Sundgot til stabekk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

    Sundgot til stabekk

    Kjør debatt!
    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie
  • Sem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2005
    • 1626

    #2
    Håper og tror han takker nei!

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      #3
      Re: Sundgot til stabekk

      Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
      Kjør debatt!
      Er det så mye å snakke om da?

      1. Sundgot vil IKKE bort
      2. Powell er klar for å dra.
      3. Vi skal etter planen ha fem spisser.

      Sundgot, Powell, Occean, Mifsud, Myklebust og Haddad MINUS Powell = fem.

      Debatt ferdig!
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • Sem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2005
        • 1626

        #4
        Re: Sundgot til stabekk

        Opprinnelig skrevet av Jan Banan
        Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
        Kjør debatt!
        Er det så mye å snakke om da?

        1. Sundgot vil IKKE bort
        2. Powell er klar for å dra.
        3. Vi skal etter planen ha fem spisser.

        Sundgot, Powell, Occean, Mifsud, Myklebust og Haddad MINUS Powell = fem.

        Debatt ferdig!
        Glimrende konklusjon!

        Kommentar

        • RuneK
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 861

          #5
          Trofast
          Arild er vår "Trofast" og jeg håper og tror at det eneste han vil velge er å bli hos oss.

          På den annen side om han signerer for Stabæk, da håper jeg at han gjør det i den tro at han trenger et nytt beite å vokse seg større på. Han er jo tross alt vår Arild og vi ønsker han vel alt godt ?
          Hadde det vært enga som var på banen ville fløyta hatt en helt annen tone, men dit ville han ikke gått uansett.

          Jeg vil med dette si at jeg støtter Arild uansett utfall i denne saken. Han har alltid stått opp for LSK og kanari-fansen, så nå får vi stå på for han.

          Åååå Arild Sungot - Oh Ah - Hvor mange måååååål scorer du ......


          Rune K
          LSK Tifo
          Støtt FuglaTifo
          Kontonr: 6201 05 41919

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Sundgot-debatten raste på lista de dagene Forumet var nede. Jeg har kanskje ment nok om saken der, men understreker gjerne noe av det som viser at Arild både er en meget god fotballspiller og en meget viktig brikke i miljøet. Det er ikke mange andre som kan fylle skoene til Arild når det gjelder posisjon i spillegruppa.

            Hørte senest et intervju på TV Romerike med Arild torsdag morgen (tatt opp tidligere) . Der påpekte han blant annet hvor viktig det var at spillerne som har vært i LSK noen år, tar vare på de mange nye som kommer. Han ser dette som en av sine oppgaver.

            Og med spillere fra fire ulike verdensdeler, så er det jo ikk tvil om at Arild her har et godt poeng. Det sier seg selv at sosialisering er en viktig faktor for og lykkes på banen. I den forbindelsen er Arild mye verdt, og har etter min mening en minst like viktig rolle som f eks Grønlund og Fjørtoft. Kanskje viktigere.
            Selv om Arild kjemper for en plass blant de 11 hver eneste uke, så har han også omsorg for de andre. Hvor mange eliteserie-spillere har det i dag?

            Dette handler ikke om nostalgi, som enkelte har beskyldt meg for - men om å bygge et lag og en spillergruppe som er best mulig rustet. For framtiden !
            Da trenger man mennesker med mange ulike kvaliteter. Arild kan både score mål og være en faktor som skaper trygghet.

            Mvh
            Gammer`n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1507

              #7
              Slik. Da har jeg sendte støtte melding til Arild. Leste noe om at han må skru av mobilen innimellom, fordi han får så mange meldinger. Det er jo bare flott spør du meg.
              La oss vise ham at vi støtter ham, og at Åråsen er hans hjem. :-)

              Jeg ønsker Arild allt godt uansett hva han gjør, han gjort så mye godt for oss. Håper han blir hos oss på Åråsen.

              Selg Powell, og la Sundgot bli. Powell er klar for å dra uansett.
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #8
                Hva er mobilnr. til Arild ? Tenke å sende ham en støttemelding....

                Kommentar

                • Eirik
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Oct 2004
                  • 154

                  #9
                  Ja jeg lurer på nr hans jeg også..

                  Kommentar

                  • Lillestrøm Kirke
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2004
                    • 1470

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av fjacob82
                    La oss vise ham at vi støtter ham, og at Åråsen er hans hjem. :-)
                    Alternativ til Høgda-metoden; møt opp på Gardermoen når han kommer fra KANARI-øyene. Iflg intervjuet med budstikka i en annen tråd, så kommer han til Norge den 21. Kanskje DK840 kl 1935 fra Las Palmas ?
                    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                    Kommentar

                    • MobBoss
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 900

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                      La oss vise ham at vi støtter ham, og at Åråsen er hans hjem. :-)
                      Alternativ til Høgda-metoden; møt opp på Gardermoen når han kommer fra KANARI-øyene. Iflg intervjuet med budstikka i en annen tråd, så kommer han til Norge den 21. Kanskje DK840 kl 1935 fra Las Palmas ?
                      Utrolig teit hvis det ikke er da han kommer da. Vi bør hvertfall ha sikre kilder på at han er på flyet.

                      Her er sms:
                      Hei: Vis Sundgot deres støtte. Send han en mld om at han må bli. Nr er: 98234228. Send denne videre til alle som støtter han!"

                      Invicta

                      Ingen er større en klubben

                      Kommentar

                      • Gale Isbre
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 1164

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Erling Stray

                        Utrolig teit hvis det ikke er dahan kommer da. Vi bør hvertfall ha sikre kjilder på at han er på flyet.
                        Enig med forrige taler, men det er likevel en god idé. Når Gardermoen og andre flyplasser blir invadert av vikinghjelmer omtrent hver gang en eller annen utøver av en eller annen obskur idrett (alt uten offside) har vunnet et eller annet ubetydelig (f. eks OL-gull i padling), så burde jo Gardermoen bli gul og svart i en situasjon som denne. Som VIRKELIG betyr noe.

                        Det må da la seg gjøre å spore opp det flyet, selv om det er mye rot i Avinor for tiden...

                        Kommentar

                        Working...