Mikkel Kjelstrup (Stang Ut!! - Klanen) og undertegnede (Humbug & Kanari - Kanari-Fansen) har bestemt oss for å lage en Royal League-fanzine.
Tanken er at vi involverer alle fire supportergrupperinger fra klubber som er med i årets RL, og lager en felles blekke.
Kort om planen:
Arbeidstittel: "Tomme Tribuner"
Opplag: 800-1000 eks.
Deadline: 03.02.06
Trykkerikostnader: ca. kr. 5.000,- (totalt)
Utsalgspris: kr. 10,-
Salgsdato: 12./16.02.06 (neste runder i RL)
Distribusjon: selges fysisk av ansvarlige hos den enkelte supportergruppe
Redaktør: Fritz Bratz (KFL)
Layout/design: Fritz Bratz
Skribenter: Utvalgte fra Bastionen, Menigheden, Klanen og KFL.
Selv har vi tro på at dette kan bli en leseverdig fanzine. RL er full av poenger for de som er glad i ironi og skråblikk, og ikke minst har vi vel alle vært på fete borteturer, så langt?
Dersom dette er noe for deg, er det fint om du tar kontakt så fort som mulig på fritz.bratz@mac.com, slik at jeg kan sette deg på lista over interessenter. Det er spesielt viktig for meg å komme i kontakt med folk fra Bastionen og Menigheden (Mikkel ordner folk fra Klanen, og jeg ordner folk fra KFL, som kan skrive)
Det er ikke meningen at dette skal bli en "jo mere vi er sammen-blekke" hvor alle er snille med hverandre. Snarere er det snakk om å samle innlegg fra de supporterklubbene som er med i årets RL under en felles paraply.
Dette er et privat prosjekt, og ikke noe som Klanen eller KFL står bak. Mikkel og jeg dekker selv vår andel av trykkostnadene, og håper at folk fra Bastionen og Menigheden blir med på det samme. Dersom det blir et overskudd gir Mikkel sin andel til Vålerenga mot Rasisme, jeg gir min skjerv til Barneavdelingen på AHUS. Hva dere gjør med deres andel, er opp til dere.
Det er utrolig mye man kan skrive om i en blekke som dette, men noen tips kan være:
- Intervju med talsmennene Kjell G - Klanen, Magnus - Bastionen og Petter - KFL
- Reisebrev selvsagt...
- all-star lag hvis vi kan sette sammen blant de fire lagene som er med.
- Tifo satses det like mye....
- Intervju med noen spillere, kanskje andre landene??
- Samarbeid på tvers inni er vi alle like eller??
- DVD anmeldelser
- Er Royal Leauge kommet for å bli??
Derfor: er du interessert, ta kontakt så fort som mulig, så begynner vi jobbingen.
Med hilsen,
Mikkel og Fritz
Tanken er at vi involverer alle fire supportergrupperinger fra klubber som er med i årets RL, og lager en felles blekke.
Kort om planen:
Arbeidstittel: "Tomme Tribuner"
Opplag: 800-1000 eks.
Deadline: 03.02.06
Trykkerikostnader: ca. kr. 5.000,- (totalt)
Utsalgspris: kr. 10,-
Salgsdato: 12./16.02.06 (neste runder i RL)
Distribusjon: selges fysisk av ansvarlige hos den enkelte supportergruppe
Redaktør: Fritz Bratz (KFL)
Layout/design: Fritz Bratz
Skribenter: Utvalgte fra Bastionen, Menigheden, Klanen og KFL.
Selv har vi tro på at dette kan bli en leseverdig fanzine. RL er full av poenger for de som er glad i ironi og skråblikk, og ikke minst har vi vel alle vært på fete borteturer, så langt?
Dersom dette er noe for deg, er det fint om du tar kontakt så fort som mulig på fritz.bratz@mac.com, slik at jeg kan sette deg på lista over interessenter. Det er spesielt viktig for meg å komme i kontakt med folk fra Bastionen og Menigheden (Mikkel ordner folk fra Klanen, og jeg ordner folk fra KFL, som kan skrive)
Det er ikke meningen at dette skal bli en "jo mere vi er sammen-blekke" hvor alle er snille med hverandre. Snarere er det snakk om å samle innlegg fra de supporterklubbene som er med i årets RL under en felles paraply.
Dette er et privat prosjekt, og ikke noe som Klanen eller KFL står bak. Mikkel og jeg dekker selv vår andel av trykkostnadene, og håper at folk fra Bastionen og Menigheden blir med på det samme. Dersom det blir et overskudd gir Mikkel sin andel til Vålerenga mot Rasisme, jeg gir min skjerv til Barneavdelingen på AHUS. Hva dere gjør med deres andel, er opp til dere.
Det er utrolig mye man kan skrive om i en blekke som dette, men noen tips kan være:
- Intervju med talsmennene Kjell G - Klanen, Magnus - Bastionen og Petter - KFL
- Reisebrev selvsagt...
- all-star lag hvis vi kan sette sammen blant de fire lagene som er med.
- Tifo satses det like mye....
- Intervju med noen spillere, kanskje andre landene??
- Samarbeid på tvers inni er vi alle like eller??
- DVD anmeldelser
- Er Royal Leauge kommet for å bli??
Derfor: er du interessert, ta kontakt så fort som mulig, så begynner vi jobbingen.
Med hilsen,
Mikkel og Fritz
Kommentar