Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan noen med litt pedagogisk innsikt forklare meg hvorfor jeg ikke kommer inn på kfl.no hjemmefra, men fra jobben?
Kommer inn på "alle andre sider i hele verden" hjemmefra, men ikke kfl.no altså. Får "Siden kan ikke vises"-siden hver j#%*a gang.
På forhånd takk.
Stian
-Født før Commodore 64
Jeg er riktignok utdannet pedagog, men ikke dataekspert. Har du prøvd å snakke ut med datamaskinen din om dette? Kanskje den holder med et annet lag? Det er uansett viktig at du ikke kjefter på den, men likevel passer på å fremstå som en klar og tydelig voksenperson.
Eventuelt kan du prøve med en annen browser enn den du vanligvis bruker. Aner ikke om det er en standardisert løsning, men det løste et lignende problem for meg. Uansett: Lykke til
Jeg er riktignok utdannet pedagog, men ikke dataekspert. Har du prøvd å snakke ut med datamaskinen din om dette? Kanskje den holder med et annet lag? Det er uansett viktig at du ikke kjefter på den, men likevel passer på å fremstå som en klar og tydelig voksenperson.
Jeeezuzzzzz
Jævlig morsomt! Humor fra øverste hylle, jeg ler så jeg griner.
Fantastisk! Takk skal du ha for at du har forlenget livet mitt, til glede for noen til ergelse for andre. :wink:
Kan noen med litt pedagogisk innsikt forklare meg hvorfor jeg ikke kommer inn på kfl.no hjemmefra, men fra jobben?
Kommer inn på "alle andre sider i hele verden" hjemmefra, men ikke kfl.no altså. Får "Siden kan ikke vises"-siden hver j#%*a gang.
På forhånd takk.
Stian
-Født før Commodore 64
pedagogisk? hehe
jeg har litt teknisk da, kanskje det hjelper?
Hvilken feilmelding får du? Kanskje det er så enkelt at browseren din henter en cacha side som bare viser fra da den var nede?
Hvilken browser bruker du? Prøv å trykke CTRL+F5.
Eventuelt finn ut hvordan du sletter all historikk i browseren.
Fantastisk! Takk skal du ha for at du har forlenget livet mitt, til glede for noen til ergelse for andre. :wink:
Bare hyggelig
Kanskje du kan bruke tiden på noen flere referater fra kampene? Det er så godt å se skribenter som refererer fotball uten å ty til Akersgata-vinklingen ("VG: (LSK-VIF 5-0) En eldre dame savnet katten sin i går kveld. Da hun skulle lete etter den, fikk hun et ublidt møte med en stjålet personbil. Dette resulterte i en brukket lårhals og et langvarig sykehusopphold, der TV-forholdende ikke var imponerende, men likevel gode nok til at hun fikk sett fotballkampen hun kanskje hadde kommet til å kjøpe billett til hvis hun plutselig hadde blitt interessert i fotball. Lillestrøm vant forøvrig 5-0."). Keep it up
Det er dessverre slik at de med peil på data som regel er fullstendig blottet for evnen til å kommunisere med noen på et litt lavere nivå :wink:
Men nå er jeg på en eller annen måte oppe og går igjen. Hva som var feil vet jeg dog fortsatt ikke.
Stian
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller
Det er dessverre slik at de med peil på data som regel er fullstendig blottet for evnen til å kommunisere med noen på et litt lavere nivå :wink:
Men nå er jeg på en eller annen måte oppe og går igjen. Hva som var feil vet jeg dog fortsatt ikke.
Stian
ok sorry, prøv å trykk (på tastaturet) CTRL tasten den sitter nederst til høyre eller venstre på tastaturet + F5 tasten samtidig med at du holder CTRL tasten nede, og samtidig som browser vinduet ditt har fokus.
Kommentar