteller ham det. Er det noen som har Sundgots fullstendige adresse? Jeg vet han bor i kinokvartalet. Er det adresse Brøtergata? Tror det hadde gjort inntrykk med flere hundre julekort med støtteerklæringer. Selv har jeg kjøpt inn et kort med Sundgot-motiv som jeg skal sende.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennTorolf sitt forslag er like bra og gjør kanskje større inntrykk.
Selv om jeg går glipp av noen kule bilderKommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbySikkert ikke noe problem å finne "sundgot" på en postkasse i kinokvartalet. Alle postkassene er vel sikkert samla der, så bør være mulig å finne, å putte oppi et kort. Jeg skal iværtfall gjøre det tror jeg.Kommentar
Kommentar