I år har vel LSK hatt følgende spisser: Powell, Sundgot, Mifsud og Myklebust. Da Mifsud ble skadet, ble Haddad hentet inn som erstatter slik jeg forstod det. Dette betyr altså at LSK i år har opperert med 4 spisser, 2 store og 2 små. Slik jeg ser det, har dette fungert bra i år, problemet har vel vært at Myklebust som en av de 2 små ennå ikke har fått helt ut potensialet sitt og også slitt litt med skader. Da Mifsud ble skadet, hadde vi derfor ikke den "lille" spissen vi skulle ha på topp.
Poenget mitt:
Er det i år meningen at LSK skal ha 4 spisser eller er det meningen at LSK skal ha 5 spisser?
Hvis både Sundgot og Powell er på vei ut, burde vi føle oss trygge på at hvis det er 5 spisser LSK skal ha, så sitter Fjøra med et navn på papiret. Han har jo selv sagt at det ikke selges før erstattere er klare. Jeg tror at vi stiller neste sesong med 5 spisser: Sundgot, Mifsud, Myklebust, Haddad og Occean, Powell går til Liiin etter nyttår/Royal League.
Poenget mitt:
Er det i år meningen at LSK skal ha 4 spisser eller er det meningen at LSK skal ha 5 spisser?
Hvis både Sundgot og Powell er på vei ut, burde vi føle oss trygge på at hvis det er 5 spisser LSK skal ha, så sitter Fjøra med et navn på papiret. Han har jo selv sagt at det ikke selges før erstattere er klare. Jeg tror at vi stiller neste sesong med 5 spisser: Sundgot, Mifsud, Myklebust, Haddad og Occean, Powell går til Liiin etter nyttår/Royal League.
Kommentar