10'ern

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MagnetMagne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 446

    10'ern

    Nå som Powell er på vei bort, så blir den hellige 10'ern gjort fri.. Jeg håper personlig at denne drakta kan gå til en som fortjener den. I mine øyne så har vel ikke Powell vært noen typisk nr. 10. Men hva vet vel jeg. I disse dager har man jo alt fra 47 til 114 på drakta :wink:

    Kjør debatt!
    0
    Robbie
    0%
    0
    Haddad (Forutsatt at mannen faktisk signerer)
    0%
    0
    Occean
    0%
    0
    Johan Petter Winsnes
    0%
    0
    Snart neste hælj.....

    Always Hardcore
    TS05
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 637

    #2
    Robbie bør få den , hvis han vil. Han er den typiske playmaker. Hvis ikke , så er det Occean, siden han hadde det nummeret i odd.
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #3
      Robbie fortjener 10'ern den dagen han signerer 5-årskontrakt med Fugla!
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • official
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Apr 2005
        • 101

        #4
        stemmer oxo på suverene Koren. han bør få 10´ern, hvis han ikke vil beholde det gamle nummeret da.. da kan Occean få´n

        ps: hvorfor får jeg ikke stemt på den greia der oppe?
        ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
        ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

        Kommentar

        • demian
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Apr 2005
          • 228

          #5
          Tipper man synes det blir representativt med fem stemmer. Holder da liksom =)
          ULTRAS FELT C

          Kommentar

          • 50 Kent
            Medlem
            Hoffnarr
            • Jun 2005
            • 55

            #6
            Dersom 10'ern må rulles i sukker og to millioner blanke spenn i året for en kontrakt ut 2007 med Koren er det mitt klare førstevalg her MagnetM!!
            10'ern er og blir et playmaker-nummer!

            Har ikke sett mange peke-finter av Powell i år for å si det sånn.
            \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
            -Zlatan-

            Kommentar

            • Latvijan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2005
              • 360

              #7
              Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
              Robbie fortjener 10'ern den dagen han signerer 5-årskontrakt med Fugla!
              AMEN!

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                #8
                Jeg syns at et av klubbens viktigste varemerker (Ja, 10ern vår er faen meg et varemerke) absolutt burde gå til Robbie. Occean har ikke prestert ennå i klubben, men han får forhåpentligvis lov til å ikle seg den engang han og.

                10ern vår er ikke noe man får, det er noe man gjør seg fortjent til.

                Man trer inn i rekka til spillere som Tommy, Solbakken og Kristinsson.
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  #9
                  Enig i at Robert Koren fortjener nr. 10, men det er likevel litt dumt om dette er en spiller som forsvinner neste år? LSK's aller første drakt nr.10 er historisk, og jeg mener derfor som flere andre sier her, at det er mer riktig at Koren som prestert på høyt nivå fortjener den. Occean har jo foreløbig ikke spilt, men ser det ikke som usannsynlig at det blir han og at Koren beholder sitt gamle nr.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

                    #10
                    Robbie har gjort nr 25 til sitt eget. Han bør beholde det synes jeg.
                    En medvirkende faktor til at jeg sier dette, er at vi nettopp har valgt oss nummer i min egen klubb. Og jeg valgte 25 :lol: :lol:
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

                    Kommentar

                    Working...