Kanari-Fansen 2006

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

Kanari-Fansen 2006

Hva skal til for at KFL skal heve seg kommende sesong?

Vi hadde flere "höydare" i 2005, som mot Søpla, men også flere svake dager mot mindre klubber hvor trykket på tribunen var heller labert. Hva gjør vi for at stemningen på disse kampene skal bli enda bedre?

Hvorfor klarer vi ikke å fylle feltet vårt i alle hjemmekamper?

Hva skal til for å få flere supportere på bortekampene?

Vil KFL i fremtiden legge større press på LSK i forhold til billettpriser, sesongkort, suportereffekter?

Hva skal til for at mishagsyttringer mot LSKs spillere skal bli borte fra tribunen?
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
    Mr.Jordbakke
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

Når feltet blir utvida i 2006 så blir vi jo mer spredt, men kanskje flere. og hvis det blir seter på kfl feltet er d ikke no problem å få fyllt det opp trur jeg..

Men hvordan blir det med stemmninga når vi blir mere spredt?

Kommentar

• veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

Opprinnelig skrevet av Kanariz
      Når feltet blir utvida i 2006 så blir vi jo mer spredt, men kanskje flere. og hvis det blir seter på kfl feltet er d ikke no problem å få fyllt det opp trur jeg..

Men hvordan blir det med stemmninga når vi blir mere spredt?
      Du har tydligvis ikke lest infoskrivet fra KFL? Det blir IKKE seter i 2006. Se skal vel også prøve med fler forsangerfelt som samarbeider med hverandre.

Kommentar

• Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

Den er grei hehe

Kommentar

• Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

Fler som synger= Bedre trøkk!

Fortsatt MANGE i Kanari-fansen hjemme som ikke synger, men som står der for å føle på stemningen de andre lager. Ser alltid fler av de rundt meg hver gang, kanskje det burde selges halspastiller i kioskene?
          Lauken er vår venn!

Kommentar

• Gullstrupa
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2005
            • 190

hvis det ikke blir noe av den nye tribune ordninga så er det på tide på fjerne den missvisene reklameringa for den på forsiden.
            Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

Kommentar

• Gullstrupa
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2005
              • 190

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
              Fler som synger= Bedre trøkk!

Fortsatt MANGE i Kanari-fansen hjemme som ikke synger, men som står der for å føle på stemningen de andre lager. Ser alltid fler av de rundt meg hver gang, kanskje det burde selges halspastiller i kioskene?
              Trur di noe folka som står på feltet blir med å synge ettervært. Handler sikker mye om at di ikke kan alle di nye sangene enda. Hører flere som er med til og begynne med men som detter ut etter en stund forsi di ikke kan resten av teksten. 2006 MÅ BLI BRA!!!

Kommentar

• sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

Opprinnelig skrevet av Gullstrupa
                hvis det ikke blir noe av den nye tribune ordninga så er det på tide på fjerne den missvisene reklameringa for den på forsiden.
                Hva? hvor?

Tenker du på artikkelen som er mest lest? Fra oktober 2004?

Kommentar

• Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

Bra spørsmål, men litt vanskeligere å svare på.

Det som er helt sikkert er at venstredelen påeltet må gå i seg selv og spørre seg hvorfor man står der når man ikke er aktiv. Jeg ser egentlig at en gjeng fra felt c,steller seg på den delen+at man får støtte av noen andre aktive i midten for å få med seg venstrekanten.

Utenom det så må vi egentlig bare fortsette med alt det positive som ble lagt grunnlag for i fjor. Hvis vi dabber av med nye sanger, dårlig støtte osv så vil dette fort bli negativt gjennom hele sesongen.

Allerede i Royal league har vi fått "vist" oss fram på en positiv måte ved at vi konstant synger selvom vi er 25-30 stk eller 1500.

Det jeg mener vi må bli bedre på er langtura. Vi er fortsatt for få som drar på de lengste turene, og dette håper jeg vi klarer å endre i løpet av neste år. Gleder meg allerede til København i februar da jeg regner med vi blir over 400 noe som må sies å være ganske bra!

Kommentar

• Gullstrupa
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2005
                    • 190

Opprinnelig skrevet av petter
                    Hva? hvor?

Ja det er den jeg tenker på. Der står det at det vil bli satt opp seter på ståfeltet. Er det jeg som surrer her nå?

Kommentar

• Tony
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4737

Opprinnelig skrevet av petter
                      Hva? hvor?

Ja det er den jeg tenker på. Der står det at det vil bli satt opp seter på ståfeltet. Er det jeg som surrer her nå?
                      Det var planen, men det kommer nok ikke til å skje på en stund.

Kommentar

• fjacob82
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 1509

Tror 2006 kan blir ett kjempeår.
                        Både fra fansens side, og fra lagets side. Bra stall, og bra folk på tribunen.

Enig med det som blei sagt her tidligere om at ikke alle kan sangene.
                        Mange som blei med i år, og ikke helt har fått med seg alle sangene enda. Er jo rimelig mange, så skjønner at enkelte kan være litt nølende med å brøle ut. Men de blir definitivt med i 06 sesongen. Med tromma og en hærskare kledd i gult og svart skal fugla til topps!
                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                        *Brasseberget*

Kommentar

• Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

Dette blir et konge år!

Hvorfor ikke skrive sangtekstene i neste nr av kanarinytt. (medlemsbladet)

Ikke alle sangene da, da måtte vi hatt en bibel, men de sangene vi synger mest, 10 - 20 stk hehe

Kommentar

• Trondeo
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3062

Dette blir et konge år!

Ikke alle sangene da, da måtte vi hatt en bibel, men de sangene vi synger mest, 10 - 20 stk hehe
                            Kunne i alle fall fått alt samelet på et sted sånn at de som ikke kan sangene så godt har mulighet for å finne tekster til alle sangene...

Kommentar

• iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

Opprinnelig skrevet av Trondeo
                              Dette blir et konge år!

Kunne i alle fall fått alt samelet på et sted sånn at de som ikke kan sangene så godt har mulighet for å finne tekster til alle sangene...
                              Det har vi da....
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Trondeo
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3062

Opprinnelig skrevet av iL
                                Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                Dette blir et konge år!

Det har vi da....
                                Der er det bare oppsumering av tittlene...sånn som jeg så det da

Kommentar

• Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

Sang ark/bok/hefte er planlagt utgivelse til seriestart 2006

Kommentar

• frua
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Nov 2005
                                    • 151

Opprinnelig skrevet av Tony
                                    Det som er helt sikkert er at venstredelen påeltet må gå i seg selv og spørre seg hvorfor man står der når man ikke er aktiv. Jeg ser egentlig at en gjeng fra felt c,steller seg på den delen+at man får støtte av noen andre aktive i midten for å få med seg venstrekanten.
                                    Jeg bare lurer..Når du skriver venstrefeltet, mener du da der hvor juniorene står?Vi står nemlig på juniorfeltet med gutta våre og synger av full hals, men ser at flere som står der er lite aktive.
                                    Jeg er helt fersk på Åråsen, og har kun vært med aktivt i år.Derfor spørsmålet.

Kommentar

• Tony
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4737

Opprinnelig skrevet av frua
                                      Opprinnelig skrevet av Tony
                                      Jeg bare lurer..Når du skriver venstrefeltet, mener du da der hvor juniorene står?Vi står nemlig på juniorfeltet med gutta våre og synger av full hals, men ser at flere som står der er lite aktive.
                                      Jeg er helt fersk på Åråsen, og har kun vært med aktivt i år.Derfor spørsmålet.
                                      Da står du på høyre flanke da, på felt-c. det fungerer bra. Jeg prater om venstre siden når du står og ser på banen, altså felt-a.

Kommentar

• Kanariz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2005
                                        • 2507

Hva med å kjøre Fugla tog til alle hjemmekampene?? Så jo d mot Stabæk i cupen at d funker selv med lite folk!

Er jo kult med liv i gatene, i sverige er de flinke med
                                        detta!

Kommentar

Working...