Medlemsskap i kfl 2006

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

Medlemsskap i kfl 2006

Hei.

For 3 uker siden fornyet jeg mitt medlemsskap i Kfl, gjennom nettbank. Men siden har jeg ikke hørt noe, og for et par dager siden poppet det inn et brev i postkassen min med en oppfordring om å fornye medlemsskapet mitt. Mulig dette brevet kommer uansett, enten man har fornyet eller ikke, men når kommer bekreftelsen på at jeg har fornyet?
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

lurer på det samme? Fornyet mitt torsdag/fredag før cupfinalen!! Fikk brevet jeg også.
    Seriegull 2016!!!

Kommentar

• ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

Sannsynligvis så kommer det noe medlemskort greier i posten rundt Mars, uten at jeg skal garantere at det jeg svarer nå er riktig. Er ganske sikker på at dere bare kan se bortifra giroen dere har fått nå, tror det sendes "automatisk" ut til alle som var medlem i fjor.

Kommentar

• mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

Får bare håpe medlemskortene kommer FØR seriestart. Noe de ikke har gjort de to siste sesongen ihvertfall...
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
        Mr.Jordbakke

Kommentar

• Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

Nye medlemskort kommer foran neste sesong, så enn sålenge må dere bare smøre dere med tålmodighet. Og alle som har betalt før april 2006 vil få medlemskortet før sesongen begynner!

Kommentar

• Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

Har tenkt litt på det der jeg også, lurte på om det hadde kommet en feil eller lignende når jeg betalte over nettbank, men tydligvig (forhåpentligvis) har ikke dette skjedd : )

Kommentar

• kemil
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Oct 2005
              • 15

Har bestemt meg for å ordne denne innmeldingen en gang for alle nå. På kanari-fansen.no står det jo litt av hvert fra ulike kilder, så man blir fort litt usikker på hva man faktisk skal gjøre for å melde seg inn i Kanari-fansen for sesongen 2006.

Det enkleste ville jo vært å bare dratt i LSK-shopen å betalt og ordnet alt der, men jeg gidder ikke å dra til Lillestrøm fra Oslo bare for det. Derfor er jeg avhengig av å bruke nettbank. Er det meningen at jeg bare skal sende 200kr til nevnte kontonummer, føre på navn, adresse, e-mail og telefonnr i ruta for betalingsinformasjon, og vente på at resten går sin vante gang...?

Lever allerede på knapper og glansbilder, så det er liten vits for meg å hive 200 kr ut av vinduet, liksom.
              Øvvre Bråtan Kanaris

Kommentar

• sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5255

Opprinnelig skrevet av kemil
                Er det meningen at jeg bare skal sende 200kr til nevnte kontonummer, føre på navn, adresse, e-mail og telefonnr i ruta for betalingsinformasjon, og vente på at resten går sin vante gang...?
                Ja, det stemmer.

* Bruk telegiro eller nettbank og betal:
                Betal kr 200/100 til:
                Kanari-Fansen
                Postboks 215
                2001 Lillestrøm
                KONTO: 6201 054 1897.

Petter

Kommentar

• ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

Er det meningen at jeg bare skal sende 200kr til nevnte kontonummer, føre på navn, adresse, e-mail og telefonnr i ruta for betalingsinformasjon, og vente på at resten går sin vante gang...?
                  Nei. Det er et lite felt hvor det står "Støtt Tifo" også en boks. Kryss av der, og legg til 230 på totalsummen, og du er i boks

Kommentar

• sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5255

Opprinnelig skrevet av Nordby
                    Nei. Det er et lite felt hvor det står "Støtt Tifo" også en boks. Kryss av der, og legg til 230 på totalsummen, og du er i boks
                    Nå forvirrer du. Det finnes ikke et felt på nettbanken som sier Støtt Tifo. Det er kun på blanketten. Så ja, han har rett i det han sier. Det er bare å betale 200 kr for medlemsskapet, og evnt legge til det antall kroner han ønsker til tifo-støtte. Da lønner det seg imidlertidig å informere om dette i betalingsinfomasjonen.

Petter

Kommentar

• JhnY
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 975

hvordan kan vi bevise at vi har betalt på køben turen da ? ta med kvittering elns?

Kommentar

• Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

Hvis du ikke har fått medlemskortet til turen, så ja. Men det kommer også til å bli utlevert på en stand på Martins da vi drar til København hvor man skal betale turen også

Kommentar

Working...