Klubbens dilemma

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

I år har vel LSK hatt følgende spisser: Powell, Sundgot, Mifsud og Myklebust. Da Mifsud ble skadet, ble Haddad hentet inn som erstatter slik jeg forstod det. Dette betyr altså at LSK i år har opperert med 4 spisser, 2 store og 2 små. Slik jeg ser det, har dette fungert bra i år, problemet har vel vært at Myklebust som en av de 2 små ennå ikke har fått helt ut potensialet sitt og også slitt litt med skader. Da Mifsud ble skadet, hadde vi derfor ikke den "lille" spissen vi skulle ha på topp.

Poenget mitt:

Er det i år meningen at LSK skal ha 4 spisser eller er det meningen at LSK skal ha 5 spisser?

Hvis både Sundgot og Powell er på vei ut, burde vi føle oss trygge på at hvis det er 5 spisser LSK skal ha, så sitter Fjøra med et navn på papiret. Han har jo selv sagt at det ikke selges før erstattere er klare. Jeg tror at vi stiller neste sesong med 5 spisser: Sundgot, Mifsud, Myklebust, Haddad og Occean, Powell går til Liiin etter nyttår/Royal League.
    Lauken er vår venn!

Kommentar

• official
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2005
      • 101

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
      Poenget mitt:

Er det i år meningen at LSK skal ha 4 spisser eller er det meningen at LSK skal ha 5 spisser?
      jeg gjetter på 4 :lol:
      skal vi lage en avstemming?
      ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
      ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

Kommentar

• Jan Banan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 809

Opprinnelig skrevet av Fugl1120

– Om vi beholder Arild, får vi ikke økonomiske problemer. Vi har også råd til å ha seks spisser fram til sommeren om nødvendig. Men utgangspunktet er at vi skal ha fem spisser, sier Per Berg.
        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

Stuart Baxter har forstått det.

Kommentar

• Gale Isbre
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2005
          • 1164

Siden jeg tidligere har lansert teorien om at Fjøra er misunnelig på Halle, skal jeg la den ligge nå. Men dersom Sundgodt, Powell og Haddad (ifølge ny tråd) skulle forsvinne, så er det jo naturlig å stille enda et spørsmål: Er det tilfeldig at Fjøra har vært så ivrig etter å få Tufte IL til Åråsen i høst? De er vel bosman-spillere hele gjengen nå...

Kommentar

• andee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 1191

En noe forvirra Per Mathisen i dagens RB:

Tipper at Lillestrøm Sportsklubb fremstår som rimelig profesjonell i media om dagen...
            TS05 - Felt C

Kommentar

• Leif A
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 3962

Kan absolutt se ut som om klubbens dilemma er i ferd med å bli noe helt annet en det stiandahl hadde som utgangspunkt, ja... :roll:
              Knurr...

Kommentar

Working...